[Alior] Czy to dobry pomysł ?

Data: 2009-04-01 14:08:48
Autor: Sebcio
[Alior] Czy to dobry pomysł ?
Witam !

Jakiś czas temu przelała się czara goryczy dotycząca kompetencji pracowników mBanku i sposobu załatwiania tam spraw, więc się wkurzyłem i za namową grupowiczów przeniosłem się do siostrzanej firmy - Multibanku. Po czasie stwierdziłem że Aquarius w Multi nie oferuje mi niczego konkretnego - ów "prestiż" jest dla mnie nieistotny, "osobisty doradca" też jest mi raczej zbędny. Oprocentowanie ROR'a zerowe a na dniach pójdą w górę opłaty za prowadzenie rachunku...

Olgierd zachwalał Aliora, inne osoby też. Przejrzałem sobie ich stronkę i wymyśliłem sobie że założę "Konto z lokatą nocną" i zażyczę sobie KK MasterCard z 1% cashbackiem. Dobry pomysł ? W takim układzie konto będę miał za darmo, będzie przyzwoicie oprocentowane a dzięki karcie kredytowej otrzymam dodatkowo 1% kwoty płatności. Do codziennych zakupów używam prawie wyłącznie KK, poza tym obroty miesięczne zapewniają mi brak opłaty za wznowienie karty.

Czy gdzieś jest coś, co przeoczyłem ?

--
Pozdrawiam,
Sebcio

Data: 2009-04-01 05:32:11
Autor: bartlomiej.wiecek
Czy to dobry pomysł ?
On 1 Kwi, 14:08, Sebcio <seb...@nowhere.net> wrote:
[...]

2 miesiace temu postapilem tak samo. Wszystko niby poszlo sprawnie. Do
czasu gdyz zlozylem wniosek o kk aquarius przez net. czekalem 5 dni.
zupelnie nic sie nie dzialo. zadzwonilem na multilinie. mila kobieta
stwierdzila ze wystapil jakis nieprzewidziany blad techniczny i
wniosek z automatu zostal odrzucony(nie potrafila odpowiedziec
dlaczego). oczywiscie zadnego info o odrzuceniu wniosku nie dostalem.
probe ponowilem z tym samym skutkiem. takze jakosc obslugi taka sama
jak w mbank za konto chca duzej kasy(mam dochody ponad 5k ale ponizej
8k, tak wiec przez 2 miesiace mialem konto za free, ale placic 18zl za
tak zenujaca oblsuge nie bede).

[...]
posiadam konto w Aliorze i nie narzekam. co do cashback to polecam
polbankowa ere. zwolnienie z oplaty juz za 36 transakcji. chyba ze
kwotowo duzo wydajesz to wtedy alior(w polbanku podobno nie ma zadnego
podgladu transakcji).

Data: 2009-04-01 14:43:02
Autor: Sebcio
Czy to dobry pomysł ?
bartlomiej.wiecek@googlemail.com pisze:

[...]

Ja w Multi żadnych problemów nie miałem, bo też od czasu otwarcia konta z nimi się nie kontaktowałem. Dzwonił tylko ichni "osobisty doradca" by mi sprzedać KK. Natomiast mBank mnie definitywnie wkurzył kłamiąc mi w twarz, gdy czekałem tygodniami na wydanie Małej Czarnej. Najbardziej denerwujące było gdy każdy konsultant mówił coś, co było jawnie sprzeczne z stanowiskiem innego konsultanta. Po miesiącu czekania na jakikolwiek ruch mBanku złożyłem dyspozycję anulowania wniosku o kartę i powiedziałem "do widzenia Państwu".

--
Pozdrawiam,
Sebcio

Data: 2009-04-01 14:18:47
Autor: Br
[Alior] Czy to dobry pomysł ?
Czy gdzieś jest coś, co przeoczyłem ?

Jest prawie wszystko. Zapomniałeś jedynie dopisać na dole "Tekst sponsorowany" ;)

pozdrawiam,
bromsky

Data: 2009-04-01 14:22:19
Autor: Sebcio
[Alior] Czy to dobry pomysł ?
Br pisze:

Jest prawie wszystko. Zapomniałeś jedynie dopisać na dole "Tekst sponsorowany" ;)

Noo, w dobie tego jak obecnie banki dmuchają swoich klientów, to oferta Aliora jest podejrzanie ciekawa. Inna sprawa że jestem skrzywionym klientem BRE, który daje im sporo zarobić a i tak go dmuchają :) Poza tym nie miałem czasu by szczegółowo zapoznać się z ofertą innych banków.

--
Pozdrawiam,
Sebcio

Data: 2009-04-01 12:32:55
Autor: Olgierd
[Alior] Czy to dobry pomysł ?
Dnia Wed, 01 Apr 2009 14:22:19 +0200, Sebcio napisał(a):

Jest prawie wszystko. Zapomniałeś jedynie dopisać na dole "Tekst
sponsorowany"

Noo, w dobie tego jak obecnie banki dmuchają swoich klientów, to oferta Aliora jest podejrzanie ciekawa.

To prawda, też się zacząłem zastanawiać, że ktoś tam może wpaść na pomysł, że spokojnie można na czymś jeszcze pozarabiać.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-04-01 14:40:00
Autor: Sebcio
[Alior] Czy to dobry pomysł ?
Olgierd pisze:

To prawda, też się zacząłem zastanawiać, że ktoś tam może wpaść na pomysł, że spokojnie można na czymś jeszcze pozarabiać.

Obyś nie wykrakał... :) Teoretycznie Alior może wstępnie zapewnić sobie sporą grupkę klientów a później małymi ruchami ich skubać. No ale to jest gdybanie, bo każdy bank może tak zrobić. Zostaje więc reagować a nie przewidywać.

--
Pozdrawiam,
Sebcio

Data: 2009-04-01 15:25:52
Autor: RobertS
[Alior] Czy to dobry pomysł ?
To prawda, też się zacząłem zastanawiać, że ktoś tam może wpaść na pomysł, że spokojnie można na czymś jeszcze pozarabiać.

prędzej czy później to nastąpi, ale generalnie mnie takie akcje nie ruszają, jak bank zaczyna przesadzać z opłatami to kończę współpracę z nim...

złożyłem wniosek o kontakt w sprawie kk w TBP...zadzwonili po 1,5h (miałem nadzieję, że jutro), ale przełożyłem rozmowę na kolejny dzień...zobaczymy co konsultantka powie na temat ichniej karty, w szczególności interesują mnie różne opłaty i ubezp...

kk Alior to kolejny pomysł, jak ta z TBP mi się nie spodoba

RobertS

Data: 2009-04-01 16:06:03
Autor: MarekZ
[Alior] Czy to dobry pomysł ?
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:gqvq17$10j7$1opal.icpnet.pl...

[...]

W TBP jest chyba nadal podobnie jak w BPH oplata za nieużywanie karty.

Data: 2009-04-01 19:14:55
Autor: RobertS
[Alior] Czy to dobry pomysł ?

[...]

tak na szybko zauważyłem, że jak się nie wykona czterech transakcji to naliczają jakąś opłatę, z tym akurat nie miałbym problemu tylko czy są jeszcze inne obowiązkowe opłaty?

RobertS

Data: 2009-04-01 19:30:09
Autor: eg
[Alior] Czy to dobry pomysł ?
W TBP jest chyba nadal podobnie jak w BPH oplata za nieużywanie karty.

co to jest TBP?

Data: 2009-04-01 20:19:00
Autor: RobertS
[Alior] Czy to dobry pomysł ?

co to jest TBP?
Toyota Bank Polska ;-)

RobertS

Data: 2009-04-04 08:43:07
Autor: MarekZ
[Alior] Czy to dobry pomysł ?
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:gr07em$1grs$1opal.icpnet.pl...

tak na szybko zauważyłem, że jak się nie wykona czterech transakcji to naliczają jakąś opłatę, z tym akurat nie miałbym problemu tylko czy są jeszcze inne obowiązkowe opłaty?

Nie ma, z wszystkich platnych ubezpieczeń można zrezygnować. Zresztą w wersji złotej są one w cenie opłaty za kartę.

[Alior] Czy to dobry pomysł ?