Czy to grupa dyskusyjna o polityce?

Data: 2012-02-07 19:34:05
Autor: rAzor
Czy to grupa dyskusyjna o polityce?
Rynce opadli! Patrzcie co - Zyga napisaÅ‚ :-)  :
Zajrzałem tu i oczom nie wierzę! Wyzwiska, obelgi, opluwanie się! Żadnej
merytorycznej dyskusji! To jakiś obłęd! Czy na tym forum udzielają się
jacyś byli i obecni pacjenci szpitali psychiatrycznych? Żegnam z
niesmakiem!

Zyga

Rwij zelówki.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup" !delete from "Grzeniu Z." !delete from "u2"

Data: 2012-02-09 07:49:20
Autor: Bully300
Czy to grupa dyskusyjna o polityce?
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisa³(a):
> [...]
> merytorycznej dyskusji! To jakiś obłęd! Czy na tym forum udzielają się
> jacyś byli i obecni pacjenci szpitali psychiatrycznych? Żegnam z

Rwij zelówki.

Zabola³o co? Najwyra¼niej jeste¶ pacjentem takiego szpitala!

rAzor

--

Czy to grupa dyskusyjna o polityce?