Czy to był jakiś film ?

Data: 2011-01-17 22:33:26
Autor: Henek DÄ…browski
Czy to był jakiś film ?
Kiedyś dawno, na pozyczonej kasecie video natknąłem się najwyraźniej na urywek jakiegoś filmu...
Wykonywano egzekucje - wieszano człowieka ( tak gdzieś XVII-XVIIIw ) i w momencie kiedy zawisł, otworzył oczy i znalazł się w innym miejscu, czasie i bynajmniej nie wyglądało mi to na przebudzenie.
Spotkał się może ktoś z czymś takim ?
Z góry dziękuję za pomoc

Pozdr Henek

Data: 2011-01-20 15:25:48
Autor: Doxent
Czy to był jakiś film ?
[...]

Kojarzy mi się któryśtam Nieśmiertelny z Lambertem, ewentualnie serial z Adrianem Paulem.

Czy to był jakiś film ?