Czy takie zakłócanie egzaminów jest karalne?

Data: 2019-04-10 21:42:48
Autor: A. Filip
Czy takie zakłócanie egzaminów jest karalne?
https://twitter.com/waldemarkowal/status/1116011331604353025
W Gorzowie przed jednym z gimnazjum, w czasie pisania przez młodzież
egzaminu, KOD/KE puszczali przez megafon odgłosy trzody chlewnej i
krów. Strajkujący nauczyciele ZNP wyszli do nich, bili im brawa i
dziękowali.

https://otopress.pl/2019/04/10/gorzow-przerwali-egzamin-gimnazjalny-strajk-nauczycieli/
Fanatycy opozycji przerwali egzamin gimnazjalny! (WIDEO)

A. Filip

Data: 2019-04-10 22:06:46
Autor: Shrek
W dniu 10.04.2019 o 21:42, A. Filip pisze:
[...]

Jak będzie rozkaz to zerokreatura napuści jakiegoś ziobrokuratora i coś się znajdzie. Obstawiałbym na przykład podszywanie się pod najwyższe organy państwa. Albo od biedy klasyczne przekrocznie uprawnień;)

Shrek

Data: 2019-04-10 22:30:04
Autor: u2
W dniu 10.04.2019 o 22:06, Shrek pisze:
[...]

chodzi o takie pochrumkiwania ?

https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=hQbNwvBkfag

toż to szczyt szczytów artyzmu:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-11 10:59:07
Autor: Olin
Dnia Wed, 10 Apr 2019 22:06:46 +0200, Shrek napisał(a):

[...]

Dawali do zrozumienia, że mają krowy i świnie, żeby wyłudzić nienależne
pieniądze z programu krowa +

https://dziennikzachodni.pl/krowa-plus-swinia-plus-rolnicy-dostana-doplaty-500-zl-na-krowe-i-100-zl-na-swinie-pis-obiecuje-internet-sie-smieje-memy-11-04/ar/c8-14031333

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-04-11 11:36:02
Autor: nie ma emaila
Czy takie zakłócanie egzaminów jest karalne?
w <7t80pyiew1sw$.cxpf346h1ijc.dlg@40tude.net>, Olin <kuku@adres.w.stopce>
napisał(-a):

pieniądze z programu krowa +
https://dziennikzachodni.pl/krowa-plus-swinia-plus-rolnicy-dostana-doplaty-500-zl-na-krowe-i-100-zl-na-swinie-pis-obiecuje-internet-sie-smieje-memy-11-04/ar/c8-14031333

A gdyby tak nauczyciele zamiast hodować uczniów przerzucili się na krowy?
4 szt. i pensja taka sama. A roboty generalnie mniej.

Data: 2019-04-11 11:43:12
Autor: Olin
Dnia Thu, 11 Apr 2019 11:36:02 +0200, nie_ma_emaila@onet.pl napisał(a):

A gdyby tak nauczyciele zamiast hodować uczniów przerzucili się na krowy?
4 szt. i pensja taka sama. A roboty generalnie mniej.

Roboty może i mniej, ale w chlewie i oborze.
Jesienią mamy wybory parlamentarne, to może doczekamy programu kot+.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-04-11 12:51:16
Autor: u2
W dniu 11.04.2019 o 11:43, tracz pisze:
[...]

żydzi nie używają znaku + z wiadomych powodów, czyli tracz jednak nie żyd:))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-11 21:10:21
Autor: Marcin Debowski
On 2019-04-11, Olin <kuku@adres.w.stopce> wrote:
[...]

Pewnie chętnie, ale byłby to zbyt oczywisty kryzys wizerunkowy.
Nie da się. --
Marcin

Data: 2019-04-13 10:09:15
Autor: Zbynek Ltd.
Marcin Debowski napisał(a) :
On 2019-04-11, Olin <kuku@adres.w.stopce> wrote:
[...]

Wiadomo, że tam liczy się tylko kasa, więc kot tylko oficjalnie jest na salonie. A w łazience parę świniaków. I wizerunek uratowany.

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2019-04-11 11:33:35
Autor: nie ma emaila
w <anfi+o4cxeenxif-j4a3@wp.eu>, "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

> [...]

https://otopress.pl/2019/04/10/gorzow-przerwali-egzamin-gimnazjalny-strajk-nauczycieli/
> Fanatycy opozycji przerwali egzamin gimnazjalny! (WIDEO)

Liczne zgromadzenie szt. 5.
No prawdziwa afera :)

Data: 2019-04-11 11:46:42
Autor: Olin
Dnia Thu, 11 Apr 2019 11:33:35 +0200, nie_ma_emaila@onet.pl napisał(a):

https://otopress.pl/2019/04/10/gorzow-przerwali-egzamin-gimnazjalny-strajk-nauczycieli/
Fanatycy opozycji przerwali egzamin gimnazjalny! (WIDEO)

Liczne zgromadzenie szt. 5.
No prawdziwa afera :)

Daj hunwejbinom dojnej zmiany zarobić na chleb z masłem. Nie każdy może się załapać do zarządu spółki skarbu państwa albo chociaż do
NBP.