Czy to dziala ?

Data: 2009-07-24 22:47:13
Autor: Norbert
Czy to dziala ?
Witam

W lidlu bedzie cos takiego:
http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20090727.p.Spray_do_naprawy_opon
Ogolnie mam pare rzeczy rowerowych z lidla i zawsze ze wszystkiego bylem zadowolony. Uzywal ktos cos podobnego, jak to dziala, oplaca sie? Niby zawsze biore latki i osprzet,ale jak przychodzi co do czego to wole te pare km zwykle wrocic piechota i w domu naprawic :)

Pozdrawiam
Norbert

Data: 2009-07-26 19:56:19
Autor: PeJot
Czy to dziala ?
Norbert pisze:
[...]

Zapewne zapożyczony od samochodziarzy. ZTCW wulkanizatorzy unikają jak ognia reperacji opon doraźnie potraktowanych czymś takim. MSZ szkoda kasy, lepiej kupić zapasową dętkę.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-07-26 20:42:51
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Czy to dziala ?
Dnia 26.07.2009 19:56 użytkownik PeJot napisał :
Norbert pisze:
[...]

Ale to jest do dętek, a nie do opon. Znaczy być może też jest do opon bezdętkowych, ale je się też traktuje jakimś szuwaksem.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-07-27 10:56:32
Autor: Norbert
Czy to dziala ?
[...]

Czyli jak,testowal ktos? Chodzi mi o taka sytuacje: jade np na zajecia... teraz to juz do pracy, dziura, nie mam czasu na latanie dziurek, zmiany detek, uzywam tego , czekam 5 min i jade dalej, a potem w domu wymieniam juz sobie detke na nowa. Zadziala.Zreszta pojde, zobacze sklad i sposob uzycia.

Pozdrawiam

Data: 2009-07-28 08:42:49
Autor: amrac
Czy to dziala ?