Czy ten kabel zasilający zda się do tego komputera?

Data: 2011-04-18 18:41:09
Autor: GLaF
Czy ten kabel zasilający zda się do tego komputera?
Dnia Mon, 18 Apr 2011 09:16:43 -0700 (PDT), Alicja napisał(a):

Naklejka na obudowie zasilacza w kompie podaje 200-240 VAC. Nie znam
się na elektryce i nie wiem, czy 250V na kablu to max, czy konkretna
wartość i nie nada się do przedziału 200-240.

Będzie dobrze.

--
GLaF

Data: 2011-04-18 09:48:24
Autor: Alicja
Czy ten kabel zasilający zda się do tego komputera?
On 18 Kwi, 18:41, GLaF <g...@niema.takiego.numeru.pl> wrote:
Dnia Mon, 18 Apr 2011 09:16:43 -0700 (PDT), Alicja napisa (a):

> Naklejka na obudowie zasilacza w kompie podaje 200-240 VAC. Nie znam
> si na elektryce i nie wiem, czy 250V na kablu to max, czy konkretna
> warto i nie nada si do przedzia u 200-240.

B dzie dobrze.

To będzie dobrze czy 'może się spali'?
Hm.. dwie przeciwstawne odpowiedzi u przedpiśców.
Czy ktoś może rozstrzygnąć to autorytatywnie?

Alicja.

Data: 2011-04-18 19:22:41
Autor: JoteR
"Alicja" napisała:

[...]

Ów pajac ze Złotowa od dawna robi za grupowego przygłupa, więc waga tych odpowiedzi jest oczywista.

Czy ktoś może rozstrzygnąć to autorytatywnie?

Logika. Wartości napięć i prądów umieszczane na kablach zawsze określają wartości maksymalne. Więc skoro kabel był testowany na wartość 250V~, to spokojnie wytrzyma i 230V~ dostarczane z sieci domowej.

JoteR

Czy ten kabel zasilający zda się do tego komputera?