Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?

Data: 2010-11-14 23:02:38
Autor: Michał
Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?
Witam,

Szukałem auta NAJTAŃSZEGO z sensem,
w eksploatacji i zakupie, znalazłem takie co¶:

Hyundai Accent 1.5 97' klima, automat, LPG za 3k z małym hakiem.

ile toto serwis tego będzie kosztował ?
da się to porównać z nexia, lanos, seicento ?

auto widziałem automat super stan więc się on nie popsuje,
a silnik nie dymi :) auto z USA sprowadzone kilka lat temu.

auto huczy przy 90km/h+, tz gło¶no się zaczyna robić
a przy 110 się już gorzej prowadzi - ale tak te modele maj± ?

jako że czasu nie ma chce kupić pierwsze jakie widziałem,
bo następny czas będę miał za tydzień w niedzielę.

auta za 3k to nie ma sensu brać do mechanika ?

Pozdrawiam.

Data: 2010-11-15 00:09:18
Autor: Jacek
Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?
Użytkownik " Michał" <mttj@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ibppqe$fpc$1inews.gazeta.pl...
auto huczy przy 90km/h+, tz gło¶no się zaczyna robić
a przy 110 się już gorzej prowadzi - ale tak te modele maj± ?

tak, ale dopiero przy 150 rozkładaj± skrzydła i przekształca sie w szybowiec.
może to łożysko koła sie kończy, może pęknie w czasie jazdy, może zablokuje koło, może zaliczysz rów albo drzewo, może przeżyjesz.

auta za 3k to nie ma sensu brać do mechanika ?

to w czynie społecznym zezłomuj go poprostu skoro nie chcesz jeĽdzić.

Jacek

Data: 2010-11-15 00:23:55
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?
W dniu 2010-11-15 00:09, Jacek pisze:

auto huczy przy 90km/h+, tz głośno się zaczyna robić
a przy 110 siÄ™ juĹĽ gorzej prowadzi - ale tak te modele majÄ… ?
tak, ale dopiero przy 150 rozkładają skrzydła i przekształca sie
w szybowiec.
może to łożysko koła sie kończy, może pęknie w czasie jazdy,
może zablokuje koło, może zaliczysz rów albo drzewo, może
przeĹĽyjesz.

Doradź wuju dobra rada, co wymienić w 23 jednomiesięcznych thaliach i clijówkach by nie huczały powyżej 100 i perfekt się prowadziły przy 150 km/h.

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-11-15 00:56:38
Autor: Jacek
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:ibpr29$fe9$1node1.news.atman.pl...
Doradź wuju dobra rada, co wymienić w 23 jednomiesięcznych thaliach i clijówkach by nie huczały powyżej 100 i perfekt się prowadziły przy 150 km/h.

radio na głośniejsze, i spoiler na wiekszy :)
jeśli szukasz komfortu i sportowych osiągów w malutkich autach trzeba było wybrać Mini albo Fiata 500 Abarth.
Ale wtedy nie miałbyś 23 aut tylko góra 10. Nie mów że nie brałeś tych aut pod uwage wybierając flote?

Jacek

Data: 2010-11-15 00:58:41
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-11-15 00:56, Jacek pisze:

Doradź wuju dobra rada, co wymienić w 23 jednomiesięcznych
thaliach i clijówkach by nie huczały powyżej 100 i perfekt się
prowadziły przy 150 km/h.

radio na głośniejsze, i spoiler na wiekszy :)

Zgoła odmienna rada ... dlaczego nie mam zezłomować w czynie społecznym ? Przecież objawy te same ...

Data: 2010-11-15 01:07:50
Autor: Jacek
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:ibpt3f$fnr$1node1.news.atman.pl...
[...]

Czy sÄ… wyeksploatowane tak samo?
inaczej leczy sie niemowlęta a inaczej starców, nawet gdy obaj mają sraczke.

Jacek

Data: 2010-11-15 01:15:04
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-11-15 01:07, Jacek pisze:

Zgoła odmienna rada ... dlaczego nie mam zezłomować w czynie
społecznym ? Przecież objawy te same ...
Czy sÄ… wyeksploatowane tak samo?
inaczej leczy sie niemowlęta a inaczej starców, nawet gdy obaj
majÄ… sraczke.

Ale cały czas powyżej 90/100 nie da się w aucie wysiedzieć od hałasu (podgłośnienie radia na pewno pomoże), a przy 130 tego się nie da rozsądnie prowadzić. Czekam na jakąś rzeczową radę jak w przypadku Hyundai'a.

Nie wiem dlaczego stwierdzasz, ĹĽe jedno jest starcem ze sraczkÄ…, a drugie niemowlakiem z tym samym, ale ten wÄ…tek juĹĽ pominÄ™.

Data: 2010-11-15 01:22:55
Autor: Jacek
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:ibpu27$fth$1node1.news.atman.pl...
Ale cały czas powyżej 90/100 nie da się w aucie wysiedzieć od hałasu (podgłośnienie radia na pewno pomoże), a przy 130 tego się nie da rozsądnie prowadzić. Czekam na jakąś rzeczową radę jak w przypadku Hyundai'a.

jeśli auto jest sprawne to ten typ tak ma. Zapewne kwestia aerodynamiki i oszczędności na materiałach.
Jeśli koniecznie chcesz rady: sprzedaj, dopłać i kup droższy model. Sprawdź pod kątem komfortu i prowadzenia.
W przypadku niezadowolenia powtórz czynność.

Aluzja

Data: 2010-11-15 08:58:37
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-11-15 01:22, Jacek pisze:

Jeśli koniecznie chcesz rady: sprzedaj, dopłać i kup droższy
model.

No ... w końcu rada na skalę twoich możliwości: sprzedaj/zezłomuj/zalicz drzewo.

Dzięki !

Data: 2010-11-15 12:01:28
Autor: Bydlę
On 2010-11-15 01:22:55 +0100, "Jacek" <stoout@o2.pl> said:

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ibpu27$fth$1node1.news.atman.pl...
Ale cały czas powyżej 90/100 nie da się w aucie wysiedzieć od hałasu (podgło¶nienie radia na pewno pomoże), a przy 130 tego się nie da rozs±dnie prowadzić. Czekam na jak±¶ rzeczow± radę jak w przypadku Hyundai'a.

je¶li auto jest sprawne to ten typ tak ma. Zapewne kwestia aerodynamiki i oszczędno¶ci na materiałach.
Je¶li koniecznie chcesz rady: sprzedaj, dopłać i kup droższy model. SprawdĽ pod k±tem komfortu i prowadzenia.
W przypadku niezadowolenia powtórz czynno¶ć.

Bez sensu.
NAJPIERW sprawdĽ, POTEM ewentualnie kupuj.

(natomiast rada, by pozbyć się aut, które nie robi± tego, czego się od nich oczekuje, jest akurat słuszna)

--
Bydlę

Data: 2010-11-15 16:40:20
Autor: Nex@pl
[...]

No cóż, mój 30 letni mercedes prowadzi się jak bajka przy 200km/h :)

Data: 2010-11-15 18:12:52
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-11-15 16:40, Nex@pl pisze:

No cóż, mój 30 letni mercedes prowadzi się jak bajka przy
200km/h :)

"Zezłomuj go w czynie społecznym i pierdolnij w drzewo" - znany i lubiany PanJacek

Data: 2010-11-15 18:24:21
Autor: Nex@pl
[...]

:) Za niego mogę już mieć nowe auto na F ;)

Data: 2010-11-15 20:32:56
Autor: Jacek
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:ibrpmi$ubv$1node1.news.atman.pl...
"Zezłomuj go w czynie społecznym i pierdolnij w drzewo" - znany i lubiany PanJacek

dziękuje za uznanie.
Akurat gdybys przeczytał i "zrozumiał" kontekst całej mojej tamtej wypowiedzi, może doszedłbyś do tego iż walnięcie w drzewo może byc SKUTKEIM huczącego łożyska w kole. A tak dorabiasz ideologie do fragmentu czegoś, co wogóle nie ma sensu. Najważniejsze ze masz o czym pisać.

Jacek

Data: 2010-11-15 20:54:34
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-11-15 20:32, Jacek pisze:

Najważniejsze ze masz o czym pisać.

Rozumiem. Czyli udowodniliśmy, że każde auto w którym trudno wytrzymać hałas powyżej stówki ma rozjebane łożysko i zara jebnie w drzewo.

Fajnie , że masz o czym pisać. Do clijówki już nie wsiądę.

Data: 2010-11-15 00:19:18
Autor: Bydlę
On 2010-11-15 00:02:38 +0100, " Michał" <mttj@NOSPAM.gazeta.pl> said:

Witam,

Szukałem auta NAJTAŃSZEGO z sensem,
w eksploatacji i zakupie, znalazłem takie co¶:

Co¶ takiego.

Hyundai Accent 1.5 97' klima, automat, LPG za 3k z małym hakiem.

Znamy firmę, markę, rocznik i czę¶ć wyposażenia.
Dalej nie wiemy co z *tym* autem jest tak lub nie tak.

ile toto serwis tego będzie kosztował ?

To zależy co się zepsuje.
Bo je¶li nic, to to samo trzeba wymienić co w każdym innym aucie:

olej, ¶wiece, rozrz±d, paski, łańcuchy, klocki, tarcze, ¶wiece, rury, filtry, żarówki, kable...

da się to porównać z nexia, lanos, seicento ?

Tak - to s± różne auta.

auto widziałem automat super stan więc się on nie popsuje,

Skoro tak, to odpadaj± ci koszty.

jako że czasu nie ma chce kupić pierwsze jakie widziałem,

To kupuj, nie wypytuj, skoro nie masz czasu, a masz sporo pieniędzy.

bo następny czas będę miał za tydzień w niedzielę.

To faktycznie już za póĽno.

auta za 3k to nie ma sensu brać do mechanika ?

To zależy po co.
Żeby tyko przedstawić, to nie.
Ale je¶li trzeba co¶ zrobić, to tak, bo z autem echanikowi będzie łatwiej.

(MSPANC)
--
Bydlę

Data: 2010-11-15 08:45:47
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2010-11-15 00:02,  Michał pisze:
auto huczy przy 90km/h+, tz gło¶no się zaczyna robić
a przy 110 się już gorzej prowadzi - ale tak te modele maj± ?

mój wartburg tak miał na chwilę przed remontem skrzyni biegów
P.

Data: 2010-11-15 10:08:18
Autor: hants
" Michał" <mttj@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:ibppqe$fpc$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Szukałem auta NAJTAŃSZEGO z sensem,
w eksploatacji i zakupie, znalazłem takie co¶:

Hyundai Accent 1.5 97' klima, automat, LPG za 3k z małym hakiem.

Fajne, bardzo proste i tanie w serwisowaniu auto. Nie miałem zbyt wiele doczynienia z Lanosami, ale Accentem jezdziło mi się sympatyczniej. Rozs±dny wybór.

auto huczy przy 90km/h+, tz gło¶no się zaczyna robić
a przy 110 się już gorzej prowadzi - ale tak te modele maj± ?

"Głosne" opony, dziura w wydechu? W tym modelu niezbyt przyjemnie się robi od około 100-110. Efekt pływania to najczę¶ciej, zuzyte gumowe elementy zawieszenia.

jako że czasu nie ma chce kupić pierwsze jakie widziałem,
bo następny czas będę miał za tydzień w niedzielę.
auta za 3k to nie ma sensu brać do mechanika ?

Jezdz do mechanika i nie spiesz się z wydawaniem pieniędzy. Kto¶ tu niedawno rozs±dnie zauwazyl, ze tej branzy brakuje pieniędzy, a nie aut.

Data: 2010-11-15 10:13:35
Autor: Jackare
[...]

Da się porównac z tym że hyundai się raczej nie psuje. Ale też ta marka nie lubi "zagazowania".
Nie mam pojęcia co do eksploatacji automatu - tu przydałaby się ocena fachowca bo może się to okazać jedynym lub najbardziej problematycznym elementem.
--
Jackare

Data: 2010-11-15 09:55:17
Autor: hants
"Jackare" <jackare@interia.pl> wrote in message news:ibqtjn$nqk$1node1.news.atman.pl...

Ale też ta marka nie lubi "zagazowania".

Lubi, lubi. Wszystkie moje Sonaty się z BRC bardzo lubiły i lubi±.

Data: 2010-11-15 10:46:39
Autor: omega_fan
Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?
=> Szukałem auta NAJTAŃSZEGO z sensem,
w eksploatacji i zakupie, znalazłem takie co¶:

Hyundai Accent 1.5 97' klima, automat, LPG za 3k z małym hakiem.

Balbym sie tylko tego automatu - i z tego powodu nie kupilbym takiego
auta. Ciekawe jeszcze do kiedy ma wazna homologacje zbiornika na gaz.

auto widziałem automat super stan więc się on nie popsuje,

Jasne. No chyba ze sie popsuje wtedy naprawa bedzie kosztowala tyle co
dales za to auto.

auta za 3k to nie ma sensu brać do mechanika ?

O ile mozesz w kazdej chwili wydac 3k na nastepne, jak to sie popsuje i
nie bedzie sie oplacalo naprawiac to pewnie ze nie ma.

Data: 2010-11-15 13:43:08
Autor: kml
[...]

Czę¶ci s± bardzo tanie, ale typowe. Nie przypominam sobie żeby kto¶ na forum.hyundaifanklub.pl miał taki samochód z automatyczn± skrzyni±. Ja bym go wzi±ł do mechanika bo być moze zamiast podłogi jest rudy nalot.

Gdyby było więcej kasy to lepiej brać accenta 2 czyli po 1999roku.

kml

Data: 2010-11-15 18:57:01
Autor: RadekNet
W dniu 15.11.2010 00:02,  Michał pisze:
Witam,

Szukałem auta NAJTAŃSZEGO z sensem,
w eksploatacji i zakupie, znalazłem takie co¶:

Hyundai Accent 1.5 97' klima, automat, LPG za 3k z małym hakiem.

Brat jezdzil podobnym (tyle, ze manual). Po roku meki odstawil na tyl domu i kupil VW Polo. To auto jakies takie plasticzane bylo i awaryjne. Psuly sie drobiazgi w srodku (odpadajace plastiki, niedzialajace szyby), lozysko kola mu polecialo i jeszcze kilka spraw, a miare goryczy przelala uszczelka pod glowica (no lpg).

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2010-11-17 01:32:10
Autor: Przemek
On 15 Lis, 00:02, " Michał" <m...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Szukałem auta NAJTAŃSZEGO z sensem,
w eksploatacji i zakupie, znalazłem takie co¶:
Hyundai Accent 1.5 97' klima, automat, LPG za 3k z małym hakiem.
ile toto serwis tego będzie kosztował ?

najbardziej to bym się obawiał tego automatu - lepiej poszukaj
manuala.
a do do kosztów elsploatacji - wg mnie niskie.
mówię to jako były wła¶ciciel accenta 1,3 - praktycznie lac paliwo i
jezdzic.
wnetrze nijakie takie, plastiki, nisko sie siedzi, trafiaj± sie drobne
usterki w postaci np.: niedzialaj±cych szyb... ale można to olac :)
ja miałem takie auto do dojazdów do pracy, wiec na cudach mi nie
zależało - po prostu auto do ciorania.
poszło 2 tygodnie temu do kolegi z przebiegiem 310 kkm...

auto huczy przy 90km/h+, tz gło¶no się zaczyna robić
a przy 110 się już gorzej prowadzi - ale tak te modele maj± ?

na to może mieć wpływ kilka elementów - przede wszystkim opony.
ale warto też sprawdzić gumowe elementy w tylnym zawieszeniu.

Przemek

Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?