Czy taki Buzek nie moglby czegos zrobic ?

Data: 2009-09-16 00:08:39
Autor: bourbaki
Czy taki Buzek nie moglby czegos zrobic ?
http://biznes.onet.pl/iiss-europa-bedzie-zalezna-od-dostaw-gazu-z-rosji,18512,3035697,1,news-detal

a tyle gadali, ze ta europa to taki wielki lewar ... ze bedzie sie
mozna i rosji, i azji, i hameryce wspolnie przeciwstawic ... a tu
sie okazuje, ze moloch na slomianych nogach  i krotkiej smyczy ...

Data: 2009-09-15 18:49:07
Autor: Mariusz Merta
czy to ten sam instytut który jest utrzymywany za n iemiecka kasę ?
j.w.
bo same sformułowania tekstu już dużo mówią...
cosik mi się zdaje, że rosja ma coraz większe problemy wewnętrzne i
dlatego jest takie zaklinanie rzeczywistości...
mme

Data: 2009-09-16 12:48:12
Autor: awe
Czy taki Buzek nie moglby czegos zrobic ?
Podac sie do dymisji? Ten pajacyk coraz bardziej mi przypomina andriu mulata
awe

Data: 2009-09-16 13:00:36
Autor: VicAbarca
awe пишет:
Ten pajacyk coraz bardziej mi przypomina andriu mulata

Tego zastepce premiera Kaczynskiego?

--
Vic

Data: 2009-09-16 20:28:10
Autor: awe
Czy taki Buzek nie moglby czegos zrobic ?

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h8qgh5$s0v$4mx1.internetia.pl...
awe ?????:
Ten pajacyk coraz bardziej mi przypomina andriu mulata

Tego zastepce premiera Kaczynskiego?

--
Ja wiem vic ze ty tak lubisz sobie cos chlapnac, ale zeby w tym byl jakis dowcip to juz bym nie powiedzial
awe

Data: 2009-09-16 21:07:21
Autor: VicAbarca
Czy taki Buzek nie moglby czegos zrobic ?
awe ďčřĺň:
Ja wiem vic ze ty tak lubisz sobie cos chlapnac, ale zeby w tym byl jakis dowcip to juz bym nie powiedzial

Dowcipem samym w sobie jest fakt, ze uwazajacy sie za powaznego (he, he) polityka Jaroslaw uczynil wicepremierem w swoim rzadzie pana Leppera.
To jest jeden z najlepszych politycznych dowcipow...

--
Vic

Data: 2009-09-16 21:13:54
Autor: boukun
Czy taki Buzek nie moglby czegos zrobic ?

Uzytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h8rd5k$kvf$1atlantis.news.neostrada.pl...
awe ďčřĺň:
[...]

Nie mial wyjscia. W normalnym panstwie, gdzie Polacy by sie rzadzili sami, to Lepper powinien dobierac sobie ewentualnie malo powaznego Jaroslawa do ekipy...

boukun

Data: 2009-09-22 09:59:04
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Vic po co zajmujesz sie polityka jesli nic z niej nie rozumiesz?
awe

Data: 2009-09-22 11:23:06
Autor: VicAbarca
awe пишет:
Vic po co zajmujesz sie polityka jesli nic z niej nie rozumiesz?

Dla ciebie polityka jest usprawiedliwieniem hipokryzji?

--
Vic

Data: 2009-09-23 08:59:53
Autor: konserwator

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h99vpd$f8e$1news.onet.pl...

[...]

a to malo takich "fochowcow" z PO?
wystarczy napisac: rzad tuska...

Data: 2009-09-23 09:06:20
Autor: VicAbarca
konserwator пишет:
a to malo takich "fochowcow" z PO?
wystarczy napisac: rzad tuska...

He, he, Jarkacz przeprowadzal rewolucje moralna najpierw z Samoobrona i LPR, a teraz bedzie te rewolucje robil ze specjalistami od rewolucji - towarzyszami z SLD :)

--
Vic

Czy taki Buzek nie moglby czegos zrobic ?