Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?

Data: 2010-11-15 10:13:35
Autor: Jackare
Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?
Użytkownik " Michał" <mttj@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ibppqe$fpc$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Szukałem auta NAJTAŃSZEGO z sensem,
w eksploatacji i zakupie, znalazłem takie coś:

Hyundai Accent 1.5 97' klima, automat, LPG za 3k z małym hakiem.

ile toto serwis tego będzie kosztował ?
da się to porównać z nexia, lanos, seicento ?

Da się porównac z tym że hyundai się raczej nie psuje. Ale też ta marka nie lubi "zagazowania".
Nie mam pojęcia co do eksploatacji automatu - tu przydałaby się ocena fachowca bo może się to okazać jedynym lub najbardziej problematycznym elementem.
--
Jackare

Data: 2010-11-15 09:55:17
Autor: hants
"Jackare" <jackare@interia.pl> wrote in message news:ibqtjn$nqk$1node1.news.atman.pl...

Ale też ta marka nie lubi "zagazowania".

Lubi, lubi. Wszystkie moje Sonaty się z BRC bardzo lubiły i lubią.

Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?