Czy ten silnik nie jest za słaby

Data: 2009-04-05 10:58:43
Autor: e-wrobel
Czy ten silnik nie jest za słaby

Użytkownik "Rafał Zawierta" <gmail@zawierta.com> napisał w wiadomości news:gr9jmb$h4g$1news.dialog.net.pl...
Witam,

Mam na oku Vectrę kombi z 1997 r. Niby wszystko fajnie, ale jedna rzecz mnie martwi - auto ma silnik 2.0 DI, 82 KM. Fajnie, że mało pali, ale czy te 82KM to nie za mało na taką wielką budę? Nie mam co prawda ambicji być pierwszym startującym od świateł, ale chciałbym w trasie w miarę komfortowo wyprzedzać TIRy, a nie czuć się jak w 126p :)

Ktoś z Was ma/miał takie auto? Jak się tym jeździ.

R.
Ja powiem tak, ja mam Astrę 1.4 benzynę hatchback 60KM i jest masakra jeżeli chodzi o wyprzedzanie, jak chcę wyprzedzić tira, który jedzie 80km/h to robi się naprawdę problem, sądzę, że dodatkowe 20KM rozwiązałoby problem. Mój wóz waży 1.5 tony więc też lekki nie jest, sądzę, że raczej nie będziesz miał takich problemów jak ja ;-)

Pozdro

Data: 2009-04-05 11:16:58
Autor: Marcin J. Kowalczyk
e-wrobel pisze:
[...]

Astra 1.5 tony? Takie ciezkie :O 1.5 tony wazy Peugeot 407SW z dwulitrowym dieslem.

Data: 2009-04-05 12:00:55
Autor: Alex81
Czy ten silnik nie jest za słaby
In article <gr9suk$85a$2@bgp.inds.pl>, kowalma@kowalma.kom says...
Astra 1.5 tony? Takie ciezkie :O 1.5 tony wazy Peugeot 407SW z dwulitrowym dieslem.

Jeżeli chodzi o masę własną to kolega się omsknął o jakieś mniej więcej 600 kg :>

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-05 11:59:05
Autor: Alex81
Czy ten silnik nie jest za słaby
In article <gr9rnj$t7b$1@achot.icm.edu.pl>, wrobel@e-wrobel.com says...
Mój wóz waży 1.5 tony więc też lekki nie jest, sądzę, że raczej nie będziesz miał takich problemów jak ja ;-)

Astra F? 1.5 tony? To chyba nieźle przeciążona ...

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-05 12:01:43
Autor: JG
e-wrobel pisze:
[...]
Astra F 1,5 tony?
Z tego co pamiętam to ważyło poniżej 1000 kg.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-04-05 12:05:36
Autor: Tomasz Pyra