Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?

Data: 2010-11-15 13:43:08
Autor: kml
Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?

Użytkownik " Michał" <mttj@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ibppqe$fpc$1inews.gazeta.pl...
jako że czasu nie ma chce kupić pierwsze jakie widziałem,
bo następny czas będę miał za tydzień w niedzielę.

auta za 3k to nie ma sensu brać do mechanika ?

Części są bardzo tanie, ale typowe. Nie przypominam sobie żeby ktoś na forum.hyundaifanklub.pl miał taki samochód z automatyczną skrzynią. Ja bym go wziął do mechanika bo być moze zamiast podłogi jest rudy nalot.

Gdyby było więcej kasy to lepiej brać accenta 2 czyli po 1999roku.

kml

Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?