Czy taka okazja?

Data: 2018-11-04 06:45:15
Autor: darek12345
Czy taka okazja?
W dniu niedziela, 4 listopada 2018 10:51:17 UTC+1 użytkownik pueblo napisał:
Spotkałem kuzyna. Mówi, że na osiedlu zagadał z jakimś dziadkiem, który przyznał że pewnie będzie sprzedawać samochód.
Wiem tylko tyle, że "Gulf" IV. Nie wiem jaki silnik i rocznik. Rozstrzał może być 1997-2006. Ale ponoć pierwszy właściciel, auto z polskiego salonu - przebiegi 3k rocznie!, garażowany i zdaje się regularne serwisy w ASO. No i pierwsze co pomyślałem, że jeśli cena dobra, to mówię mu, że okazja! Prawie jak ten Niemiec, co tylko do kościoła.
Czy rzeczywiście? Jeśli auto ma niski przebieg, pewnie nic nie naparawiane i pewnie zero rdzy, to co może być nie tak?
Ile warto za taki "ideał" zapłacić?

6 lat temu mialem podobna sytuacje, tzn. kupilem 9-letnie Seicento prawie bez przebiegu, tzn. stan licznika wtedy to bylo niecale 4 tys. km. Przez ostatnie 6 lat zrobilem nieco ponad 100 tys. km, raczej bez wiekszych problemow. Samochod byl garazowany przez 9 lat (garaz nie ogrzewany) a odkad ja kupilem juz nie jest garazowany. Rdzy nie bylo i nadal prawie nie ma. To co wymienilem, to opony, bo guma byla twarda i przyczepnosc byla bardzo slaba. Poza tym nie bylo i nie ma wiekszych problemow. Jedynie standardowy serwis (olej, filtry, hamulce, niedawno amortyzatory) i drobne naprawy (wymiana tlumika, wentylatora chlodnicy).
Jesli chodzi o cene to dalem za ten samochod kwote z gornego zakresu dla danego rocznika.

Czy taka okazja?