Czy to AWACS?

Data: 2014-04-04 17:45:05
Autor: Jarosław Sokołowski
Czy to AWACS?
Pan Marek napisał:

Od kilku dni widzę na pd.-wsch. od W-wy samolot, który lata po dość dużym okręgu. Wysokość trudno ocenić, ale pewnie podobna jak dla lotów rejsowych, natomiast centrum tego okręgu może być nad Lublinem lub gdzieś w tamtych okolicach. Czy to może AWACS?

Też miałem o to pytać. Kilka dni temu zbudziłem się rano i zobaczyłem
przez okno kółko ze smugi kondensacyjnej. Z drugiej strony domu samolot
akurat malował następne kółko.

[EDIT] Już miałem wysyłać posta, ale poszukałem w necie. Tak, wychodzi na to, ze to jest AWACS. Przy okazji rozbawiło mnie doniesienie internautki:
"Samolot od czterech godzin krążący w okolicach ronda w Kołbieli (woj. mazowieckie, pow. otwocki)" - informowała @Anna.
:))))

Jechałem dzisiaj przez Kołbiel. Jest znak wskazujący na ruch okrężny,
mogę to potwierdzić. Amerykanie się dostosowali. Widać, że nic na ziemi
nie umknie ich uwadze.

--
Jarek

Czy to AWACS?