Czy ten silnik nie jest za słaby

Data: 2009-04-05 21:03:54
Autor: Alti
Czy ten silnik nie jest za słaby

Użytkownik "Rafał Zawierta" <gmail@zawierta.com> napisał w wiadomości news:gr9jmb$h4g$1news.dialog.net.pl...
Witam,

Mam na oku Vectrę kombi z 1997 r. Niby wszystko fajnie, ale jedna rzecz mnie martwi - auto ma silnik 2.0 DI, 82 KM. Fajnie, że mało pali, ale czy te 82KM to nie za mało na taką wielką budę? Nie mam co prawda ambicji być pierwszym startującym od świateł, ale chciałbym w trasie w miarę komfortowo wyprzedzać TIRy, a nie czuć się jak w 126p :)

Ktoś z Was ma/miał takie auto? Jak się tym jeździ.

A czemu się tym nie przejedziesz? Spróbuj coś wyprzedzić poza miastem i już będziesz wiedział czy ci to wystarcza czy nie.

Wojtek

Czy ten silnik nie jest za słaby