Czy to grupa dyskusyjna o polityce?

Data: 2012-02-07 19:04:46
Autor: Zyga
Czy to grupa dyskusyjna o polityce?
Zajrzałem tu i oczom nie wierzę! Wyzwiska, obelgi, opluwanie się! Żadnej
merytorycznej dyskusji! To jakiś obłęd! Czy na tym forum udzielają się
jacyś byli i obecni pacjenci szpitali psychiatrycznych? Żegnam z
niesmakiem!

Zyga

Data: 2012-02-07 19:06:27
Autor: u2
Czy to grupa dyskusyjna o polityce?
W dniu 2012-02-07 19:04, Zyga pisze:
Żegnam z
niesmakiem!

Zyga

Obys wiecej tutaj nie wracal trollu :)

Data: 2012-02-08 09:08:32
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f316823$0$1275$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-02-07 19:04, Zyga pisze:
Żegnam z
niesmakiem!

Zyga

Obys wiecej tutaj nie wracal trollu :)

Psychol nr 1 ;)

BBR

Data: 2012-02-08 14:39:56
Autor: u2
Czy to grupa dyskusyjna o polityce?
W dniu 2012-02-08 09:08, Pan hrabia Bobrowski pisze:
Psychol nr 1 ;)

BBR

Zgadza sie, ty cwelik bambaryla BBR jestes psychol nr 1 :)

Data: 2012-02-09 07:47:48
Autor: Bully300
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-02-08 09:08, Pan hrabia Bobrowski pisze:
> Psychol nr 1 ;)

Zgadza sie, ty cwelik bambaryla BBR jestes psychol nr 1 :)

Dlaczego się złościsz. To zaszczytne pierwsze miejsce! Moim zdaniem jest was
kilku którzy łapią się na pudło! Ty jesteś na piedestale wszechpsycholi! rAzor

Data: 2012-02-09 07:45:34
Autor: Bully300
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-02-07 19:04, Zyga pisze:
> Żegnam z
> niesmakiem!

Obyś zdechł trollu! To do ciebie fiucie u2. rAzor

Data: 2012-02-07 19:15:17
Autor: jadryś
[...]

Jeszcze nie powiedziałeś witajcie a już się żegnasz? Nie pomyślałeś że swoim udzielaniem się na psp możesz podnieść poziom grupy?

Data: 2012-02-08 09:12:34
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jgrpnm$oe$1node2.news.atman.pl...
[...]

Żartujesz sobie! Zgnoją go w tydzień. Taki u2 czy rAzor już ruszyl do ataku. To psychole.

BBR

Data: 2012-02-08 12:52:20
Autor: jadryś
W dniu 2012-02-08 09:12, Pan hrabia Bobrowski pisze:

[...]

W moim odczuciu masz błędną opinie o panu rAzorze. Myśle wystarczyłoby kilku rAzoropodobnych userów żeby psp wydostała się z tego szamba w jakim obecnie się znajduje. I nie chodzi mi o wzajemne uprzejmości czy prawienie sobie gładkich słówek ale o dyskusję.

Data: 2012-02-08 13:50:38
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jgtnlm$kie$1node2.news.atman.pl...
[...]

Panu rAzorze? Żarty sobie robisz. Widzę co ten jegomość wypisuje na tej grupie zwanej dyskusyjną. To typowy kibol by nie powiedzieć bandzior!

BBR

Data: 2012-02-08 19:56:49
Autor: jadryś
W dniu 2012-02-08 13:50, Pan hrabia Bobrowski pisze:

[...]

Dyskutant o wyrazistych poglądach, na pewno nie cham jak wielu na tej grupie.

Data: 2012-02-09 06:21:07
Autor: stevep
Dnia 08-02-2012 o 13:50:38 Pan hrabia Bobrowski <hrabia@zascianek.eu>  napisał(a):

[...]

Przeceniasz go, to tylko pospolity kundel.

--
stevep

Data: 2012-02-09 06:20:14
Autor: stevep
Dnia 08-02-2012 o 12:52:20 jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):

[...]

Kilku takich jak azor i ty, a psp ma szanse zmienić nazwę na wariatkowo.
--
stevep

Data: 2012-02-07 19:24:48
Autor: Kmicic

Użytkownik "Zyga" <zygmunt.partowiecki@vp.pl> napisał w wiadomości news:qc68ihcw9g9o.4wsvyd7j8qkq.dlg40tude.net...
[...]

Jacy politycy - taka dyskusja.

Data: 2012-02-07 19:34:05
Autor: rAzor
Rynce opadli! Patrzcie co - Zyga napisał :-)  :
[...]

Rwij zelĂłwki.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup" !delete from "Grzeniu Z." !delete from "u2"

Data: 2012-02-09 07:49:20
Autor: Bully300
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisał(a):
> [...]
> merytorycznej dyskusji! To jakiś obłęd! Czy na tym forum udzielają się
> jacyś byli i obecni pacjenci szpitali psychiatrycznych? Żegnam z

Rwij zelĂłwki.

Zabolało co? Najwyraźniej jesteś pacjentem takiego szpitala!

rAzor

Data: 2012-02-08 06:02:11
Autor: stevep
Dnia 07-02-2012 o 19:04:46 Zyga <zygmunt.partowiecki@vp.pl> napisał(a):

[...]

A z jakiej wielkanocnej choinki ty się chłopie urwałeś, nie słuchasz  wypowiedzi polityków?

--
stevep

Data: 2012-02-08 09:08:09
Autor: Pan hrabia Bobrowski
[...]

Może to forum dla idiotów ale ileż ma się radości czytając niektórych "pacjentów na przepustce". ;)

BBR

Data: 2012-02-09 13:46:41
Autor: zurnalysta
[...]

no jaki post takie meritum.
i jeszcze pacjentom wytykanie jakby mieli byc przyjemnym towarzystwem, byc moze nie przyszly opetany,
ale skoro sie zegna...

--

Czy to grupa dyskusyjna o polityce?