Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?

Data: 2010-11-15 10:46:39
Autor: omega_fan
Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?
=> Szukałem auta NAJTAŃSZEGO z sensem,
w eksploatacji i zakupie, znalazłem takie coś:

Hyundai Accent 1.5 97' klima, automat, LPG za 3k z małym hakiem.

Balbym sie tylko tego automatu - i z tego powodu nie kupilbym takiego
auta. Ciekawe jeszcze do kiedy ma wazna homologacje zbiornika na gaz.

auto widziałem automat super stan więc się on nie popsuje,

Jasne. No chyba ze sie popsuje wtedy naprawa bedzie kosztowala tyle co
dales za to auto.

auta za 3k to nie ma sensu brać do mechanika ?

O ile mozesz w kazdej chwili wydac 3k na nastepne, jak to sie popsuje i
nie bedzie sie oplacalo naprawiac to pewnie ze nie ma.

Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?