Czy ten pendrive może być wadliwy?

Data: 2009-09-20 00:20:12
Autor: Robbo
Czy ten pendrive może być wadliwy?
Witam,

Mam pendrive PQI Cool Drive U339 16GB.
Pendrive jest niesłychanie wolny. Podczas wykonywania
na nim operacji zapisu i odczytu, umieszczona za
przezroczystym fragmentem obudowy, kontrolka
mryga dość niemrawo. Dla porównania, moje
dwa inne pendrive'y (staruteńki PQI 1GB
i drugi nieco młodszy PQI 1GB) są szybsze.
Test przeprowadzony programem ATTO
Disk Benchmark 2.34 pokazuje takie wyniki:

http://img33.imageshack.us/img33/9846/atto.png

Czy to normalne osiągi dla tego pendrive'a,
czy też coś może z nim być nie tak?

Z góry dziękuję za pomoc.

PS. Avast nie wykrywa wirusów.

Data: 2009-09-20 01:20:58
Autor: Mikolaj Tutak
Robbo wrote:

Czy to normalne osiągi dla tego pendrive'a,
czy też coś może z nim być nie tak?

Nie laczy sie on jako uzadzenie USB 1.1 (12Mbps) zamisat 2.0 (niby 480Mbps)?!

      Mikolaj

Data: 2009-09-20 07:52:57
Autor: Tata
Czy ten pendrive może być wadliwy?
Im większa pojemność, tym wolniejszy zapis/odczyt. Im mniej wolnej pamięci, tym wolniejszy zapis/odczyt.

Z poważaniem
MJ

Data: 2009-09-20 11:53:17
Autor: Robbo
Czy ten pendrive może być wadliwy?
Im większa pojemność, tym wolniejszy zapis/odczyt.

Czy to dotyczy tylko PQI? Bo zamówiłem ostatnio
pendrive Gooddrive i z danych producenta wynika,
że im wyższa pojemność, tym lepsze transfery...

Robbo

Data: 2009-09-20 23:22:07
Autor: Mikolaj Tutak
Tata wrote:

Im większa pojemność, tym wolniejszy zapis/odczyt. Im mniej wolnej
pamięci, tym wolniejszy zapis/odczyt.

Taaaa jasne, 1MB/s. To chyba w sprzecie sprzed 5 lat...

      Mikolaj

Data: 2009-09-20 13:12:07
Autor: tg
"Robbo" <nie.mam@yle.com> wrote in message news:h93m29$c8k$1nemesis.news.neostrada.pl...
Mam pendrive PQI Cool Drive U339 16GB.
Pendrive jest niesłychanie wolny.
http://img33.imageshack.us/img33/9846/atto.png

kilkanascie razy szybszy powinien byc, sadzac po wykresach dziala
jako usb 1.1 a nie 2.0

podlacz go do usb na plycie, upewnij sie ze usb dziala poprawie

Czy ten pendrive może być wadliwy?