Czy to dobry amortyzator za tą cenę?

Data: 2009-03-15 16:41:17
Autor: Myrcin
Czy to dobry amortyzator za tą cenę?
Czesc,

Znalazlem taka oferte: http://www.rowery.com.pl/article.php?uid=202 i
mam pytanie czy to bedzie dobry amortyzator za ta cene dla mnie czyli:
80kg, staram sie trzymac daleko od asfaltu (lesne sciezki itp), mam
zamiar w tym roku wrocic do startow w Mazovii bo zle mi z tym ze
poprzedni sezon odpuscilem.

pozdrawiam
myrcin

Data: 2009-03-16 08:47:59
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 16.03.2009 00:41 użytkownik Myrcin napisał :
[...]

Ja bym się trzymał z dala od Manitou. Zajrzyj do archiwum, niedawno też parę osób odradzało.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-16 09:21:00
Autor: Myrcin
Czy to dobry amortyzator za tą cenę?

Ja bym się trzymał z dala od Manitou. Zajrzyj do archiwum, niedawno też
parę osób odradzało.

Dzięki. Faktycznie widzę, że coś Manitou nie jest lubiane i pewnie są
tego powody. Co w takim razie? Cena max 1000 zł a jakby się zmieściło
do 800 to już malinowo :) Wiem, że tego typu pytań tutaj pada cała
masa ale jeśli ktoś, tak jak ja, nie śledzi sprzętu to potem głupieje
bo wybór naprawdę spory, zmieniają się modele, roczniki itp itd.

Dzięki za wyrozumiałość. Pozdrawiam
myrcin

Data: 2009-03-16 21:45:33
Autor: kml

Użytkownik "Myrcin" <myrcin@gmail.com> napisał w wiadomości news:e81efc9b-b366-4bf0-b9ad-c503c9b2284az9g2000yqi.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- --

RockShox ale _KONIECZNIE_ z MotionControl i będzie git. Rzuć okiem na stronę sram.com/en/rockshox a potem to już szukanie gdzie taniej :)

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-16 22:15:52
Autor: mmateusz
> [...]
RockShox ale _KONIECZNIE_ z MotionControl i będzie git. Rzuć okiem na stronę sram.com/en/rockshox a potem to już szukanie gdzie taniej :)

R7 to zawodniczy widelec (czytaj dla osób poniżej 70kg)
+ Manitou ostatnio nie grzeszą i tak sztywnością(golenie 30mm)

RS z MotionControl to dobry wybór: jakiś Recon albo Reba powinna być ok.

mk
zadowolony użytkownik Recona

--

Czy to dobry amortyzator za tą cenę?