Czy takie działanie operatora telekomunikacyjnego jest zgodne z prawem?

Data: 2012-05-19 16:27:21
Autor: Gotfryd Smolik news
Czy takie działanie operatora telekomunikacyjnego jest zgodne z prawem?
On Sat, 19 May 2012, Tomaszek wrote:

Był sobie operator MVNO o nazwie Mobilking. Był sobie, bo 16 maja br zwinęli działalność i ich nie ma ( wiem, bo trąbili o tym w smsach, poza tym karta SIM przestała mi się logować do sieci po 16 maja ) Ale wg. strony www.mobilking.pl można nadal zamówić starter, dziś w sklepie pani ekspedientka nie ma miała żadnego problemu ze sprzedaniem mi doładowania do Mobilking'a, którego oczywiście nie wziąłem, bo i tak nie miałbym go jak zrealizować.

Czy tak wolno operatorowi? Czy to nie podpada pod wyłudzenie?

  Nie podałes podstawowych informacji:
1. czy ów operator zbankrutował (załóżmy że nie)
2. czy istnieje możliwosc odzyskania pieniędzy

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-05-19 16:43:30
Autor: Tomaszek
Czy takie działanie operatora telekomunikacyjnego jest zgodne z prawem?
Nie podałes podstawowych informacji:
1. czy ów operator zbankrutował (załóżmy że nie)

Nie, został wykupiony przez inną firmę, jest możliwość przeniesienia numeru do innego operatora z zachowaniem środków z konta ( ale już np. jego ważności nie )

2. czy istnieje możliwosc odzyskania pieniędzy

Prawdę mówiąc nie wiem. Regulamin milczy o tym. Na okoliczność końca działalności nie pojawiła się na stronie operatora żadna informacja o tym.