Czy to aby nie uczestniczka psp?

Data: 2010-04-20 17:26:49
Autor: cirrus
Czy to aby nie uczestniczka psp?
# Naród boleje i tarzają się w spazmach. Zrozpaczona forumowiczka "portalu nawiedzonego" pisze przeto: "..prawda jest taka, to nie był wypadek. To był, zaplanowany dużo wcześniej, bezlitosny zamach. Pytanie tylko. kto za tym stoi??? Czy tylko Rosja???"
Jak to moja droga, nie wiesz kto za tym stoi? Prawdziwej Polce nie wypada wręcz popisywać się publicznie taką zadziwiającą niewiedzą. Toż to takie proste i logiczne, po wielokroć dogłębnie już wyjaśniane. Za tym strasznym zamachem stoją ( w kolejności niekoniecznie alfabetycznej): Miedwiediew i Putin (szepcący do ucha Tuskowi: "Panie Premierze melduje wykonanie zadania") -- -- - służby specjalne Rosji -- -- - pogrobowcy WSI i niedobitki UB -- -- - Tusk z Komorowskim -- -- - Sarkozy (sam kurdupel, nie lubi konkurencji innych kurdupli) -- -- - Unia Europejska jak leci -- -- - dziwkarz Berlusconi -- -- - Obama, ta czarna madonna w spodniach, chodząca na parcianym pasku masonów -- -- - rząd Islandii nie potrafiący utrzymać na wodzy głupiego wulkanu -- -- - wytwórcy i sprzedawcy zniczy (zaplanowali cudowny interes) -- -- - BOR (miał dosyć prezydenckiego psa kąsającego ich nieustannie po łydkach) -- -- - kościelni (kasa, kasa, kasa przez lata i na wieki) -- -- -  producenci Boinga (do reszty należało skompromitować ten latający ruski złom) -- -- - tudzież cała masa jeszcze nie zidentyfikowanych zdrajców, których tu nie wymieniam, ale których listę -  jak mniemam - każdy patriotycznie ułożony Polak jest w stanie natychmiast uzupełnić. Pozostaję w nadziei, czekam na sensacje... #
Ze strony:
http://tiny.pl/hgs3c

--
stevep

Data: 2010-04-21 10:20:15
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości

> [...]
>nawiedzonego" pisze przeto: "..prawda jest taka, to nie był wypadek. To
>był, zaplanowany dużo wcześniej, bezlitosny zamach. Pytanie tylko. kto za

A idze, idze, ty żulu internetowy.
Piotr

Czy to aby nie uczestniczka psp?