Czy to aby chrześcijański fundamentalista?

Data: 2011-07-25 05:21:50
Autor: Leszczur
Czy to aby chrześcijański fundamentalista?
On 25 Lip, 12:54, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                               ,">
wrote:
http://monitorpolski.wordpress.com/2011/07/23/atak-illuminati-na-norw...

No i? Moze jest masonem i syjonistą, ale jakie to ma znaczenie? Moze
tez jest filatelistą i wędkuje, czy atak jest zatem równoznaczny z
wytoczeniem ciężkich dział przez zbieraczy znaczków i wędkarzy???
Istotne sa nie tyle afiliacje danego człowieka, a bezpośrednie motywy
jakie nim kierowały oraz to czy działał sam. Jeśli okaże się, że nie,
to będzie można wyciągać kolejne wnioski, ale najpierw niech
Norwegowie zakończą śledztwo.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-07-25 15:44:37
Autor: Klin
Czy to aby chrześcijański fundamentalis ta?
Użytkownik Leszczur napisał:
On 25 Lip, 12:54, Klin<""klin
http://monitorpolski.wordpress.com/2011/07/23/atak-illuminati-na-norwegie/

[...]

      Nie zauwaĹźyłeś. Ĺźe w związku z tym zamachem atak jest kierowany
      przeciw kościołom?  Poprawne politycznie jest więc  zrzucić winę
      na fundamentalistĂłw, gdyby zaś zamachowiec był masonem czy
      syjonistą to  juĹź jego poglądy polityczne są bez znaczenia
      i w ostateczności będzie się twierdziło, Ĺźe mord popełnił szaleniec.

Data: 2011-07-25 07:06:34
Autor: Leszczur
Czy to aby chrześcijański fundamentalista?
On 25 Lip, 15:44, Klin
      Nie zauważyłeś. że w związku z tym zamachem atak jest kierowany
      przeciw kościołom?

Nie jest kierowany przeciw kościołom tylko przeciwko pewnemu sposobowi
rozumowania - bez względu na to czy plynie on z wiary, jej braku, czy
ze stosunku do UE lub z opinii o kreowaniu kulturowo otwartych
społeczeństw.

      Poprawne politycznie jest więc  zrzucić winę
      na fundamentalistów, gdyby zaś zamachowiec był masonem czy
      syjonistą to  już jego poglądy polityczne są bez znaczenia
      i w ostateczności będzie się twierdziło, że mord popełnił szaleniec.

Szaleniec - bez wątpienia. Problem w tym, czy jego szaleństwo było
napędzane wiarą, nacjonalizmem, czy czymkolwiek innym.
Tak czy siak - zawsze pewien odsetek populacji będzie miał poglądy
skrajne i będzie on je manifestował w mniej lub bardziej radykalny
sposób. Ot nie należy od razu interpolować takiej postawy na całą
populację prawicową, lewicową, katolicką, muzułmańską czy dowolną
inną. A takie głosy już widać nie tylko na psp.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-07-25 16:36:21
Autor: Klin
[...]

     Jakiekolwiek byłyby motywy jego zamachĂłw wątpię byśmy je poznali,
     jedno jest pewne, Ĺźe nie były one z natchnienia religijnego. Ci ktĂłrzy
     wzięli go teraz w swoje łapy będą chcieli wykorzystać tę zbrodnię
     do swoich celĂłw i tak postarają się  poprowadzić śledztwo by przedstawić
     zbrodniarza w świetle, jaki będzie im wygodny do dalszych akcji mających
     na celu ograniczenie swobĂłd obywatelskich. Obawiam się, Ĺźe zmierza to
     wszystko  w tym kierunku.

Data: 2011-07-25 10:53:39
Autor: Leszczur
Czy to aby chrześcijański fundamentalista?
On 25 Lip, 16:36, Klin <""klin
\"@wp.pl,
     Jakiekolwiek byłyby motywy jego zamachów wątpię byśmy je poznali,
     jedno jest pewne, że nie były one z natchnienia religijnego.

Nie czytałem jego manifestu, ale rozumiem pobudki kierujace nim we
wniosku o upublicznienie procesu. On chce te pobudki przedstawic w
takim swietle jakie bedzie dla niego najwygodniejsze. I nie wiem, czy
to nie byloby wskazane  - nawet kosztem tego, ze proces
przeksztalcilby sie w zjawisko medialne.

Ci którzy wzięli go teraz w swoje łapy będą chcieli wykorzystać tę zbrodnię
     do swoich celów i tak postarają się  poprowadzić śledztwo by
przedstawić zbrodniarza w świetle, jaki będzie im wygodny do dalszych akcji
mających na celu ograniczenie swobód obywatelskich. Obawiam się, że zmierza to
wszystko  w tym kierunku.

Z pewnoscia jest mozliwe, ze to bedzie pretekst to ograniczenia
jakichs swobod. Ale zastanowmy sie czy absolutna wolnosc jest wskazana
zwlaszcza w spoleczenstwach o zwiekszajacej sie heterogennosci?
Oczywiscie kwestia do dyskusji jest to jakie swobody mialyby podlegac
ograniczeniu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-07-25 21:49:39
Autor: boukun
Czy to aby chrześcijański fundamentalista?

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:760e0ee5-96a2-4ddd-a1cf-4ed2758cebd6a1g2000yqp.googlegroups.com...
On 25 Lip, 12:54, Klin <""klin
\"@wp.pl, ,">
wrote:
[...]

Motywy są jasne, walił w rząd, który jest antysyjonistyczny...

boukun

Data: 2011-07-25 13:28:40
Autor: J-23
Czy to aby chrześcijański fundamentalista?
On 25 Lip, 21:49, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:760e0ee5-96a2-4ddd-a1cf-4ed2758cebd6a1g2000yqp.googlegroups.com...
On 25 Lip, 12:54, Klin <""klin
\"@wp.pl,
,">
wrote:

> [...]

Pozdro

L'e-szczur

Motywy są jasne, walił w rząd, który jest antysyjonistyczny...

uwazaj bo Ci Dawidka odstrzeli jaki wariat "walac" w Polski Rzad, albo
Tabie dupe odstrzeli jak bedziesz bohatersko spi*rdal w krzaki

Data: 2011-07-25 21:49:55
Autor: obserwator
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):

uwazaj bo Ci Dawidka odstrzeli jaki wariat "walac" w Polski Rzad, albo
Tabie dupe odstrzeli jak bedziesz bohatersko spi*rdal w krzaki

jemu nie odstrzela, widocznie ma niezla ochrone i on wcale nie wali w nierzad
Tuska.

Data: 2011-07-25 23:35:59
Autor: boukun

wrote:

> [...]

uwazaj bo Ci Dawidka odstrzeli jaki wariat "walac" w Polski Rzad, albo
Tabie dupe odstrzeli jak bedziesz bohatersko spi*rdal w krzaki
-- -- -- -- -- -- -- -- --
A co to ma znaczyć?

boukun

Data: 2011-07-26 01:01:10
Autor: J-23
On 25 Lip, 23:35, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:e2ea26c7-26e9-4125-a74d-c999b223c76aq9g2000vbz.googlegroups.com...
> [...]

> Istotne sa nie tyle afiliacje danego cz owieka, a bezpo rednie motywy
> jakie nim kierowa y oraz to czy dzia a sam. Je li oka e si , e nie,
> to b dzie mo na wyci ga kolejne wnioski, ale najpierw niech
> Norwegowie zako cz ledztwo.

> Pozdro

> L'e-szczur

> Motywy s jasne, wali w rz d, kt ry jest antysyjonistyczny...

> boukun

uwazaj bo Ci Dawidka odstrzeli jaki wariat "walac" w Polski Rzad, albo
Tabie dupe odstrzeli jak bedziesz bohatersko spi*rdal w krzaki

Proste: kto mieczem wojuje, od miecza ginie. Czyli motywy (nawet
szlachetne) sa nieistotne wobec bestialskich metod walki o swoje racje.

Data: 2011-07-26 13:04:29
Autor: boukun
Czy to aby chrzescijanski fundamentalista?

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:c3254810-15d7-44c9-87c6-edbee1fb7550h7g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

Proste: kto mieczem wojuje, od miecza ginie. Czyli motywy (nawet
szlachetne) sa nieistotne wobec bestialskich metod walki o swoje racje.

Ale co z tym Dawidkiem wyjechales? Czy Dawid jest w mlodziezówce premiera Tuska?

boukun

Data: 2011-07-26 04:43:29
Autor: J-23
On 26 Lip, 13:04, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:c3254810-15d7-44c9-87c6-edbee1fb7550h7g2000yqm.googlegroups.com...

> Proste: kto mieczem wojuje, od miecza ginie. Czyli motywy (nawet
> szlachetne) sa nieistotne wobec bestialskich metod walki o swoje racje.

Ale co z tym Dawidkiem wyjechales? Czy Dawid jest w mlodziez wce premiera Tuska?

boukun

Dawidek moze byc w kazdej innej organizacji, ktora komus nie bedzie
sie podobac. Pragniesz zmian. Sugerujesz walke z systemem, a myslisz
ze to sie odbedzie bezbolesnie? Myslisz ze schowasz dupe pod pierzyne,
a inni beda narazac karku dla Ciebie? Zawsze, "rewolucja zjada wlasne
dzieci" - Danton. Na koniec i tak Ci sie dobiora do czterech liter!

Data: 2011-07-26 13:50:49
Autor: boukun
Czy to aby chrzescijanski fundamentalista?

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:e400bd57-721b-41fb-a515-eb51db243907p19g2000yqa.googlegroups.com...

Odczep sie glupku od mojego dziecka!

boukun

Data: 2011-07-26 05:12:41
Autor: J-23
On 26 Lip, 13:50, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:e400bd57-721b-41fb-a515-eb51db243907p19g2000yqa.googlegroups.com...

> [...]
> a inni beda narazac karku dla Ciebie? Zawsze, "rewolucja zjada wlasne
> dzieci" - Danton. Na koniec i tak Ci sie dobiora do czterech liter!

Co strach cie oblecia fuicie? Wal sie ze swoimi pogladami! Chcesz to
walcz na wlasna odpowiedzialnosc, i sam ponos koszty swoich debilizmow.

Data: 2011-07-26 23:09:23
Autor: boukun
Czy to aby chrzescijanski fundamentalista?

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:cabd9364-1b16-4282-b089-ea1fbf5ad32deb1g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

Co strach cie oblecia fuicie? Wal sie ze swoimi pogladami! Chcesz to
walcz na wlasna odpowiedzialnosc, i sam ponos koszty swoich debilizmow.

Spierdalaj pojebancu. O czym ty pierdolisz? Gdyby kazdy idiota tak sie zachowywal jak ty, to by tu nie bylo zadnej dyskusji tylko pyskówka i czepianie sie  rodziny i bóg wie kogo...

boukun

Data: 2011-07-26 15:17:25
Autor: J-23
On 26 Lip, 23:09, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:cabd9364-1b16-4282-b089-ea1fbf5ad32deb1g2000vbb.googlegroups.com...

> Co strach cie oblecia fuicie? Wal sie ze swoimi pogladami! Chcesz to
> walcz na wlasna odpowiedzialnosc, i sam ponos koszty swoich debilizmow.

Spierdalaj pojebancu. O czym ty pierdolisz? Gdyby kazdy idiota tak sie
zachowywal jak ty, to by tu nie bylo zadnej dyskusji tylko pysk�wka i czepianie
sie  rodziny i bďż˝g wie kogo...

boukun

A o czym ty dyskutujesz? Bo nie wiem. Zawsze bredzisz o Zydach.
Napisales ze Breivik wystepowal przeciwko Izraelowi, bo ci to pasuje
do twoich durnych teorii. A tu dupa... Przeczytaj:

Masowy morderca 85-ciu zwolenników wolności Palestyny, Anders Behring
Breivik, jest zwolennikiem Izraela i zagorzałym sympatykiem Żydów.
Przejrzałam na szybko książeczkę Breivika, który okazał się
wielbicielem państwa Izrael popierającym żydowskich nacjonalistów -
poniżej cytaty:

"I am a strong supporter of Israel and of all patriotic Jews" - pisze
norweski ludobójca Anders Behring Breivik w swojej książce
2083.Europejska Deklaracja Niepodległości.

"Jestem wielkim zwolennikiem Izraela i wszystkich żydowskich
patriotów." - pisze norweski ludobójca Anders Behring Breivik w swojej
książce 2083.Europejska Deklaracja Niepodległości.

Data: 2011-07-27 00:10:48
Autor: J-23
> [...]

zachowywal jak ty, to by tu nie bylo zadnej dyskusji tylko pysk�wka i czepianie

Troche Cie nastraszylem, mam nadzieje! Uwazasz ze mozna bezkarnie
nawolywac do nienawisci  w stosunku do Zydow? Jak dotad olewaja Cie
cieplym moczem, ale jak sie wkurza to wysla na Ciebie agenta Mosadu i
zrobia Ci "kuku". Znaja sie na tym najlepiej na swiecie. A po II WS
uczuleni sa na wszelkie przejawy agrasji wobec swojej nacji. Skad
wiesz ze Slavi nie stal sie ich ofiara?

Data: 2011-07-27 04:06:05
Autor: J-23
> [...]

zachowywal jak ty, to by tu nie bylo zadnej dyskusji tylko pysk�wka i czepianie

Chyba nie rozumiesz przeslania ideowego zawartego w moich postach.
Chodzi oto ze wszelkie rodzaje agresji, wszelkie anatgonizmy, oraz
pietnowanie ludzi okreslonej narodowosci i rasy moze obrocic sie w
strone nadawcy tychze. A rodzine sam zaprezenowales na tym forum.
Chciales to masz! O mojej niczego nie wiesz i sie nie dowiesz, bo jest
to moja prywatna sprawa.

Data: 2011-07-27 07:17:33
Autor: J-23
On 27 Lip, 13:06, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

strone nadawcy tychze. A rodzine sam zaprezenowales na tym forum.
Chciales to masz! O mojej niczego nie wiesz i sie nie dowiesz, bo jest

antagonizmy

Data: 2011-07-25 23:49:22
Autor: Leszczur
Czy to aby chrześcijański fundamentalista?
On 25 Lip, 21:49, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Motywy są jasne, walił w rząd, który jest antysyjonistyczny...

Ale walił dlatego, ze rząd jest antysyjonistyczny? Jakos trudno mi w
to uwierzyć.

Data: 2011-07-26 13:11:00
Autor: boukun

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:48b15da1-58ae-4f91-a1f6-aabbd6e2b042h18g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

A wystarczy zobaczyć na transparenty na wyspie Utoyi
http://monitorpolski.files.wordpress.com/2011/07/utoya-boycott-israel.jpg?w=214&h=142

Na wyspie Utoya odbyła się pro-palestyńska, anty-izraelska manifestacja

W czwartek, który był drugim dniem zlotu na wyspie Utoya, gdzie doszło do masakry młodych Norwegów, wyspę odwiedził Minister Spraw Zagranicznych Norwegii, Jonas Gahr Store. Został przywitany przez grupę demonstrantów z hasłami nawołującymi do bojkotu Izraela, do zakończenia okupacji Palestyny i zburzenia niesławnego muru rasizmu dzielącego Izrael na część palestyńską i żydowską. Store'a przywitał lider Ligi Młodych Robotników (AUF) Eskil Pedersen. Spotkanie relacjonowała telewizja publiczna Norwegian Broadcasting Corporation. Reporter Sidsel Wold,  Kirsten Belck-Olsen z Norwegian People's Aid, dyskutowali z ministrem sprawę impasu w rozmowach pomiędzy Izraele, a Palestyńczykami. Zażądano od rządu norweskiego uznania państwa palestyńskiego. Do masakry doszło nazajutrz.
boukun

Data: 2011-07-27 00:17:52
Autor: Leszczur
Czy to aby chrześcijański fundamentalista?
On 26 Lip, 13:11, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
W czwartek, kt ry by drugim dniem zlotu na wyspie Utoya, gdzie dosz o do
masakry m odych Norweg w, wysp odwiedzi Minister Spraw Zagranicznych Norwegii,
Jonas Gahr Store. Zosta przywitany przez grup demonstrant w z has ami
nawo uj cymi do bojkotu Izraela, do zako czenia okupacji Palestyny i zburzenia
nies awnego muru rasizmu dziel cego Izrael na cz palesty sk i ydowsk .
Store'a przywita lider Ligi M odych Robotnik w (AUF) Eskil Pedersen. Spotkanie
relacjonowa a telewizja publiczna Norwegian Broadcasting Corporation. Reporter
Sidsel Wold,  Kirsten Belck-Olsen z Norwegian People's Aid, dyskutowali z
ministrem spraw impasu w rozmowach pomi dzy Izraele, a Palesty czykami.
Za dano od rz du norweskiego uznania pa stwa palesty skiego. Do masakry dosz o
nazajutrz.

Rozumiem, ze nie widzisz szansy na to, zeby te dwa wydarzenia nie byly
ze sobą powiązane.
Byly anyizraelskie wystąpienia - nastepnego dnia doszlo do tragedii,
wiec musiala ona miec zwiazek z proizraelskimi pogladami zamachowca.
Jasne.
Czyli jesli dzisiaj bedzie padał grad, a jutro u sąsiada ocieli się
krowa, to można spokojnie wyciągać wnioski na temat wpływu gradobicia
na wzrost pogłowia rogacizny, bo bezsprzecznie te fakty są ze sobą
powiązane, tak?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-07-28 00:46:21
Autor: zeusx

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:e2aa7628-160e-4a61-9c05-60f09561826bea4g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Temperatura była jednak znacznie wyższa niż przedstawiłes. Partia tej młodziezówki jest pro palestyńska, Norwegia jako jedno z pierwszych panstw miało uznac panstwo Palestyny. Morderca jest bardzo antyislamski i pro syjonistyczny. Na swoich blogach przedstawiał islamizację Europy i niebezpieczenstwo dla Izraela jako największe problemy. Robil z siebie nowego krzyzowca. Z tego względu szanse ,o których piszesz są nikłe.

[...]

Coś bredzisz.
zx

Czy to aby chrześcijański fundamentalista?