Czy to forum to grupa duskusyjna czy zgromadzenie psychopatów?

Data: 2010-05-08 08:37:59
Autor: Rafał Lepudruk
Czy to forum to grupa duskusyjna czy zgromadzenie psychopatów?
Włos się jeży czytając to co tu wypisujecie! Czy tak wygląda dysklusja w cywilizowanym świecie? Nie wstyd wam!?

R.L.

Data: 2010-05-08 00:19:41
Autor: HaMMeR
On 8 Maj, 08:37, "Rafał Lepudruk" <rafal.lepud...@gmail.com> wrote:
Włos się jeży czytając to co tu wypisujecie! Czy tak wygląda dysklusja w
cywilizowanym świecie? Nie wstyd wam!?

R.L.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Perfum dla mózgu, to będziesz musiał poszukać na innych grupach,
bo tu jest 'życie na gorąca, krzyki rannych, świst kul i rżenie koni'!
Dla delikatnego apropactwa są przeznaczone grupy w tęczowych
odcieniach.
I tamże zadaj pytanie, czy im nie wstyd obnosić sie ze 'świństwem na
wierzchu'?
Będzie to bardziej uzasadnione, niż na psp!
Próbujesz to zrozumieć..?

Data: 2010-05-08 08:54:33
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-08 08:37, Rafał Lepudruk pisze:
Włos się jeży czytając to co tu wypisujecie! Czy tak wygląda dysklusja w
cywilizowanym świecie? Nie wstyd wam!?

R.L.

Proszę skonkretyzować swoje zarzuty..

Data: 2010-05-08 10:32:14
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hs31sm$fdj$1news.onet.pl...
[...]

Musisz udawać głupiego?

--
stevep

Data: 2010-05-08 23:18:27
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-08 10:32, cirrus pisze:
[...]

To do mnie pytanie?  Stefan, czy ty się boisz odpowiedzi Rafała Lepudruka na moje pytanie? Boisz się jego podsumowania twojego uczestnictwa na psp?

Data: 2010-05-09 12:19:43
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hs4kgb$7ov$1news.onet.pl...
[...]

Poco masz się kompromitować?

--
stevep

Data: 2010-05-10 09:09:47
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-09 12:19, cirrus pisze:
[...]

Nie sądzę żebym się kompromitował pisząc o prawdzie i faktach.

Data: 2010-05-10 15:56:20
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hs8bg7$4l3$1news.onet.pl...
[...]

Chyba o moskiewskiej i stalinowskich mitach.

--
stevep

Data: 2010-05-08 08:56:54
Autor: cytryna
Czy to forum to grupa duskusyjna czy zgromadzenie psychopatów?
Włos się jeży czytając to co tu wypisujecie! Czy tak wygląda dysklusja w cywilizowanym świecie? Nie wstyd wam!?

R.L.

To tylko chłop[cy z podwórka, wielbiciele starego "profesora-oszusta" i jego sponsorów Gaadaasia i Dunalda palacza trawki. Oni już tak mają, albo Zakład
Karny albo wpisy w Internecie popierające mafię lodziasrzy z PO.

Data: 2010-05-08 09:14:59
Autor: Rafał Lepudruk
Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:3461.00002491.4be50b36newsgate.onet.pl...
[...]

Moim zdaniem to popierający PiS zachowują się jakby wypuszczono ich z zakładów karnych.
Język, którym się posługują jest typowy dla tzw. elementu.

R.L.

Data: 2010-05-08 01:51:31
Autor: Marek
On 8 Maj, 09:14, "Rafał Lepudruk" <rafal.lepud...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> napisał w wiadomościnews:3461.00002491.4be50b36newsgate.onet.pl...

> [...]

zakładów karnych.
Język, którym się posługują jest typowy dla tzw. elementu.

R.L.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

No zdecyduj sie: "element",  czy "psychopaci" ???

Data: 2010-05-08 09:21:15
Autor: raff
Rafał Lepudruk pisze:
[...]

Yhm, nastepny zwolennik PO "z tezą". Raczysz dolaczyc do innych. Stoją tam, pod scianą.

R.

Data: 2010-05-08 09:29:27
Autor: cytryna
> [...]

Język, którym się posługują jest typowy dla tzw. elementu.

Przepiękna polszczyzna w wydaniu Palikota, Niesiołowskiego, Bartoszewskiego budzi zachwyt bowiem, tu cytat:"Język, którym się posługują jest typowy dla tzw. elementu." Taka swoista autoreklama lodziarzy. --

Data: 2010-05-08 09:46:14
Autor: raff
Czy to forum to grupa duskusyjn a czy zgromadzenie psychopatów?
cy>>>
[...]

Zreszta myslalem ze tzw. "element" glosuje w calosci na Partie Milosci.

R.

Data: 2010-05-08 10:20:58
Autor: mkarwan

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4be50f79$0$2594$65785112news.neostrada.pl...
Moim zdaniem to popierający PiS zachowują się jakby wypuszczono ich z zakładów karnych.
Język, którym się posługują jest typowy dla tzw. elementu.

Oooo! Rezerwy PO wchodzą do akcji.

Data: 2010-05-08 10:23:21
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hs36td$v64$1news.onet.pl...

[...]

A ty mkarwan czyją rezerwą?

boukun

Data: 2010-05-08 10:40:36
Autor: mkarwan
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hs374n$a8k$1mx1.internetia.pl...

[...]

Już cię nosi?
Weź leki, a gdy nie działają to poproś lekarza niech ci je zmieni.

Data: 2010-05-08 10:48:23
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hs3828$21l$1news.onet.pl...
[...]

Odpowiedz na temat, jątrzycielu!

boukun

Data: 2010-05-08 09:16:48
Autor: Neko
[...]

Wstydze sie. :)

Czy to forum to grupa duskusyjna czy zgromadzenie psychopatów?