Czy takie zakłócanie egzaminów jest karalne?

Data: 2019-04-11 11:33:35
Autor: nie ma emaila

https://twitter.com/waldemarkowal/status/1116011331604353025

https://otopress.pl/2019/04/10/gorzow-przerwali-egzamin-gimnazjalny-strajk-nauczycieli/
> Fanatycy opozycji przerwali egzamin gimnazjalny! (WIDEO)

Liczne zgromadzenie szt. 5.
No prawdziwa afera :)

Data: 2019-04-11 11:46:42
Autor: Olin
Dnia Thu, 11 Apr 2019 11:33:35 +0200, nie_ma_emaila@onet.pl napisał(a):

https://otopress.pl/2019/04/10/gorzow-przerwali-egzamin-gimnazjalny-strajk-nauczycieli/
Fanatycy opozycji przerwali egzamin gimnazjalny! (WIDEO)

Liczne zgromadzenie szt. 5.
No prawdziwa afera :)

Daj hunwejbinom dojnej zmiany zarobić na chleb z masłem. Nie każdy może się załapać do zarządu spółki skarbu państwa albo chociaż do
NBP.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Czy takie zakłócanie egzaminów jest karalne?