Czy ten cały Duda jest Żydem lub ma żonę Żydówkę?

Data: 2014-11-20 13:38:22
Autor: boukun
Czy ten cały Duda jest Żydem lub ma żonę Żydówkę?
http://wiadomosci.wp.pl/kat,36474,title,Kandydat-PiS-na-prezydenta-krytykuje-Komorowskiego,wid,17045644,wiadomosc.html?ticaid=113d66&_ticrsn=5

Tak się tylko pytam, żeby nie wyszło to na jaw dopiero po wyborach, jak to jest w zwyczaju polskich syjonistów, informować o żydostwie czołowych polityków dopiero po fakcie ich wybrania na przedstawicieli polskiego narodu...

boukun

Data: 2014-11-20 14:19:34
Autor: abc
Czy ten cały Duda jest Żydem lub ma żonę Żydówkę?
Na razie wiadomo, że matka jest chemikiem, a ojciec - automatykiem

Data: 2014-11-20 15:48:30
Autor: Kasper
W dniu 11/20/2014 6:38 AM, boukun pisze:

[...]

A jak coś takiego się sprawdza i kto z tych czołowych już się do tego przyznał?

Data: 2014-11-20 23:17:57
Autor: boukun
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m4lnjc$oh8$2speranza.aioe.org...
[...]

Przyznać, to oni się niechętnie chcą, ale to z czasem wychodzi..., jak w przypadku małego, tłustego Żyda Kaczyńskiego, Żyd Bielecki go sprzedał...
Z żoną de bula wyszło PO wyborach...

http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=937&Itemid=46

boukun

Data: 2014-11-20 16:28:14
Autor: Kasper
W dniu 11/20/2014 4:17 PM, boukun pisze:
[...]

Raz piszesz, że sami informują o żydostwie czołowych polityków, a raz że niechętnie chcą informować. Zdecyduj się na jedną wersję.

> ale to z czasem wychodzi...,

Pytałem jak to się sprawdza, bo wychodzić mogą różne rzeczy, różnym ludziom, a ja chcę być pewny, że nie kłamiesz.

> jak w przypadku małego, tłustego Żyda Kaczyńskiego, Żyd Bielecki go sprzedał...

Spali ze sobą, Bielecki zrobił mu zdjęcie bez majtek i opublikował w internecie? No to jak to się robi, jak odróżniać ciebie od Kaczyńskiego i Bieleckiego?

Data: 2014-11-21 00:05:02
Autor: boukun
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m4lptt$2s9$1speranza.aioe.org...
> [...]

Spali ze sobą, Bielecki zrobił mu zdjęcie bez majtek i opublikował w internecie? No to jak to się robi, jak odróżniać ciebie od Kaczyńskiego i Bieleckiego?

http://1000.salon24.pl/232715,kandydat-pis-u-do-kaczynskiego-ty-tlusty-zydzie

http://www.rp.pl/artykul/540073-Erudyta-- w-szturmie-- na-stolice-.html

boukun

Data: 2014-11-21 04:07:35
Autor: Kasper
W dniu 11/20/2014 5:05 PM, boukun pisze:
> [...]

Spali ze sobą, Bielecki zrobił mu zdjęcie bez majtek i opublikował w
internecie? No to jak to się robi, jak odróżniać ciebie od

To nie jest odpowiedź na żadne pytanie, to co podajesz, należy do tego samego gatunku co:
http://www.sfora.pl/swiat/Kreml-wsciekly-na-szefa-dyplomacji-Ukrainy-Nazwal-Putina-chum-a68890

Kiedy ktoś z czytających to co tutaj piszesz, chciałby wiedzieć, czy Kopacz, Piechociński, Miller, Wipler i Winnicki to Żydzi, to co wtedy? Trzeba w internecie szukać podobnych informacji o pyskówkach między nimi?

Data: 2014-11-21 05:36:02
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "Kasper" <kasp@onet.pl> napisał w wiadomości news:m4lptt$2s9$1speranza.aioe.org...
> [...]

Spali ze sobą, Bielecki zrobił mu zdjęcie bez majtek i opublikował w internecie? No to jak to się robi, jak odróżniać ciebie od Kaczyńskiego i Bieleckiego?

Najwyraźniej wielokrotnie brałes udział w takiej rozbieranej sesji z prezes-ikiem.

MW

Data: 2014-11-21 05:34:54
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "Kasper" <kasp@onet.pl> napisał w wiadomości news:m4lnjc$oh8$2speranza.aioe.org...
[...]

Ty będziesz 1-wszy!

MW

Data: 2014-11-20 16:28:48
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:m4koi5$qme$1mx1.internetia.pl...
[...]

A wy boukun macie napletek czy wam odpadł?

MW

Data: 2014-11-20 17:14:43
Autor: boukun
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m4l1e9$lcc$13news.albasani.net...

[...]

Mam skórę, chcesz mi obciągnąć?

boukun

Data: 2014-11-20 18:26:59
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:m4l57q$cai$1mx1.internetia.pl...
[...]

Mało ci bauer naobciągał? ;-)))

MW

Data: 2014-11-21 03:49:01
Autor: stevep
W dniu .11.2014 o 17:14 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Raszplą kretynie.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-21 03:48:19
Autor: stevep
W dniu .11.2014 o 13:38 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Zajrzyj mu w rozporek kretynie.  ;)
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-23 02:13:42
Autor: szklanynocnik
użytkownik boukun napisał:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,36474,title,Kandydat-PiS-na-prezydenta-krytykuje-Komorowskiego,wid,17045644,wiadomosc.html?ticaid=113d66&_ticrsn=5

Tak się tylko pytam, żeby nie wyszło to na jaw dopiero po wyborach

posób ubowcy promowali Bartoszewskiego aresztowaniami po wojnie i Moczarskiego, kolegę tegoż po fachu, aresztowanego dla picu z katem. I Michnika przymkniętego dla możliwości napisania do Kiszczaka z aresztu listu nagłośniongo przez żydów z prawa i z lewa za rzekome bohaterstwo, okazane nie przez Kiszczaka jednak, który kazał przyznać więzionemu papier i maszynę do pisania w celi. Tak podpowiadała bowiem generałowi milicji potrzeba chwili i moment historyczny przy załatwianiu kwestii żydowskiej w Polsce nie tak, jak chciał to sobie jeszcze wyobrażać prof. Feliks Koneczny w rozdziale XXXIX dzieła Cywilizacja żydowska, ukończonym 8 września 1943 r. w Krakowie.

Tak oto Pawlicki ustawia się ustawiając w życiu drugiego Pawlickiego i promując nepotycznie, niejako sam znajdując się zarazem po tej samej stronie, po której w stanie wojennym przystawał pod płotem wyjęty spod internowania Jarosław Kaczyński, ażeby w milczeniu pogapić się za Miłoszem w jedno, wielkie, antypolskie getto w Polsce żydokomunistycznej, jakim był PRL Jakim jest wredne państwo antypolskie nad Wisłą, urządzone po Magdalence z rozkazu Kiszczaka, jak z rozkazu tego samego, nie osądzonego jeszcze przez żydowskich sędziów RP byłego szefa wojskowych służb na Wybrzeżu, Kiszczaka założony został na słupa Wałęsę najpierw drugi, nowy związek zawodowy po 1989 r. pod starą nazwą Solidarność a następnie tzw. III Rzeczypospolita ciemniaków chazarskich i ubeckich oligarchów, założona została na słupa Wałęsę. A po nim na słupa Kwacha. I na słupa niesłusznie wyniesionego za to na Wawel i na słupa obecnego, fałszywego hrabiego, jak słusznie mu Jarosław Kaczyński przys(.)ał prostacko sam wynosząc teraz na stos kandydata na prezydenta spalonego z Góry jak żyd i mason Narutowicz. Nazwisko żydowskie Duda w jidysz znaczy przy tym tyle samo, co "ty tutaj". Tak nazywała się, nawiasem mówiąc, panną żona strajkowicza z Gdańska o wyraźnie żydowskim skrzywieniu w mówionej przezeń polszczyźnie i nazwisku żydowskim Gwiazda.
http://sowa.quicksnake.org/judaica/Prolegomena-do-odydzania-po-myli-prof-Feliksa-Konecznego-von-Stefan-Kosiewski-PDO1

Wszystko jest rozpracowane, nie martw sie:)
Ale mnie nie pytaj, ktos napisal: nie bedziecie odrozniac
prawdy od klamstwa:)

Czy ten cały Duda jest Żydem lub ma żonę Żydówkę?