Czy to jest SPAM?

Data: 2010-10-06 08:47:49
Autor: Rafał
Czy to jest SPAM?
W dniu 05.10.2010 18:07, jam pisze:
Zgodnie z obowiazujÄ…cym stanem prawnym* zwracamy siÄ™ z pytaniem czy
wyrażają Państwo zgodę na otrzymanie od nas pełnej informacji o naszych

Tak mi się przypomniało kilka kreatywnych reklam:

"czy wyrażają Państwo zgodę na otrzymanie drogą mailową poniższej reklamy?

< i tu była ta reklama o której pisali >"

oraz druga:

"Nawiązując do niedoszłej rozmowy telefonicznej przesyłam materiały...."

:)

Data: 2010-10-06 23:30:57
Autor: Jotte
Czy to jest SPAM?
W wiadomości news:i8h62m$pue$2node1.news.atman.pl Rafał
<rafal_zapytaj_o_reszte@o2.pl> pisze:

[...]
Zwyczajna sprawa. Głupi polski ustawodawca nie rozumiejąc nawet istoty sprawy ustanowił prawo, na które w 5 sekund znaleziono sposób częściowego obejścia.

--
Jotte

Czy to jest SPAM?