Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?

Data: 2010-11-15 10:08:18
Autor: hants
Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?
" Michał" <mttj@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:ibppqe$fpc$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Szukałem auta NAJTAŃSZEGO z sensem,
w eksploatacji i zakupie, znalazłem takie coś:

Hyundai Accent 1.5 97' klima, automat, LPG za 3k z małym hakiem.

Fajne, bardzo proste i tanie w serwisowaniu auto. Nie miałem zbyt wiele doczynienia z Lanosami, ale Accentem jezdziło mi się sympatyczniej. Rozsądny wybór.

auto huczy przy 90km/h+, tz głośno się zaczyna robić
a przy 110 się już gorzej prowadzi - ale tak te modele mają ?

"Głosne" opony, dziura w wydechu? W tym modelu niezbyt przyjemnie się robi od około 100-110. Efekt pływania to najczęściej, zuzyte gumowe elementy zawieszenia.

jako że czasu nie ma chce kupić pierwsze jakie widziałem,
bo następny czas będę miał za tydzień w niedzielę.
auta za 3k to nie ma sensu brać do mechanika ?

Jezdz do mechanika i nie spiesz się z wydawaniem pieniędzy. Ktoś tu niedawno rozsądnie zauwazyl, ze tej branzy brakuje pieniędzy, a nie aut.

Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?