Czy to jest kask? ;)

Data: 2012-02-19 21:51:17
Autor: Fabian
Czy to jest kask? ;)
Data: 2012-02-19 22:50:47
Autor: szaman (Baker)
Czy to jest kask? ;)
On 02/19/2012 09:51 PM, Fabian wrote::
http://www.designbuzz.com/entry/tattoo-bicycle-helmet-saves-both-you-and-the-environment/

Czy w razie upadku on się nie złoży?

sz

Data: 2012-02-19 23:17:29
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Czy to jest kask? ;)
szaman (Baker), Sun, 19 Feb 2012 22:50:47 +0100, pl.rec.rowery:
On 02/19/2012 09:51 PM, Fabian wrote::
http://www.designbuzz.com/entry/tattoo-bicycle-helmet-saves-both-you-and-the-environment/

Czy w razie upadku on się nie złoży?

Bardziej zasadne jest chyba pytanie: czy jeżeli uderzy Cię większa mucha to
kask się nie rozwali...

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-02-20 09:42:30
Autor: ...::QRT::...
Czy to jest kask? ;)
Dnia Sun, 19 Feb 2012 21:51:17 +0100, Fabian napisał(a):

http://www.designbuzz.com/entry/tattoo-bicycle-helmet-saves-both-you-and-the-environment/

w zasadzie nieco przypomina mi to kaski miękkie/skórzane używane w zeszłym
wieku przez niektórych kolarzy na szosie.

Data: 2012-02-20 15:28:06
Autor: rmikke
Czy to jest kask? ;)
Dnia Sun, 19 Feb 2012 21:51:17 +0100, Fabian naskrobaďż˝/a:

http://www.designbuzz.com/entry/tattoo-bicycle-helmet-saves-both-you-and-the-environment/

Lekki to on pewnie jest, ale:
* styropianowy tez ciezki nie jest
* wentylacje ma toto znikoma w porownaniu z porzadnym kaskiem

W sumie glowna zaleta tego czegos, to rozplaszczanie sie :D

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-02-20 10:20:45
Autor: Marek
Czy to jest kask? ;)
Kask ma w założeniu chronić głowę. Jak dla mnie, to designerska
fanaberia a nie kask. A jeśli jednak kask, to nie rowerowy. Lepiej nie
sprawdzać na swojej głowie jak toto chroni przed pyknięciem czołem o
przeszkodę czy glebę.

--
Marek

Data: 2012-02-20 18:53:57
Autor: rmikke
Czy to jest kask? ;)
Dnia Mon, 20 Feb 2012 10:20:45 -0800 (PST), Marek naskrobaďż˝/a:

Kask ma w za=B3o=BFeniu chroni=E6 g=B3ow=EA. Jak dla mnie, to designerska
fanaberia a nie kask. A je=B6li jednak kask, to nie rowerowy. Lepiej nie
sprawdza=E6 na swojej g=B3owie jak toto chroni przed pykni=EAciem czo=B3em =
przeszkod=EA czy gleb=EA.

O, na pewno, od tego sa specjalne manekiny. Ciekawe, czy toto przejdzie testy...

Data: 2012-02-22 11:03:10
Autor: Tomasso
Czy to jest kask? ;)
Uzytkownik "Fabian" napisal:
http://www.designbuzz.com/entry/tattoo-bicycle-helmet-saves-both-you-and-the-environment/

Ciekawe, praktyczne w transporcie i skladowaniu, dla niektórych pewnie ladne, ale nie ma szans chronic czaszki, bo nie ma skorupy, której glówne zadania to 1) slizgac sie, zeby zamienic energie potencjalna na kinetyczna, 2) popekac, zeby przejac naprezenia. Gdyby jeszcze nie bylo tych hamujacych dynksów z wierzchu, a te pomaranczowe placki zazebialy sie, blokujac sie wzajemnie po sciagnieciu tasmy, to mialoby to wieksze szanse powodzenia.

A tak, faktycznie, efekt placebo.

Data: 2012-02-22 11:55:32
Autor: piecia aka dracorp
Czy to jest kask? ;)
Dnia Wed, 22 Feb 2012 11:03:10 +0100, Tomasso napisał(a):

A tak, faktycznie, efekt placebo.

Ale nie od dziś wiadomo, że placebo też działa. Kask też nie chroni w 100%.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-02-25 14:58:42
Autor: placebo user
Czy to jest kask? ;)
> A tak, faktycznie, efekt placebo.
Ale nie od dziś wiadomo, że placebo też działa.
a zły kask jest lepszy niż żaden,
tak jak 0,000001 jest nieskończenie większe od 0.

imho idealne na restrykcyjne kraje, gdzie można oberwać mandat za niemanie kasku.

--

Czy to jest kask? ;)