Czy to czasem nie u2?

Data: 2018-01-18 05:24:59
Autor: stevep
Czy to czasem nie u2?
# Pieczyński twierdzi, że został zaczepiony w środę na przystanku
tramwajowym w Warszawie. - Zostałem nazwany "pedałem", "ubekiem" -
relacjonował aktor na antenie Polsat News.

Aktor mówił, że chciał porozmawiać z napastnikiem i wyjaśnić sprawę, ale
ten go zaatakował. - Gdy napastnik zaczął mnie kopać, zacząłem się bronić.
Odepchnąłem go, ale znów mnie kopnął. W w końcu udało mi się zrobić mu
zdjęcie i wtedy uderzył mnie pięścią w twarz - opowiadał Pieczyński. #
Ze strony:
http://tiny.pl/g44j2
Bo on wszędzie widzi ubeków.

--