Czy to dobre auto jest ? (otomoto)

Data: 2012-05-12 21:49:40
Autor: elmer radi radisson
Czy to dobre auto jest ? (otomoto)
On 2012-05-12 17:15,  Michał wrote:
witam,

Czy nada się do jazdy ?

http://otomoto.pl/rover-75-1-8-benzyna-klima-okazja-C24242355.html

Z ciekawosci, nie peniasz towaru z komisu i nie szukasz bezposrednio
od wlasciciela? Bo abstrahujac juz od samego ewentualnego uczulenia
na takie miejsca to:
... w ogole to sie zastanawiam kto wstawia wlasciwie samochod do komisu.
Rezygnacja, ze samemu tej sztuki nie sprzeda? Ciezko mi uwierzyc ze
nie chce/nie umie "sie z tym bujac" i traktuje to jako forme agenta
nieruchomosci.

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-05-12 20:37:04
Autor: Michał
elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisał(a):
On 2012-05-12 17:15,  Michał wrote:
> [...]

Z ciekawosci, nie peniasz towaru z komisu i nie szukasz bezposrednio
od wlasciciela? Bo abstrahujac juz od samego ewentualnego uczulenia

czas czas czas (poza tym jedynie tam są w tym kolorze - to podobno najważniejsze)

i...... dobre doświadczenia z komisami - serio ;)
ani razu się nie zawiodłem i jakoś dało się tam dogadać
i wymyją auto ładnie, naprawią duperele jak były trudno może i 1.5k drożej.

poza tym, kurcze w ~60% trafiają się tam serio ludzie z którymi da się dogadać.
Często jednak wiedza co sprzedają, co jak poprawili/naprawili
i nie robią człowieka w jajo.

ale to moje doświadczenia, 4 auta komisowe przy kórych byłem bardziej lub mniej wszystkie zuperzajebiste, nic nigdy nie wyszło stan ok (poza padniętym po części softem w citroenie którego się nie daje zupdejtować).

-safrane "kryzysowe" 2.0- chciałem nawet nie popsułem.... (teraz zalega na chodniku, sprawne) 2 lata katowania, cena paliwa chyba z 8 krotonie przekroczyła jego wartość, nic ukrytego nie padło jakieś duperele
największa awaria - dlatego kupiłem nowe to jak się potem okazało...
bateria w kluczyku się wyczerpała ;) (bo odpalił 3 dni później, jak podjechałem pod niego nowym, to go zabrałem do mechanika).

-lancia k, nic nie wylazło, do eksplozjii silnika wiele lat później tam to można w ciemno auta brać tak na oko. (gość z krakowa przywoził tylko volvoa i lancie z włoch)

-citroen c2 2004 wielka navi i rozpoznawanie mowy, nic nie wylazło poza bagiem w sofcie, i przyklejonej na taśmie listwie.

-saab 9-3, nic nie wylazło

[...]

ja bym skorzystał ;)

przy nieruchomościach to już ZDECYDOWANIE nie (twierdzę że zrobię
to lepiej), ale auta są teraz za darmo - szkoda mojego czasu.

(gdzyby moje auto sie wogóle do komisu nadało ;) )

Mam doświadczenie ze sprzedawaniem 2 aut:

-pozytywne, sprzedałem trupa firmowe leganze za 2000k pln,
niejeżdżące (tz tylko do tyłu) z wyciętym nożem klimatronikiem GPSem, wyrwanymi głośnikami (włam był).. w 40 minut właściciel zadowolony ze hej. potem jeszcze dzwonił ze zadowolony
(nawet mu podałem realny przebieg 600kkm ) AUTO to TRUP !!!!!
(tylko silnik dostał nowy 300kilometrów wcześniej - bo korba bokiem wyszła).

-negatywne, sprzedawałem safrane "bez wad" (wtedy).
japiernicze, sprawne auto wszystko sprawe cisze, szybkie, stabilne tylko silnik mały 2.0 z tfu volvo za jedno rocznik produkcji
się nie dało...
po 2h ludzie oglądali walili po tych progach marketowych po 140km/h

tyle nerwów nie mam... kurna z silnika chlapie olej @7k rpm...
jak tam wałki widać zapłaciłem za niego OC (w przeciwieństwie do tego którym jeźdże - bo mi policje i straż na niego nasyłają co chwila)
stoi na chodniku już włama zaliczył lusterka pourywali, podgrzewania
wyrwali i silniczki, i radio razem z podłączeniem do LCD.
i znikło koło 65l paliwa (benzyny ) ;)

Dla 2k nie poświecę całego dnia, co to to nie!
(juz mam plan, przerobie na rajdówkę - wystrtuje (raz - bo rozwalę) w KJS tylko czasu brak:( )

--

Czy to dobre auto jest ? (otomoto)