Czy teraz jest dobry moment na kupno PCta?

Data: 2012-03-14 23:20:09
Autor: boxfish
Czy teraz jest dobry moment na kupno PCta?

Doradźcie proszę, czy warto teraz kupować i co ew. warto było by kupić.

Nie warto, ani dziś ani za rok. Przy takim podejściu i kompletnym braku orientacji jaki wykazujesz zawsze będziesz w plecy. Albo ktoś ci windowsa nowego zapowie za pół roku albo nie zagwarantuje mozliwości wymiany procka za 5 lat że o kompatybilności procesorów nie wspomnę.

Kiedy warto kupić komputer ? ja kupuję wtedy gdy mi jest potrzebny, tobie chyba nie jest. albo twój post to zwykła prowokacja.

aru

Czy teraz jest dobry moment na kupno PCta?