Czy to dzięki Matołowi mieszkam w Breslau ?

Data: 2011-06-07 13:04:38
Autor: matador
Czy to dzięki Matołowi mieszkam w Breslau ?
#
Hello dear enthusiasts of the Breslau Adventure Rallye 2011!
#

http://www.rally-breslau.com/cgi-bin/e-cms/vis/vis.pl?s=001&p=0134&n=&vis=

matador.

Data: 2011-06-07 22:13:40
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy to dzięki Matołowi mieszkam w Breslau ?
wtorek, 7 czerwca 2011 22:04. carbon entity 'matador' <matadorpikador@gmail.com>

#
Hello dear enthusiasts of the Breslau Adventure Rallye 2011!
#

http://www.rally-breslau.com/cgi-bin/e-cms/vis/vis.pl?s=001&p=0134&n=&vis=

matador.

Ja ja! Przydałaby się jeszcze taka fajna Mädchen ;)

http://www.halloweenmart.com/media/core/LG83523_LITTLE_MISS_LEDERHOSEN.jpg

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-06-07 13:16:55
Autor: matador
On 7 Cze, 22:13, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
wtorek, 7 czerwca 2011 22:04. carbon entity 'matador'

http://www.halloweenmart.com/media/core/LG83523_LITTLE_MISS_LEDERHOSE...

Czyli jednak geny dziadka z wehrmachtu ?

matador.

Data: 2011-06-07 23:53:21
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy to dzięki Matołowi mieszkam w Breslau ?
wtorek, 7 czerwca 2011 22:16. carbon entity 'matador' <matadorpikador@gmail.com>

Czyli jednak geny dziadka z wehrmachtu ?

matador.

;)

A na poważnie, to poniemiecka spuścizna we Wrocławiu nie jest czymś, czego należałoby się wstydzić. Miasto nasze w ciągu swojej prawie 1100-letniej historii (gród założony przez czeskiego księcia Vratislava I panującego w latach 915-921) przechodziło tyle razy z rąk do rąk, że nawet gdyby napisali Boroszló nie czułbym zgrzytu. Oj tam, oj tam ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-06-08 04:18:42
Autor: cirrus
Czy to dzieki Matolowi mieszkam w Breslau ?
Uzytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisal w wiadomosci news:3873070f-d73d-4712-a3c2-024dffd9742e32g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

Hmmm, nic lepszego niz odgrzewane kotlety nie potrafisz cymbale?

--
stevep

Data: 2011-06-07 21:57:49
Autor: MH
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a):
wtorek, 7 czerwca 2011 22:04. carbon entity 'matador' <matadorpikador@gmail.com>

> #
> Hello dear enthusiasts of the Breslau Adventure Rallye 2011!
> #

Ja ja! PrzydaĹ&#65533;aby siÄ&#65533; jeszcze taka fajna Mädchen ;)

http://www.halloweenmart.com/media/core/LG83523_LITTLE_MISS_LEDERHOSEN.jpg

Bitte , daj mi nr telefonu do tej fraulein !!!

MH

Data: 2011-06-07 23:42:36
Autor: Jaksa
On Tue, 07 Jun 2011 22:13:40 +0200, Jakub A. Krzewicki  <drukpakunley@gmail.org> wrote:

[...]

Masz kiepski gust.

Jaksa

Czy to dzięki Matołowi mieszkam w Breslau ?