Czy teraz jest dobry moment na kupno PCta?

Data: 2012-03-15 20:44:07
Autor: RD
Czy teraz jest dobry moment na kupno PCta?
W dniu 2012-03-14 18:39, Szyk pisze:

Przewidywany system:
* Windows7

Przewidywane zastosowanie:
* programowanie (częste kompilacje)
* biurowe (prosta edycja tekstu i rzadziej jakichĹ› arkuszy kalkulacyjnych)
* internet (w tym filmiki youtube)
* słuchanie muzy i oglądanie filmów

Wielki ciach. Kup to, co jest w Twoim budżecie, a o resztę się nie martw. Ewentualnie możesz zaoszczędzić na sprzęcie, kupując coś nieco słabszego, aby w przyszłości (jeśli przewidujesz w ogóle) móc upgrade'ować windowsa (legalnie).

Nie wiem, co kompilujesz i jak to wygląda, nie wiem, jakiej wydajności potrzebujesz, ale biorąc pod uwagę wszystko to, co napisałeś - proponowałbym nie przejmować się PC'tem i kupić to, za co jesteś w stanie zapłacić - z taką myślą, że jak *to* stanie się wolne, zamulone i nie będzie nadawało się do Twoich zastosowań - zmienisz sobie na kolejne - budżetowe.

Data: 2012-03-22 03:46:02
Autor: Janeo
Czy teraz jest dobry moment na kupno PCta?
On 15 Mar, 20:44, RD <r...@grupy.com1> wrote:
...z tak± my¶l±, że jak *to* stanie się wolne, zamulone inie będzie
nadawało się do Twoich zastosowań - zmienisz sobie na kolejne - budżetowe.
Też tak uważam.

Czy teraz jest dobry moment na kupno PCta?