Czy to dobre auto jest ? (otomoto)

Data: 2012-05-12 21:36:31
Autor: Marek Dyjor
Czy to dobre auto jest ? (otomoto)
 Michał wrote:
witam,

Czy nada się do jazdy ?

http://otomoto.pl/rover-75-1-8-benzyna-klima-okazja-C24242355.html

widać czy i gdzie było uderzone i gdzie ma szpachlę ?

jak szukałem vel satisa to sie tyle "ładnych" na zdjeciahc wozów naoglądałem i każdy w realu był obtardy syfny i malaryczny.

Data: 2012-05-12 20:01:31
Autor: Michał
Marek Dyjor <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał(a):
 Michał wrote:
> [...]

naoglądałem
i każdy w realu był obtardy syfny i malaryczny.

2 lata temu kupowałem jednego 3.5 Initiale, widziałem 3 (patrzyłem tylko na Initiale 3.5).

-17.5k pln 2003 (strasznie poobijany, czysty, ale w środku ktoś jakieś ciężary woził co poobijały rzeczy). (szyby grube i chyba radar miał z opcji ponad initiale)

-20.5k pln, 2002 kilka wgniotów od gradu, zadbany wymyty, fan - renault 7 litrów pojemności w renultach ;) (ten wygrał - kupiony jeździ)

-42k pln, 2004, oj zło, zło było wytyrany, baba jeździła,
silnik na słuch zły (nawet nie sprawdzaliśmy), po chyli był za 35k już po wymianie silnika. Opcje ponad standard to DVD na tył, radaru chyba nie było.

Ten poobijany to jeździł jak nowy (serio), wsiadasz
i auto za 200k conajmniej ;) 0 kasy do włożenia.
tylko sąsiedzi by się dziwnie patrzyli, a i szyby grubsza wersja >>warto<< jak by latać tym 250km/h i więcej ;)

raz sobie safrane kupiłem (moje pierwsze na początku studiów) z przebiegiem serio 120kkm, o japiernicze mało co jestem wstanie do tego przyrównać, łacznie z nowymymi toyotami camry i dodge chrgerem i E class z 10 lat nowszym. (Vel też nie bardzo, tylko on już ma 280kkm, i mniej trwały na kkm i gorsze zawieszenie sporo).
i niestety przez to jedynie co mnie kreci to vw phaeton.... ;)

no i mooooooże Merc W220 ale z polecanym tu ABC. (ew wersja CL z ABC budowana na W220) tylko Vel Satisa to w ogóle nie ma co do R75 równać (bo właśnie nim jechałem oglądać R75) ze 2 klasy przepaści, safrane (nawet 2 model)
też dramatycznie lepszy.

--

Czy to dobre auto jest ? (otomoto)