Czy to V kolumna?

Data: 2020-03-23 19:56:30
Autor: Zenek Kapelinder
Czy to V kolumna?
Widać słabe światełko w tunelu że możemy z pandemii wyjść z bardzo małymi stratami. Między innymi a może przede wszystkim dlatego że wladza wprowadziła jak było mało zachorowań stosunkowo drastyczne rozwiązania. Zwykli ludzie też za długo nie czekali i jak pojawiła się możliwość pójścia na zwolnienie to nie czekali aż zostana zamknięte firmy i będą się bujali żeby wyrwać jakąś kasę. Woleli trochę mniej ale pewne bo od zusu. Dla rządzących w innych państwach, zwłaszcza takich z których jesteśmy cały czas pouczani, gdyby wirus nas oszczędził była by to tragiczna sytuacja. Gdybysmy byli prlem i nie bylo by internetu informacja o malej liczbie zachorowan u nas byla by na zachodzie ocenzurowana. Teraz sie tak zrobic nie da. Przy kazdych wyborach partie ktore teraz nie rzadza na zachodzie domagaly by sie rozliczenia poprzednikowi z niudolnosci w czasie zagrozenia w wyniku ktorego umarlo mnostwo ludzi. Jedyne wyjscie to zebysmy mieli tyle zachorowania co oni a najlepiej jeszcze wiecej. Nie chodzi o miliony a o 45 tysięcy zarażonych i 8 tysięcy zmarłych. To był wstęp a teraz będzie krótkie rozwinięcie. Pomimo zaleceń o utrzymywaniu odległości pomiędzy ludźmi legalne władze Warszawy wybrane przez oddanych im mieszkańców miasta wprowadziły świąteczny rozkład jazdy komunikacji miejskiej i na kilka kilkanaście dni nie zrobiły bonusa na parkowanie. Skutkuje to ogromnym tłokiem w zbiorkomie i doskonałymi warunkami dla wirusa. Przy takim rozwiazaniu dojście w przeciągu dwóch tygodni do kilkudziesięciu tysięcy zarażonych jest całkowicie realne. Prawdopodobnie gdyby zaczęło dochodzić do lawinowego wzrostu zachorowań na terenie Warszawy to władza centralna odetnie miasto od reszty kraju. Zachód osiągnie zamierzony cel bo w statystykach nie będzie rozbicia na miasta tylko sucha liczba dla całego państwa. Czas na zakończenie. Ale może lepiej będzie jak życie je dopisze.

Data: 2020-03-24 23:06:04
Autor: Pisiorowy Escobar
Czy to V kolumna?
w <e72ad6e8-ca90-4448-9643-66a0a18170fd@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Widać słabe światełko w tunelu że możemy z pandemii wyjść z bardzo małymi stratami.

buhahahahah

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-03-25 06:22:12
Autor: Runt
Czy to V kolumna?
W dniu 2020-03-24 o 23:06, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Ten dureń zamiast na siedzieć na rusztowaniu i budować 3 mln mieszkań wg zaleceń PiS produkuje się z podobnymi rewelacjami na pl.budowlane.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-25 23:18:56
Autor: Pisiorowy Escobar
Czy to V kolumna?
w <r5epq3$10l$7@news.albasani.net>, Runt <Runtime@anakumena.org> napisał(-a):

> [...]

Ten dureń zamiast na siedzieć na rusztowaniu i budować 3 mln mieszkań wg zaleceń PiS produkuje się z podobnymi rewelacjami na pl.budowlane.

to ćwok wielozadaniowy

Data: 2020-03-26 06:55:49
Autor: Runt
Czy to V kolumna?
W dniu 2020-03-25 o 23:18, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Takie gnidy rodowodem z UB są najgorsze.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-28 07:14:16
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy to V kolumna?
W dniu wtorek, 24 marca 2020 03:56:32 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Widać słabe światełko...
"... czy to pociąg czy to Leśne Ruchadełko?" ;)

Czy to V kolumna?