Czy to jest kask? ;)

Data: 2012-02-20 15:28:06
Autor: rmikke
Czy to jest kask? ;)
Dnia Sun, 19 Feb 2012 21:51:17 +0100, Fabian naskrobaďż˝/a:

http://www.designbuzz.com/entry/tattoo-bicycle-helmet-saves-both-you-and-the-environment/

Lekki to on pewnie jest, ale:
* styropianowy tez ciezki nie jest
* wentylacje ma toto znikoma w porownaniu z porzadnym kaskiem

W sumie glowna zaleta tego czegos, to rozplaszczanie sie :D

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-02-20 10:20:45
Autor: Marek
Czy to jest kask? ;)
Kask ma w założeniu chronić głowę. Jak dla mnie, to designerska
fanaberia a nie kask. A jeśli jednak kask, to nie rowerowy. Lepiej nie
sprawdzać na swojej głowie jak toto chroni przed pyknięciem czołem o
przeszkodę czy glebę.

--
Marek

Data: 2012-02-20 18:53:57
Autor: rmikke
Czy to jest kask? ;)
Dnia Mon, 20 Feb 2012 10:20:45 -0800 (PST), Marek naskrobaďż˝/a:

Kask ma w za=B3o=BFeniu chroni=E6 g=B3ow=EA. Jak dla mnie, to designerska
fanaberia a nie kask. A je=B6li jednak kask, to nie rowerowy. Lepiej nie
sprawdza=E6 na swojej g=B3owie jak toto chroni przed pykni=EAciem czo=B3em =
przeszkod=EA czy gleb=EA.

O, na pewno, od tego sa specjalne manekiny. Ciekawe, czy toto przejdzie testy...