(Czy to) Dobry łańcuch(?)

Data: 2013-07-08 06:18:20
Autor: Milosz K.
(Czy to) Dobry łańcuch(?)
Nie przetnie się tego szybko? Bo widziałem te pokazy Święta Cyklicznego  i tam łańcuchy hipermarketowymi nożycami, z lekkim bądź trochę większym trudem, dawały się przeciąć.

Też widziałem i mam wrażenie, że kolega nie wyciąga wniosków. najlepiej idź do Castoramy (tudzież jakiegoś innego OBI), kup porządną kłódkę GERDA (25 zł), do tego ze pól metra normalnego, hartowanego łańcucha (20-30 zł), skombinuj jakąś "szmacianą owijkę" (niech to będą nawet jakieś stare jeansy), albo kup firmowego Kryptonite`a za 450 zł. W ostateczności wydaj 70 zł na najtańszego U-locka. przypuszczam, że mniej będzie ważył niż łańcuch, będzie chyba bardziej bezpieczny i przede wszystkim nie będzie się tak bardzo rzucał w oczy (drogie zapięcie, to pewno i bardzo drogi rower). W ostateczności rozważ wariant ubezpieczenia roweru od kradzieży (to też jakieś rozwiązanie) i kup w byle jakim markecie zapięcie za 20 zł.

Pozdrawiam, M.

BTW: czy ktoś z Szanownych Grupowiczów nie orientuje się jak przedstawia się na polskim rynku ubezpieczeniowym kwestia tego rodzaju ubezpieczeń?

Data: 2013-07-08 23:30:26
Autor: Gotfryd Smolik news
(Czy to) Dobry łańcuch(?)
On Mon, 8 Jul 2013, Milosz K. wrote:

W ostateczności rozważ wariant ubezpieczenia roweru od kradzieży
(to też jakieś rozwiązanie)

  Głowy bym nie dał.

BTW: czy ktoś z Szanownych Grupowiczów nie orientuje się jak przedstawia się na polskim rynku ubezpieczeniowym kwestia tego rodzaju ubezpieczeń?

  Kiedyś była dyskusja, to wyszło, że od rozboju tak, ale od
kradzieży nie bardzo.

pzdr, Gotfryd

(Czy to) Dobry łańcuch(?)