Czy ten dom jest ok ???

Data: 2010-03-19 08:32:42
Autor: kaszpir
Czy ten dom jest ok ???
A czy cena 350tys za dom :

http://www.setler.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=61&Itemid=72

(powierzchnia uzytkowa - 97,4m2 , powierzchnia pomieszczeń łącznie -
130,38 m2)

+ w cenie jest działka 1000m2

Dom oddany pod "klucz" , czyli z instalacjami , panelami , kafelkami ,
armaturą i itd , czyli gotowy aby od razu się wprowadzić ...

Zastanawiam się jednak czy to dużo czy też mało.

Patrzyłem na "kosztorys" takiego domu według projektanta , to było
napisane że koszt to 210tys zł netto ...
Działkę w tamtym rejonie powinno się dać kupić za około 40-50zł za m2.

Nie ukrywam że firma która zajmuje się oddawaniem domów pod klucz
(www.setler.pl) ma jak dla mnie ciekawe warunki. Najpierw wpłaca się
zaliczkę 5-10tys zł a resztę przy odbiorze gotowego domu.

Dzięki takim warunkom miałbym czas na sprzedaż mieszkania , wzięcie
małego kredytu ...

Rozmawiałem z ludźmi to jedno mówią że to bardzo tanio , inni że
drogo ..

Czy ten dom jest ok ???