Czy to forum jest moderowane ?????

Data: 2009-05-01 14:16:22
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Czy to forum jest moderowane ?????
Jak w temacie bo nie mogę znaleźć dwóch tematów , które dość interesująco się rozwijały !!!!!!!

Pozdrawiam Adam Klimek - instruktor płetwonurkowania

Data: 2009-05-01 14:21:25
Autor: Alf/red/
CTP VENTURI venturi@o2.pl pisze:
Jak w temacie bo nie mogę znaleźć dwóch tematów

Zasadniczo niusy nie są moderowane. Wprawdzie historia zna przeciwne przypadki, ale są one niezwykle nieliczne, i raczej przed (blokada na szkodników) niż po (masowe usuwanie postów).
Spróbuj na innym serwerze. Chociaż onet pokazuje wszystkie śmieci...

--
Alf/red/

Data: 2009-05-01 14:32:15
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
> [...]

Spróbuj na innym serwerze. Chociaż onet pokazuje wszystkie śmieci...

Juz kiedyś zauważyłem , ze raz coś jest a za drugim razem nie ma , mozliwe że to kwestia serwera lub odświerzania wiadomości.

pozdrawiam

Adam

Data: 2009-05-02 10:38:47
Autor: Jan Werbiński
Czy to forum jest moderowane ?????
Newsy są moderowane. Popełniłem kiedyś (nie jako JW) naprawdę hardkorowy trolling na paru grupach i wszelkie ślady z większości grup zostały usunięte. Na najpopularniejszych dosłownie znikły całe wątki z googla. Mniej popularne - znikły moje wiadomości i niektóre inne. Zostało tylko kilka odpowiedzi.

To było kilka lat temu.
Obecnie są usuwane prostackie wypociny trolli, ale są też usuwane pewne wiadomości niosące bardzo użyteczne wiadomości. W tym drugim przypadku jest to o tyle dziwne, że to nie łamie w żaden sposób prawa ani netykiety, jednak są usuwane przypuszczalnie z powodów swoistej krucjaty adminów. Można o tym poczytać na pl.news.admin

Do tego dochodzą okresowe problemy z synchronizacją newsów pomiędzy serwerami. Np nie widać Onetu lub odwrotnie.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-05-05 14:14:19
Autor: 666
Czy to forum jest moderowane ?
Za pieniądze?
Mężczyźnie wolno wszystko, żeby mógł zanurkować ;-)
JaC

-- -- -

Popełniłem kiedyś naprawdę hardkorowy trolling

Data: 2009-05-05 17:47:30
Autor: Jan Werbiński
Czy to forum jest moderowane ?
Za darmo. W czynie społecznym. Dla ludzkości.

Data: 2009-05-02 16:20:15
Autor: Ra
[...]

to nie jest forum tylko grupy dyskusyjne BTW o ile nic się nie zmieniło należące do jednego z udzielających się tu grupowiczów
niektóre grupy są moderowane
jeżeli nie masz tematu to jest to problem serwera z którego korzystasz albo czytnika, sprawdź np tu http://groups.google.pl/group/pl.rec.nurkowanie/

Data: 2009-05-02 18:20:53
Autor:
CTP VENTURI venturi@o2.pl <adambigboss@poczta.onet.pl> napisał(a):
Jak w temacie bo nie mogę znaleźć dwóch tematów , które dość interesująco się rozwijały !!!!!!!

Moderowana jest pl.sci.matematyka tu nie ma moderacji, najwyżej serwer się
chromoli. Ostatnio wpisywałem wiadomość 4 razy nie doszła żadna. Odpowiedź na
innym wpisie rozmówcy zadziałała.

pozdrawiam rc

--

Czy to forum jest moderowane ?????