Data: 2014-08-17 01:55:36 | |
Autor: Kris | |
Czy to jest autentyk? | |
Data: 2014-08-17 07:27:18 | |
Autor: TJ_Blues | |
Czy to jest autentyk? | |
On Sunday, August 17, 2014 4:55:36 AM UTC-4, Kris wrote:
https://www.facebook.com/photo.php?v=1446180022292605 To jest reklama Nissana: https://www.youtube.com/watch?v=IdXddFFWHLw Ale trzeba przyznac, ze sprytnie zrobiona :-) cheers |
|
Data: 2014-08-17 11:18:16 | |
Autor: Jadwiga s Torunia | |
Czy to jest autentyk? | |
W dniu 2014-08-17 o 10:55, Kris pisze:
https://www.facebook.com/photo.php?v=1446180022292605 Jak ju¿ pójdziesz do pierwszej klasy szko³y podstawowej to sobie sam odpowiesz. Ty to pytanie zada³e¶ na powa¿nie czy tylko marnie trolujesz? -- Jadwiga z Torunia |
|
Data: 2014-08-18 12:09:55 | |
Autor: Kris | |
Czy to jest autentyk? | |
W dniu niedziela, 17 sierpnia 2014 11:18:16 UTC+2 u¿ytkownik Jadwiga s Torunia napisa³:
Ty to pytanie zada�e� na powa�nie czy tylko marnie trolujesz?Pozdrów "tate" Tadeusza;) |
|
Data: 2014-08-17 11:26:18 | |
Autor: Rafal 'RAV' Miszczak | |
Czy to jest autentyk? | |
Użytkownik Kris napisał:
https://www.facebook.com/photo.php?v=1446180022292605 Spróbuj znaleźć w tym filmie odpowiedzi na pytania: - Jak to był samolot? - Do jakich linii należał? - Skąd i dokąd leciał? - Ilu pasażerów miał na pokładzie? - Gdzie i kiedy to się wydarzyło? - Jaki samochód uratował sytuację? W normalnym niusie dowiedziałbyś się tych wszystkich rzeczy. Tutaj - tylko jednej. Więc co to jest? -- Pozdrawiam Rafal "RAV" Miszczak www.e-rav.pl Skype: rav_wroc_pl_2 GG: 9783 |
|
Data: 2014-08-18 20:57:08 | |
Autor: bartekltg | |
Czy to jest autentyk? | |
On 17.08.2014 11:26, Rafal 'RAV' Miszczak wrote:
Użytkownik Kris napisał: Oraz jak nazywa się stacja telewizyjna, z której to nagrano? - Jaki samochód uratował sytuację?
pzdr bartekltg |
|
Data: 2014-08-17 21:11:13 | |
Autor: TJ_Blues | |
Czy to jest autentyk? | |
On Sunday, August 17, 2014 4:55:36 AM UTC-4, Kris wrote:
https://www.facebook.com/photo.php?v=1446180022292605 Jeszcze jedna mala uwaga, ktora powinna naprowadzic cie na odpowiedz dt. autentycznosci tego clipu. Predkosc ladowania MD-82 (i wiekszosci liniowcow o zblizonej konfiguracji), to ok 140 wezlow (133kts absolutne minimum). To zas znaczy, ze ten pickup musialby popierniczac jakies 240km/h.... |
|
Data: 2014-08-18 12:30:55 | |
Autor: J.F. | |
Czy to jest autentyk? | |
Użytkownik "TJ_Blues" napisał w wiadomości
On Sunday, August 17, 2014 4:55:36 AM UTC-4, Kris wrote: https://www.facebook.com/photo.php?v=1446180022292605 Jeszcze jedna mala uwaga, ktora powinna naprowadzic cie na odpowiedz Tego nie mozna wykluczyc - pamietaj ze to ameryka, tam silnik ma co najmniej 6 cylindrow i 4 litry :-) Gdzies mi mignal film z autentycznego zdarzenia - maly samolot mial problem z jednym kolem, probowali wyladowac opierajac o przyczepe/platforme, ale samochod okazal sie za wolny. W koncu wzieli inny i mechanik wychylony przez szyberdach pomogl otworzyc podwozie sila .. O, http://www.youtube.com/watch?v=qP1XQzwRuV8 J. |
|
Data: 2014-08-18 04:34:37 | |
Autor: TJ_Blues | |
Czy to jest autentyk? | |
On Monday, August 18, 2014 6:30:55 AM UTC-4, J.F. wrote:
Tego nie mozna wykluczyc - pamietaj ze to ameryka, tam silnik ma co najmniej 6 cylindrow i 4 litry :-) Pickupy nie sa konstruowane do bicia rekordow predkosci. Duze silniki daje glownie dwie rzeczy: duzy moment na kolach i trwalosc silnika. Amerykanie lubuja sie w przerabianiu samochodow. I faktycznie mozna powiedziec, ze ww. truczek to zrobiony na hotroda scigacz. Ale czy nie myslisz, ze to by juz bylo wybitnie malo prawdopodobne? Mechanik samolotowy ze ze swoim podrasowanym pickupem (bo przeciez nie przerabial by firmowego), zaparkowanym w poblizu pasa (a nie na pracowniczym parkingu). No i co z nosnoscia takiego pickupa? Jesli samolot to cos z gatunku MD-90, to na sucho wazy jekies 35 - 40 ton. Powiedzmy, ze przednia golen przyjmuje 1/3 wagi. Czyli pickup powinien uniesc jakies 10 ton, a w tej klasie pojazdow z trudem mozna znalzc cos o nosnosci powyzej jedej tony. Moze jekies F-350 SuperDuty udzwignie wiecej. Ale z silniczkiem diesla od Cummisa raczej samolotu nie dogoni. I wracamy do punktu wyjscia :-) Gdzies mi mignal film z autentycznego zdarzenia - maly samolot mial problem z jednym kolem, probowali wyladowac opierajac o Na filmiku jest Beechcraft Duchess. Predkosc przeciagniecia to 60kts(69 mph, 111 km/h). By dogonic takie latadelko, problemu raczej by nie bylo. Zwlaszcza na dluzszym pasie. 120km/h to jednak nie 250 :-) cheers |
|
Data: 2014-08-18 14:30:38 | |
Autor: Rafal 'RAV' Miszczak | |
Czy to jest autentyk? | |
Użytkownik TJ_Blues napisał:
Bardziej niż odkrycie inteligencji w proszku do prania. ;-) No i co z nosnoscia takiego pickupa? Jesli samolot to cos z gatunku MD-90, Samolot namalowany w tej reklamie to Boeing 727. Pusty: 46 ton, do lądowania: 73 tony (wg Wikipedii). Powiedzmy, ze przednia golen przyjmuje 1/3 wagi. Biorąc pod uwagę, że podwozie główne jest o wiele bliżej środka ciężkości, na podwozie przednie, moim zdaniem, może przypadać nawet mniej niż 10% ciężaru (waga to taki przyrząd pomiarowy). Przy załadunku takiego samolotu trzeba uważać, żeby nacisk na przednią goleń przypadkiem nie spadł do zera, bo będzie śmiesznie. http://www.airliners.net/photo/Varig-Log/Boeing-727-2A1-Adv%28F%29/0520237/M/ -- Pozdrawiam Rafal "RAV" Miszczak www.e-rav.pl Skype: rav_wroc_pl_2 GG: 9783 |
|
Data: 2014-08-18 08:59:18 | |
Autor: TJ_Blues | |
Czy to jest autentyk? | |
On Monday, August 18, 2014 8:30:38 AM UTC-4, Rafal 'RAV' Miszczak wrote:
Bior±c pod uwagê, ¿e podwozie g³ówne jest o wiele bli¿ej ¶rodka ciê¿ko¶ci, na podwozie przednie, moim zdaniem, mo¿e przypadaæ nawet mniej ni¿ 10% ciê¿aru Czyli i tak *wiecej* niz ladownosc Nissana Frontiera z ww. reklamy. (waga to taki przyrz±d pomiarowy) http://sjp.pl/waga Waga i ciezar to synonimy zamiennie stosowane w jezyku codziennym. cheers |
|
Data: 2014-08-18 16:38:02 | |
Autor: TJ_Blues | |
Czy to jest autentyk? | |
On Monday, August 18, 2014 6:30:55 AM UTC-4, J.F. wrote:
Tego nie mozna wykluczyc - pamietaj ze to ameryka, tam silnik ma co najmniej 6 cylindrow i 4 litry :-) BTW, to jest reklama Nissana Frontiera, a te najwieksze silniki maja 3 litry. cheers |
|
Data: 2014-08-19 02:18:05 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Czy to jest autentyk? | |
W dniu 2014-08-19 01:38, TJ_Blues pisze:
On Monday, August 18, 2014 6:30:55 AM UTC-4, J.F. wrote: Akurat tu J.F. trafił, bo V6 4.0l 269 KM, tyle że w tym modelu nie co najmniej, a co najwyżej ;) U nich też widać idzie moda na wysilanie, małolitrażowych silniczków ;) |
|
Data: 2014-08-18 17:55:21 | |
Autor: TJ_Blues | |
Czy to jest autentyk? | |
On Monday, August 18, 2014 8:18:05 PM UTC-4, Tomasz Pyra wrote:
W dniu 2014-08-19 01:38, TJ_Blues pisze: Fakt, moj blad. Ale tez musze dorzucic swoje trzy grosze :-) Co masz na mysli mowiac "u nich"? Japonce zawsze mieli parcie na wysilone, male motorki. To ze sprzedaja troche wieksze w Stanach nie zmienia ich wlasnego trendu. Nie ma tez co porownywac "marnego" 4 litrowego widelca z wiekszaszoscia typowych amerykanow. Taki Ford F-150 Raptor ma serduszko 411 kucykow 6.2 litra V8.... i jest piekny :-) cheers |
|
Data: 2014-08-19 21:03:26 | |
Autor: J.F. | |
Czy to jest autentyk? | |
U¿ytkownik "TJ_Blues" napisa³ w
On Monday, August 18, 2014 8:18:05 PM UTC-4, Tomasz Pyra wrote: >> Tego nie mozna wykluczyc - pamietaj ze to ameryka, tam silnik ma >> co Fakt, moj blad. Ale tez musze dorzucic swoje trzy grosze :-) Co masz na Ale amerykanski klient swoj rozum ma i wie ze nie kupuje sie duzego auta z malym silniczkiem, bo to k** nie jedzie (55mph) :-) No dobra, paliwo podrozalo, kryzys przyszedl, i amerykanskie gusta sie zmieniaja :-) Nie ma tez co porownywac "marnego" 4 litrowego widelca z wiekszaszoscia Ale oni tez maja maloitrazowki ... 3.5l http://www.fueleconomy.gov/feg/bymodel/2014_Ford_F150_Pickup.shtml A zeby byc w temacie lotniczym: jak sie robi syrene ostrzegajaca o nalocie po amerykansku ? Bierze sie jakis maly, typowy, masowo produkowany silnik ... http://www.youtube.com/watch?v=04SMJlwosZ0 Lata sa 50-te, wtedy nawet u nas pod maska Warszawy cos ze 3 litry byly :-) J. |
|
Data: 2014-08-21 12:03:19 | |
Autor: zbigi | |
Czy to jest autentyk? | |
J.F. napisa³(a):
[...] Lata sa 50-te, wtedy nawet u nas pod maska Warszawy cos ze 3 litry byly :-)2,1 :) -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) |
|
Data: 2014-08-18 23:40:03 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Czy to jest autentyk? | |
W dniu 2014-08-18 12:30, J.F. pisze:
To zas znaczy, ze ten pickup musialby popierniczac jakies 240km/h.... I z tego wszystkiego 160KM przy 2t masy własnej ;) Gdzies mi mignal film z autentycznego zdarzenia - maly samolot mial Takie małe to potrafią powoli latać. Jak dobrze poznałem samolot z tego filmu to jego prędkość minimalna to 109km/h. |
|
Data: 2014-08-18 22:47:04 | |
Autor: Król Jerzy | |
Czy to jest autentyk? | |
TJ_Blues wrote:
On Sunday, August 17, 2014 4:55:36 AM UTC-4, Kris wrote: Drobna uwaga - zapomniałeś o tym, że samoloty są w stanie po przyziemieniu utrzymać w powietrzu owe przednie podwozie dosyć długo - więc istnieje możliwość, że samochód wolniejszy od przyziemiającego liniowca będzie w stanie podjechać a nawet go wyprzedzić. |
|
Data: 2014-08-18 16:36:23 | |
Autor: TJ_Blues | |
Czy to jest autentyk? | |
On Monday, August 18, 2014 4:47:04 PM UTC-4, Król Jerzy wrote:
Z tym, ze tego nie widac na filmiku. Praktycznie chwile po przyzimieniu glownego wozka, liniowiec opiera przednia golen na pace pickupa. Nie widac tez, by to samolot doganial trucka. Jest wlasnie odwrotnie; to truck dogania samolot. A nawet gdyby... to po zwonieniu lniowiec doprowadzily do zapadniecia sie podwozia pickupa. Debunked! No i na filmiku jak byt stoi: Fictionalization. Do not atempt. https://www.youtube.com/watch?v=FoSGzLii0KM Fake jak cycki Dody. cheers |
|
Data: 2014-08-19 10:05:12 | |
Autor: Marek | |
Czy to jest autentyk? | |
On Mon, 18 Aug 2014 22:47:04 +0200, Król Jerzy<krol_jerzy@wawello.cracow.pl> wrote:
Drobna uwaga - zapomniałeś o tym, że samoloty są w stanie poprzyziemieniu utrzymać w powietrzu owe przednie podwozie dosyć długo - więcistnieje możliwość, że samochód wolniejszy od przyziemiającego liniowcabędzie w stanie podjechać a nawet go wyprzedzić. W każdym razie dobry temat dla Pogromców Mitów. -- Marek |