Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?

Data: 2010-11-15 00:19:18
Autor: Bydlę
Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?
On 2010-11-15 00:02:38 +0100, " Michał" <mttj@NOSPAM.gazeta.pl> said:

Witam,

Szukałem auta NAJTAŃSZEGO z sensem,
w eksploatacji i zakupie, znalazłem takie coś:

Coś takiego.

Hyundai Accent 1.5 97' klima, automat, LPG za 3k z małym hakiem.

Znamy firmę, markę, rocznik i część wyposażenia.
Dalej nie wiemy co z *tym* autem jest tak lub nie tak.

ile toto serwis tego będzie kosztował ?

To zależy co się zepsuje.
Bo jeśli nic, to to samo trzeba wymienić co w każdym innym aucie:

olej, świece, rozrząd, paski, łańcuchy, klocki, tarcze, świece, rury, filtry, żarówki, kable...

da się to porównać z nexia, lanos, seicento ?

Tak - to są różne auta.

auto widziałem automat super stan więc się on nie popsuje,

Skoro tak, to odpadają ci koszty.

jako że czasu nie ma chce kupić pierwsze jakie widziałem,

To kupuj, nie wypytuj, skoro nie masz czasu, a masz sporo pieniędzy.

bo następny czas będę miał za tydzień w niedzielę.

To faktycznie już za późno.

auta za 3k to nie ma sensu brać do mechanika ?

To zależy po co.
Żeby tyko przedstawić, to nie.
Ale jeśli trzeba coś zrobić, to tak, bo z autem echanikowi będzie łatwiej.

(MSPANC)
--
Bydlę

Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?