Data: 2011-01-04 13:04:33 | |
Autor: Krzycho | |
Czy teĹź to macie?? | |
Dotyczy OF
- logowanie bardzo powolne - przechodzenie pomiÄdzy róşnymi oknami w serwisie trwa po kilkadziesiÄ t sekund, niekiedy dĹuĹźej (mam szybkie ĹÄ cze) - wysĹanie zwykĹego jednego przelewu zajmuje prawie 4 minuty. - dalej czekam na spĹyw kasy (konto wewnÄtrzne) z lokaty zakoĹczonej 2 stycznia 2011r - nieaktualne saldo na rachunku (zawyĹźone) od kilku dni. - caĹkowity brak reakcji na reklamacje skĹadane drogÄ elektronicznÄ . - praktycznie niemoĹźliwe dodzwonienie siÄ na infoliniÄ. -- Krzysztof |
|
Data: 2011-01-04 06:17:14 | |
Autor: Tomek z Wawy | |
Czy też to macie?? | |
On 4 Sty, 13:04, Krzycho <bi...@szambo.bu> wrote:
- logowanie bardzo powolne To mi działa bez zastrzeżeń. - nieaktualne saldo na rachunku (zawyżone) od kilku dni. Wczoraj miałem nieaktualne salda przez 2-3h. - całkowity brak reakcji na reklamacje składane drogą elektroniczną. W związku z tym co powyżej napisałem maila i dostałem odpowiedź po kilku godzinach, tyle, że salda już miałem wtedy w porządku, a w mailu miałem informację, że jest przerwa techniczna i dopiero następnego dnia będą poprawne salda... - praktycznie niemożliwe dodzwonienie się na infolinię. Nigdy nie próbowałem. |
|
Data: 2011-01-04 13:25:13 | |
Autor: Grażyna.Ł | |
Czy też to macie?? | |
Też tak mam,wszystko się u nich ślimaczy,wczoraj przelew zlecony przed godz 8 rano,puszczony był po godz 15 i oczywiście pieniądze nie dotarły na wskazane konto,zresztą nie po raz pierwszy już miałam taką sytuację. Ja się z Opena ewakuuję,mam już ich dość,są poprostu niepewni,a ich system internetowy to poprostu porażka. Oczywiście na złożona reklamację tez nie mam żadnej odpowiedzi,ale mają podobno na to czas cały miesiąc.
Pozdrawiam Grażyna Użytkownik "Krzycho" <biuro@szambo.bu> napisał w wiadomości news:ifv2o2$4s3$1mx1.internetia.pl... Dotyczy OF |