Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?

Data: 2010-11-15 00:09:18
Autor: Jacek
Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?
U¿ytkownik " Micha³" <mttj@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ibppqe$fpc$1inews.gazeta.pl...
auto huczy przy 90km/h+, tz g³o¶no siê zaczyna robiæ
a przy 110 siê ju¿ gorzej prowadzi - ale tak te modele maj± ?

tak, ale dopiero przy 150 rozk³adaj± skrzyd³a i przekszta³ca sie w szybowiec.
mo¿e to ³o¿ysko ko³a sie koñczy, mo¿e pêknie w czasie jazdy, mo¿e zablokuje ko³o, mo¿e zaliczysz rów albo drzewo, mo¿e prze¿yjesz.

auta za 3k to nie ma sensu braæ do mechanika ?

to w czynie spo³ecznym zez³omuj go poprostu skoro nie chcesz je¼dziæ.

Jacek

Data: 2010-11-15 00:23:55
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?
W dniu 2010-11-15 00:09, Jacek pisze:

auto huczy przy 90km/h+, tz głośno się zaczyna robić
a przy 110 się już gorzej prowadzi - ale tak te modele mają ?
tak, ale dopiero przy 150 rozkładają skrzydła i przekształca sie
w szybowiec.
może to łożysko koła sie kończy, może pęknie w czasie jazdy,
może zablokuje koło, może zaliczysz rów albo drzewo, może
przeżyjesz.

Doradź wuju dobra rada, co wymienić w 23 jednomiesięcznych thaliach i clijówkach by nie huczały powyżej 100 i perfekt się prowadziły przy 150 km/h.

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-11-15 00:56:38
Autor: Jacek
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:ibpr29$fe9$1node1.news.atman.pl...
Doradź wuju dobra rada, co wymienić w 23 jednomiesięcznych thaliach i clijówkach by nie huczały powyżej 100 i perfekt się prowadziły przy 150 km/h.

radio na głośniejsze, i spoiler na wiekszy :)
jeśli szukasz komfortu i sportowych osiągów w malutkich autach trzeba było wybrać Mini albo Fiata 500 Abarth.
Ale wtedy nie miałbyś 23 aut tylko góra 10. Nie mów że nie brałeś tych aut pod uwage wybierając flote?

Jacek

Data: 2010-11-15 00:58:41
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-11-15 00:56, Jacek pisze:

Doradź wuju dobra rada, co wymienić w 23 jednomiesięcznych
thaliach i clijówkach by nie huczały powyżej 100 i perfekt się
prowadziły przy 150 km/h.

radio na głośniejsze, i spoiler na wiekszy :)

Zgoła odmienna rada ... dlaczego nie mam zezłomować w czynie społecznym ? Przecież objawy te same ...

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-11-15 01:07:50
Autor: Jacek
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:ibpt3f$fnr$1node1.news.atman.pl...
[...]

Czy sÄ… wyeksploatowane tak samo?
inaczej leczy sie niemowlęta a inaczej starców, nawet gdy obaj mają sraczke.

Jacek

Data: 2010-11-15 01:15:04
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-11-15 01:07, Jacek pisze:

Zgoła odmienna rada ... dlaczego nie mam zezłomować w czynie
społecznym ? Przecież objawy te same ...
Czy sÄ… wyeksploatowane tak samo?
inaczej leczy sie niemowlęta a inaczej starców, nawet gdy obaj
majÄ… sraczke.

Ale cały czas powyżej 90/100 nie da się w aucie wysiedzieć od hałasu (podgłośnienie radia na pewno pomoże), a przy 130 tego się nie da rozsądnie prowadzić. Czekam na jakąś rzeczową radę jak w przypadku Hyundai'a.

Nie wiem dlaczego stwierdzasz, że jedno jest starcem ze sraczką, a drugie niemowlakiem z tym samym, ale ten wątek już pominę.

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-11-15 01:22:55
Autor: Jacek
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:ibpu27$fth$1node1.news.atman.pl...
Ale cały czas powyżej 90/100 nie da się w aucie wysiedzieć od hałasu (podgłośnienie radia na pewno pomoże), a przy 130 tego się nie da rozsądnie prowadzić. Czekam na jakąś rzeczową radę jak w przypadku Hyundai'a.

jeśli auto jest sprawne to ten typ tak ma. Zapewne kwestia aerodynamiki i oszczędności na materiałach.
Jeśli koniecznie chcesz rady: sprzedaj, dopłać i kup droższy model. Sprawdź pod kątem komfortu i prowadzenia.
W przypadku niezadowolenia powtórz czynność.

Aluzja

Data: 2010-11-15 08:58:37
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-11-15 01:22, Jacek pisze:

Jeśli koniecznie chcesz rady: sprzedaj, dopłać i kup droższy
model.

No ... w końcu rada na skalę twoich możliwości: sprzedaj/zezłomuj/zalicz drzewo.

Dzięki !

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-11-15 12:01:28
Autor: Bydlê
On 2010-11-15 01:22:55 +0100, "Jacek" <stoout@o2.pl> said:

U¿ytkownik ""Rafa³ \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ibpu27$fth$1node1.news.atman.pl...
Ale ca³y czas powy¿ej 90/100 nie da siê w aucie wysiedzieæ od ha³asu (podg³o¶nienie radia na pewno pomo¿e), a przy 130 tego siê nie da rozs±dnie prowadziæ. Czekam na jak±¶ rzeczow± radê jak w przypadku Hyundai'a.

je¶li auto jest sprawne to ten typ tak ma. Zapewne kwestia aerodynamiki i oszczêdno¶ci na materia³ach.
Je¶li koniecznie chcesz rady: sprzedaj, dop³aæ i kup dro¿szy model. Sprawd¼ pod k±tem komfortu i prowadzenia.
W przypadku niezadowolenia powtórz czynno¶æ.

Bez sensu.
NAJPIERW sprawd¼, POTEM ewentualnie kupuj.

(natomiast rada, by pozbyæ siê aut, które nie robi± tego, czego siê od nich oczekuje, jest akurat s³uszna)

--
Bydlê

Data: 2010-11-15 16:40:20
Autor: Nex@pl
[...]

No cóż, mój 30 letni mercedes prowadzi się jak bajka przy 200km/h :)

Data: 2010-11-15 18:12:52
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-11-15 16:40, Nex@pl pisze:

No cóż, mój 30 letni mercedes prowadzi się jak bajka przy
200km/h :)

"Zezłomuj go w czynie społecznym i pierdolnij w drzewo" - znany i lubiany PanJacek

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-11-15 18:24:21
Autor: Nex@pl
[...]

:) Za niego mogę już mieć nowe auto na F ;)

Data: 2010-11-15 20:32:56
Autor: Jacek
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:ibrpmi$ubv$1node1.news.atman.pl...
"Zezłomuj go w czynie społecznym i pierdolnij w drzewo" - znany i lubiany PanJacek

dziękuje za uznanie.
Akurat gdybys przeczytał i "zrozumiał" kontekst całej mojej tamtej wypowiedzi, może doszedłbyś do tego iż walnięcie w drzewo może byc SKUTKEIM huczącego łożyska w kole. A tak dorabiasz ideologie do fragmentu czegoś, co wogóle nie ma sensu. Najważniejsze ze masz o czym pisać.

Jacek

Data: 2010-11-15 20:54:34
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-11-15 20:32, Jacek pisze:

Najważniejsze ze masz o czym pisać.

Rozumiem. Czyli udowodniliśmy, że każde auto w którym trudno wytrzymać hałas powyżej stówki ma rozjebane łożysko i zara jebnie w drzewo.

Fajnie , że masz o czym pisać. Do clijówki już nie wsiądę.