Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?

Data: 2013-05-14 10:43:48
Autor: tᴏ
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Tyle się mówi o ochronie prywatności, a sami zobaczcie:
http://www.youtube.com/watch?v=vgTiP8KBDPA

Gość był pijany i zachowywał się głupio, to fakt, ale czy to wystarczy, żeby ośmieszyć go przed całą polską w TV? Jest logo TVN Turbo w PG, więc mniemam, że było to tam emitowane. I co z tego, że zamazali twarz, przecież koleś wygląda i mówi dość charakterystycznie, auto raczej rzadkie, pora też późna. Kto go zna, to poskłada w całość.

Czy coś takiego jest w ogóle legalne? Czy TV może bezkarnie wyszydzać kogo chce?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-14 04:12:06
Autor: kogutek444
W dniu wtorek, 14 maja 2013 12:43:48 UTC+2 użytkownik tᴏ napisał:
[...]

Masz rację. Zachowanie policjantów jest naganne i zamiast do telewizji powinno znaleźć się u prokuratora. Nie wolno nikogo poniżać a oni to zrobili. Zrobili jeszcze coś. Nie udzielili mu pomocy po użyciu gazu.

Data: 2013-05-14 14:01:06
Autor: Marcin N
W dniu 2013-05-14 13:12, kogutek444@gmail.com pisze:

Masz rację. Zachowanie policjantów jest naganne i zamiast do telewizji powinno znaleźć się u prokuratora. Nie wolno nikogo poniżać a oni to zrobili. Zrobili jeszcze coś. Nie udzielili mu pomocy po użyciu gazu.

Czy nadużyli władzy? Nie wiem, niech się wypowie prawnik.
Jednak gość sam się prosił.

Tu mamy działanie na styku cywila, który myśli, że wolno mu wszystko i policji, która musi jednocześnie trzymać się procedur i pilnować porządku oraz dbać o swoje bezpieczeństwo.

--
MN

Data: 2013-05-14 15:22:06
Autor: tᴏ
Marcin N wrote:

Tu mamy działanie na styku cywila, który myśli, że wolno mu wszystko i
policji, która musi jednocześnie trzymać się procedur i pilnować
porządku oraz dbać o swoje bezpieczeństwo.

Ale co on takiego zrobił oprócz tego, że wysiadł z auta? Zaczął być agresywny jak go zaczęli szturchać.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-15 00:22:35
Autor: K
W dniu 14-05-2013 17:22, tᴏ pisze:
Marcin N wrote:

[...]

no. miał nie wysiadać, nie byłoby sprawy. teraz cała polska musi go przeprosić.

Data: 2013-05-15 23:39:15
Autor: John Kołalsky
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?

Użytkownik "K" <a@b.c>

[...]

Przecież generalnie można wysiadać

Data: 2013-05-14 14:02:01
Autor: hisjusz
[...]

Ciężka sytuacja.Sporo w niej niewiadomych np: czy Policjantka pokazuje odznakę dopiero w 1:10 przed psikaniem gazem czy Policjant który mówi zaraz się dowiesz kim.... 0:50 wcześniej nie przedstawił się kim jest, po co kamerzysta pokazuje zegar 0:38 do 0:41 kiedy jest kocioł? Gdy byłem pijany podczas zatrzymania Policjanci  chcieli mnie sprowokować do agresji ale że jestem spokojny i nie dyskutowałem i nie stawiałem oporu, ruszyłem w dalszą drogę do domu.

Mężczyzna nie podporządkował się do poleceń Policjantów i nie miał na tyle siły żeby powalić obydwu Policjantów na ziemię a rozpoczął ujadanie mordą co wywołało eskalacje przemocy. Zatrzymany Mężczyzna był pod wpływem alkoholu co od razu dyskwalifikuje go z jakiej kol wiek racji.

Data: 2013-05-14 17:22:37
Autor: scobowski
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
W dniu 2013-05-14 14:02, hisjusz pisze:
  jakiej kol wiek racji.

jakiej?

Data: 2013-05-14 12:53:29
Autor: Jarek Pudelko
W dniu 2013-05-14 12:43, tᴏ pisze:

Czy coś takiego jest w ogóle legalne? Czy TV może bezkarnie wyszydzać
kogo chce?

Czy to jest legalne to ja nie wiem natomiast nie wiem czy byl wyszydzany. Raczej zrobil z siebie idiote no ale przeciez my nie wiemy "kim on jest" i "ktora dzielnica jest jego".

--
jarek

Data: 2013-05-16 09:20:22
Autor: Bartłomiej Kacprzak

Użytkownik "Jarek Pudelko" <jarek.pudelkoWYTNIJ.TO@boxnet.ceti.pl> napisał w wiadomości news:kmt53b$bf9$1alfa.ceti.pl...
[...]

Brawo Policja, pięknie gościa spacyfikowali :)

Bartek
Niebieska9'99
Ave1,8
EL

Data: 2013-05-14 13:49:46
Autor: kogutek444
[...]

Jeśli mowa o ochronie wizerunku. W polskim prawie jest to uregulowane.
art. 81 ust. 2.
Zezwolenia nie wymaga rozpowszechnianie wizerunku:
pkt. 1
osoby powszechnie znanej, jeżeli wizerunek wykonano w związku z pełnieniem przez nią funkcji publicznych, w szczególności politycznych, społecznych, zawodowych,
Art. 81 ust. 1
Rozpowszechnianie wizerunku wymaga zezwolenia osoby na nim przedstawionej. W braku wyraźnego zastrzeżenia zezwolenie nie jest wymagane, jeżeli osoba ta otrzymała umówioną zapłatę za pozowanie. Art. 81 ust. 1
Rozpowszechnianie wizerunku wymaga zezwolenia osoby na nim przedstawionej. W braku wyraźnego zastrzeżenia zezwolenie nie jest wymagane, jeżeli osoba ta otrzymała umówioną zapłatę za pozowanie. pkt. 2
osoby stanowiącej jedynie szczegół całości takiej jak zgromadzenie, krajobraz, publiczna impreza.
Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych (z późniejszymi zmianami i uwzględnieniem dyrektyw Wspólnot Europejskich) W innym miejscu określono minimalną liczbę osób. 16 0sób to minimum.

Data: 2013-05-14 13:56:57
Autor: K
W dniu 14-05-2013 12:43, tᴏ pisze:
[...]

cos ci sie standardowo pierdoli. sam sie wsiok osmieszyl, nie mial prawa wysiadac z tego samochodu.

Data: 2013-05-14 13:13:39
Autor: m4rkiz
"K" <a@b.c> wrote in message news:kmt9bt$3s6$1mx1.internetia.pl...
cos ci sie standardowo pierdoli. sam sie wsiok osmieszyl, nie mial prawa wysiadac z tego samochodu.

czyli twoim zdaniem jezeli juz wysiadl to mogli go tez pocwiartowac i spalic mu auto?

mowimu o wykorzystaniu jego 'wizerunku', publikacji zapisu rozmowy,
nagrania wideo z zatrzymania przez stacje telewizyja a nie o tym czy uzycie tych srodkow ktore uzyte zostaly przez policje bylo sluszne czy nie bo to raczej nie budzi niczyich watpliwosci

teraz postaw sie na jego miejscu tylko zrob poprawke na to ze wyszedles z samochodu bo zle sie czules i *musiales* do kibla, a po tygodniu widzisz swoje auto i siebie w tv z mokrymi spodniami... ja cie nie poznam, reszta grupy tez nie, ale znajomi, rodzina, wspolpracownicy bez problemu

Data: 2013-05-14 14:22:28
Autor: K
W dniu 14-05-2013 14:13, m4rkiz pisze:
[...]

mieszasz dwie rozne sytuacje. ten baran wyszedl pajacowac, ale mu nie wyszlo i zrobil z siebie idiote. gdyby wysiadl wymiotowac to raczej nikt by mu z kamera pod twarz nie podchodzil, tylko strzelil by krotkie ujecie z tylu. o czym my w ogole rozmawiamy.

Data: 2013-05-14 13:31:00
Autor: m4rkiz
"K" <a@b.c> wrote in message news:kmtaa4$kap$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

albo moga wykorzystywac jego wizerunek albo nie, to czy rzyga czy pajacuje
jest raczej bez znaczenia z prawnego punktu widzenia

Data: 2013-05-14 14:36:46
Autor: K
W dniu 14-05-2013 14:31, m4rkiz pisze:
[...]

filmowana byla praca policji, a pajac sam sie do kamery pchal. nie rozumiem problemu, jak sie czuje ponizony to niech idzie do sadu.

Data: 2013-05-14 15:16:11
Autor: hisjusz
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?

filmowana byla praca policji, a pajac sam sie do kamery pchal. nie
rozumiem problemu, jak sie czuje ponizony to niech idzie do sadu.

Nie ma żadnych szans, nie dość że pijany to jeszcze zaatakował Policjanta.

Data: 2013-05-14 15:18:40
Autor: RoMan Mandziejewicz
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Hello hisjusz,

Tuesday, May 14, 2013, 3:16:11 PM, you wrote:

filmowana byla praca policji, a pajac sam sie do kamery pchal. nie
rozumiem problemu, jak sie czuje ponizony to niech idzie do sadu.
Nie ma adnych szans, nie do e pijany to jeszcze zaatakowa Policjanta.

Broni si przed chamskim traktowaniem. Kilka razy prosi, eby cham
go nie trca.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-05-14 15:23:33
Autor: hisjusz
[...]

Specjalnie go trca eby uwiadomi zatrzymanego kto jest gr w tej sytuacji.Troch to szokuje ale posuch musz mie inaczej bez obrzyna nie mona byo by opuci bunkra.

Data: 2013-05-14 15:28:13
Autor: Maciek
W dniu 2013-05-14 15:23, hisjusz pisze:
Specjalnie go trca eby uwiadomi zatrzymanego kto jest gr w tej sytuacji.Troch to szokuje ale posuch musz mie inaczej bez obrzyna nie mona byo by opuci bunkra.
Jasne. Powinien mu przynajmniej karczycho strzeli, a najlepiej od razu
przecweli - w kocu musi go widzie kto jest gr.

Maciek

Data: 2013-05-14 15:30:56
Autor: RoMan Mandziejewicz
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Hello Maciek,

Tuesday, May 14, 2013, 3:28:13 PM, you wrote:

[...]

Teraz wiemy, co oznacza "pies go trca"...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-05-14 15:30:05
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, May 14, 2013, 3:23:33 PM, you wrote:

[...]

Trca, eby sprowokowa. Kopa po nogach, eby bolao. Trzeba by
lepym, eby tego nie widzie. Gnj popisywa si przed kamerka i
koleestwem gorzej ni pijaczek, ktry sprawdza granice swojej
wolnoci i nieprowokowany nie zachowywa si agresywnie. Nawet
sprowokowany odpowiedzia tylko trceniem w bark a potem opuci rce.

"Bohater" z gazem nie agodzi w aden sposb sytuacji - wyranie
chcia wikszej afery, KOPIC po nogach skutego jeszcze mocniej.
Pijaczek ma naprawd mocne nerwy, bo ja bym chyba jednak nie zdziery
i pies by zby z mojej gowy wyciga.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-05-14 15:36:34
Autor: hisjusz
[...]

I co pniej? Pijany bye.W najlepszym razie zawiasy i wysoka skadka na dom dziecka.
Ucz si z filmu, ja mwi e takie postpowanie to standard jak si przedstawili i nie byo posuchu.

Data: 2013-05-14 15:43:35
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, May 14, 2013, 3:36:34 PM, you wrote:

[...]

Trudno. Pies te miaby nauczk.

Ucz si z filmu, ja mwi e takie postpowanie to standard jak si przedstawili i nie byo posuchu.

Myl, e film na sdzie te zrobiby wraenie. I dua rola papugi. Na
dokadk takie sprawy trzeba nagania, eby niewyyte chystki z
drogwki nie szukay pretekstw do naduywania swojej malutkiej
"waaaaadzy".

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-05-14 15:50:03
Autor: hisjusz
[...]

Policjanci z drogwki maj nieoznakowane samochody ale s w mundurach.Na filmie jest jaka grupa zabezpieczenia miasta.
Zapamitaj gdy jeste pod wpywem rodkw nie masz adnych praw!

Data: 2013-05-14 16:11:06
Autor: RoMan Mandziejewicz
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Hello hisjusz,

Tuesday, May 14, 2013, 3:50:03 PM, you wrote:

[...]

Zapamitaj gdy jeste pod wpywem rodkw nie masz adnych praw!

Podaj podstaw prawna takiego twierdzenia!

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-05-14 16:29:11
Autor: bartekltg
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Hello hisjusz,

Tuesday, May 14, 2013, 3:50:03 PM, you wrote:

[...]

Zapamiętaj gdy jesteś pod wpływem środków nie masz żadnych praw!

Podaj podstawę prawna takiego twierdzenia!

Wygodne by to było. Stawiamy podejrzanemu
o terroryzm/działanie w mafii/niepłacenie podatków
piwo, a potem możemy wyrywać paznokcie i głodzić:)

PS. wow, super crosspost;)

Data: 2013-05-14 17:14:13
Autor: RoMan Mandziejewicz
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Hello bartekltg,

Tuesday, May 14, 2013, 4:29:11 PM, you wrote:

Zapamitaj gdy jeste pod wpywem rodkw nie masz adnych praw!
Podaj podstaw prawna takiego twierdzenia!
Wygodne by to byo. Stawiamy podejrzanemu
o terroryzm/dziaanie w mafii/niepacenie podatkw
piwo, a potem moemy wyrywa paznokcie i godzi:)

Szacunek naszych mundurowych dla prawa - upoledzony te musi
wiedzie, e przed wadz trzeba sta na baczno:
http://www.gloswielkopolski.pl/artykul/892957,cbs-pomylilo-drzwi-skuli-uposledzonego-mezczyzne,2,id,t,sa.html

Nawet gwny komediant leje na prawo:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,13904844,Komendant_znow_dostal_grzywne__Policja_przyznaje_sie.html

A pijaczek niech si cieszy, e to tylko gaz po oczach, bo rwnie
dobrze i cakiem zgodnie z prawem mogoby by tak:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,13904971,65_latek_zmarl_podczas_policyjnej_interwencji__Co.html

To s wiadomoci tylko z dzisiaj.

PS. wow, super crosspost;)

Nawet nie zauwayem :(

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-05-16 11:50:12
Autor: hisjusz
[...]

Znam z dowiadczenia, jeste pod wpywem dwch piw jeste z automatu gupkiem. Bye pijany i Ci si uroio.
Nie ma adnej dyskusji pod wpywem!
To jest jeno z niepisanych prawa jak nie wykonujesz polece spotyka Ci kara.

Data: 2013-05-14 16:16:34
Autor: K
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Broni si przed chamskim traktowaniem. Kilka razy prosi, eby cham
go nie trca.

ale na jakiej podstawie wysiadl z samochodu?

Data: 2013-05-14 17:42:57
Autor: Przemysaw Adam miejek
W dniu 14.05.2013 16:16, K pisze:
Broni si przed chamskim traktowaniem. Kilka razy prosi, eby cham
go nie trca.

ale na jakiej podstawie wysiadl z samochodu?

Kar za wysiadanie z samochodu jest popychanie, traktowanie gazem, kopanie i przewracanie na gleb? Brawo Niebieski, bye cudowny. Id se teraz do Peweksu, przeskocz przez lad i popro o azyl...

--
Przemysaw Adam miejek

Niech adne nieprzyzwoite sowo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, ktre moe budowa, gdy zajdzie potrzeba,
aby przynioso bogosawiestwo tym, ktrzy go suchaj. (Ef 4,29)

Data: 2013-05-15 00:09:52
Autor: K
W dniu 14-05-2013 17:42, Przemysaw Adam miejek pisze:
W dniu 14.05.2013 16:16, K pisze:
[...]

nie, no ja mysle ze policja powinna tucznika przeprosic. w ogole caly kraj, na zywo na antenie tvn24.

Data: 2013-05-14 17:34:17
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 14.05.2013 15:16, hisjusz pisze:

filmowana byla praca policji, a pajac sam sie do kamery pchal. nie
rozumiem problemu, jak sie czuje ponizony to niech idzie do sadu.

Nie ma żadnych szans, nie dość że pijany to jeszcze zaatakował Policjanta.

W którym miejscu zaatakował? Gość go kopał i zachodził od tyłu w niedwuznacznej pozycji i tamten tylko prosił, żeby go tak nie traktować.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-05-14 15:27:33
Autor: tᴏ
K wrote:

filmowana byla praca policji, a pajac sam sie do kamery pchal.

Pracujesz w policji? Bo oni mają takie debilne wytłumaczenia. Filmowani są wszyscy, którzy są w kadrze, a w tym przypadku główny bohater nie miał nic wspólnego z policją.

Mam nadzieję, że w końcu któryś sąd ukróci "filmowanie pracy policji", a tak naprawdę publiczne wyszydzanie osób popełniających drobne przecież wykroczenia.

Prawdziwych przestępców się anonimizuje i chroni, a jakiś lekko najebany koleś staje się gwiazdą telewizji bo trochę pyskował. Czy to jest normalne?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-14 14:43:55
Autor: Ghost

Użytkownik "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości news:kmtaj8$38l$1dont-email.me...
[...]

Jesli przez wizerunek rozumiesz koszulke w paski i wielki brzuch to jednak chyba moga filmowac.

Natomiast w sytuacji, ze kolesia da sie rozpoznac i jest ona dla niego wielce niekorzystna to mogliby probowac walczyc w sadzie. Ale ciezko bedzie. Dokumenty (filmy dokumentalne) rzadza sie swoimi prawami i nawet cudza wlasnosc intelektualna jest w nich inaczej (nie)chroniona niz to ma miejsce normalnie.

Data: 2013-05-14 15:52:41
Autor: Andrzej Lawa
[...]

Jaki wizerunek? Głos zmieniony, twarz zasłonięta. Ochrony wizerunku samochodu nie ma.

Data: 2013-05-14 15:30:22
Autor: tᴏ
Andrzej Lawa wrote:

Jaki wizerunek? Głos zmieniony, twarz zasłonięta. Ochrony wizerunku
samochodu nie ma.

Nigdzie nie jest powiedziane, ze "zmieniony głos i twarz zasłonięta" załatwia sprawę. Istotne jest to, czy osoba może być rozpoznana, czy nie.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-14 22:39:55
Autor: m4rkiz
"Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote in message news:kmtfj9$jtm$1node1.news.atman.pl...
Jaki wizerunek? Głos zmieniony, twarz zasłonięta. Ochrony wizerunku samochodu nie ma.

http://forum.e-sochaczew.pl/forum,kolejny-wybryk-naszego-mieszkanca,53792,0.html

juz zostal rozpoznany, cos kiepskie te zmienianie i zaslanianie, prawda?

Data: 2013-05-14 23:51:21
Autor: Roman Stachowiak
W dniu 2013-05-14 23:39, m4rkiz pisze:
"Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote in message
Jaki wizerunek? Gos zmieniony, twarz zasonita. Ochrony wizerunku
samochodu nie ma.

https://www.facebook.com/pages/Kozak-ze-wsi/604115592932879

--
RomanS
___________________

Data: 2013-05-15 11:35:52
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 14.05.2013 23:39, m4rkiz pisze:
[...]

Wystarczające. Jak kogoś dobrze znasz, to może się okazać że po bucie go rozpoznasz. Ochrona wizerunku buta?

Zresztą i tak pewnie głównie poznali po samochodzie A SAMOCHÓD OCHRONIE WIZERUNKU NIE PODLEGA!

Dotrze wreszcie?

Data: 2013-05-14 15:25:20
Autor: tᴏ
K wrote:

[...]

Wyszedł, po co wyszedł, ale to czy to uprawnia do pokazywania tego bez, jak sądzę, zgody w TV?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-15 10:10:05
Autor: TujChusk
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Użytkownik "m4rkiz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kmt9in$svn$1@dont-email.me...

,
czyli twoim zdaniem jezeli juz wysiadl to mogli go tez pocwiartowac i spalic mu auto?

Wtedy uniknąłby "wyszydzania" ;)

Data: 2013-05-14 14:07:12
Autor: hisjusz
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?

cos ci sie standardowo pierdoli. sam sie wsiok osmieszyl, nie mial prawa
wysiadac z tego samochodu.

Pasażer to nie kierowca. Podaj przepis na to że pasażer nie mógł wysiadać.
Nie wiadomo czy Policjanci się przedstawili, nie ma na filmie, niebieski kogut w nieoznakowanym samochodzie w porze nocnej w ogóle mogli się nie zatrzymywać tylko jechać na komisariat.

Data: 2013-05-14 14:18:23
Autor: K
W dniu 14-05-2013 14:07, hisjusz pisze:

cos ci sie standardowo pierdoli. sam sie wsiok osmieszyl, nie mial prawa
wysiadac z tego samochodu.

Pasażer to nie kierowca. Podaj przepis na to że pasażer nie mógł wysiadać.

poczytaj przepisy. nie ma tam nic na temat, ze pasazer moze podaczas kontroli drogowej wysiadac.

Nie wiadomo czy Policjanci się przedstawili, nie ma na filmie, niebieski
kogut w nieoznakowanym samochodzie w porze nocnej w ogóle mogli się nie
zatrzymywać tylko jechać na komisariat.

tylko w terenie niezabudowanym. przynajmniej kiedys tak bylo.

Data: 2013-05-14 14:24:31
Autor: K
W dniu 14-05-2013 14:18, K pisze:
[...]

masz do poczytania:
http://www.policja.pl/palm/pol/169/918/Kontrola_ruchu_drogowego.html

Data: 2013-05-14 15:21:01
Autor: hisjusz
W dniu 2013-05-14 14:24, K pisze:
W dniu 14-05-2013 14:18, K pisze:
[...]

Dzięki za linka.
"
Kierujący pojazdem lub pasażer pojazdu mogą wysiadać z kontrolowanego pojazdu wyłącznie za zezwoleniem kontrolującego.

Policjant, po zatrzymaniu pojazdu, podaje kierującemu stopień, imię i nazwisko oraz przyczynę zatrzymania, a ponadto:

1) policjant umundurowany okazuje legitymację służbową na żądanie kontrolowanego uczestnika ruchu,
2) policjant nie umundurowany okazuje legitymację służbową bez wezwania.
"

Jeżeli Policjanci się przedstawili to już pasażer Bmw zrobił błąd opuszczając pojazd, dalsza część to tylko skutki jego wybryku. Trzeba w tym miejscu przeprosić Policjanta PRZEPRASZAM. Jeżeli Policjanci się nie przedstawili to całą sytuacja jest tylko i wyłącznie ich winą.

Data: 2013-05-14 15:23:11
Autor: tᴏ
K wrote:

cos ci sie standardowo pierdoli. sam sie wsiok osmieszyl, nie mial prawa
wysiadac z tego samochodu.

I co z tego, że nie miał? Może jakby go z tego powodu zabili, to też by było ok? :>

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-15 00:12:41
Autor: K
W dniu 14-05-2013 17:23, tᴏ pisze:
K wrote:

cos ci sie standardowo pierdoli. sam sie wsiok osmieszyl, nie mial prawa
wysiadac z tego samochodu.

I co z tego, że nie miał? Może jakby go z tego powodu zabili, to też by
było ok? :>

zmniejsz dawke hery. jakby go zabili to byloby jednego debila mniej.

Data: 2013-05-15 23:37:23
Autor: John Kołalsky
[...]

To najlepiej jakby się wzajemnie pozabijali

Data: 2013-05-16 11:53:09
Autor: hisjusz
W dniu 2013-05-14 17:23, tᴏ pisze:
K wrote:

cos ci sie standardowo pierdoli. sam sie wsiok osmieszyl, nie mial prawa
wysiadac z tego samochodu.

I co z tego, że nie miał? Może jakby go z tego powodu zabili, to też by
było ok? :>

Obejrzyj nagrania z USiA tam niestety za niestosowanie się do poleceń i przemarsz jak na filmie lecą kule.

Data: 2013-05-16 09:38:15
Autor: witek
K wrote:

[...]

Tez nie do konca, ale ruch w kierunku policjanta moze sie tak wlasnie skonczyc.

Data: 2013-05-16 12:11:38
Autor: J.F
Użytkownik "hisjusz"  napisał w wiadomości
W dniu 2013-05-14 17:23, tᴏ pisze:
Obejrzyj nagrania z USiA tam niestety za niestosowanie się do poleceń i przemarsz jak na filmie lecą kule.

Ale to jednak kraj prawa, tzn prawnikow, i swietnie sie stosuja polskie nowozytne przyslowia, i mimo tradycji z dzikiego zachodu tam tez juz policja nie strzela tak czesto.
Za duze ryzyko, za duze koszta. Taniej uzyc tasera, ale i tak trzeba uwazac, bo widzisz jak sie sprawa Kinga skonczyla ..

J.

Data: 2013-05-16 09:40:20
Autor: witek
J.F wrote:
[...]

tasery maja w duzych miastach gdzie strzelanie moze sie skonczyc jatką w postaci bogu ducha winnych przechodniów.

W mniej ludnych okolicach gdzie wiadomo, ze najprawdopodobniej trafi sie w drzewo a nie w innego przechodnia maja tylko bron.

Z tym, ze oni nie wyciągają jej jak nie muszą.

Data: 2013-05-14 15:05:53
Autor: Jacek Maciejewski
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Dnia 14 May 2013 10:43:48 GMT, tᴏ napisa(a):

Czy co takiego jest w ogle legalne? Czy TV moe bezkarnie wyszydza kogo chce?

1. Facet bezsprzecznie publicznie zrobi z siebie idiot, korzystajc z
domniemania e nikt ze znajomych o tym si nie dowie.
2. Policja (?) naduya wadzy.
3. TV powinna pokazywa takie rzeczy, zastpujc tym samym nieobecn w
wspczesnych spoeczestwach kontrol ssiedzk, ktra w przeszoci bya
znakomitym rodkiem zapobiegawczym.
--
Jacek

Data: 2013-05-14 15:07:53
Autor: Ghost
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?

Uytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisa w wiadomoci news:152k0xh6h2ya5.jhjw0ie3b47o.dlg40tude.net...
Dnia 14 May 2013 10:43:48 GMT, tᴏ napisa(a):

2. Policja (?) naduya wadzy.

W ktorym momencie?

3. TV powinna pokazywa takie rzeczy, zastpujc tym samym nieobecn w
wspczesnych spoeczestwach kontrol ssiedzk, ktra w przeszoci bya
znakomitym rodkiem zapobiegawczym.

Czego zapobiegajacym?

Data: 2013-05-14 15:13:08
Autor: RoMan Mandziejewicz
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Hello Jacek,

Tuesday, May 14, 2013, 3:05:53 PM, you wrote:

[...]

I nie powinien si dowiedzie. Zasonicie twarzy i zmiana gosu (?)
to niewystarczajce rodki do ochrony wizerunku.

2. Policja (?) naduya wadzy.

Przede wszystkim sprowokowali faceta. Niepotrzebnie te wsadzali go
na wytrzewiak - facet nie by na tyle pijany i mogli go spokojnie
puci z kierowc, z ktrym jecha.

3. TV powinna pokazywa takie rzeczy, zastpujc tym samym nieobecn w
wspczesnych spoeczestwach kontrol ssiedzk, ktra w przeszoci bya
znakomitym rodkiem zapobiegawczym.

Mam due wtpliwoci, czy w tak bahych sprawach powinno si ujawnia
wizerunek.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-05-14 15:44:10
Autor: hisjusz
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?

Przede wszystkim sprowokowali faceta. Niepotrzebnie te wsadzali go
na wytrzewiak - facet nie by na tyle pijany i mogli go spokojnie
puci z kierowc, z ktrym jecha.

Wytrzewiaa  gdy wytrzewieje zarzuty i nauczk na nastpny raz e jak podjedaj staje Pan na baczno, jak gupi numer na zawiasie zrobi idzie pierdzie.  Gdyby go pucili do domu mg by spakowa strzelb, wsi w samochd i zrobi na nich polowanie, kto mdry po wdce?
Po wytrzewiale jak mia pozwolenie na strzelb na dzika to je straci.

[...]

Ujawnia si w USiA i jest wikszy rozpierdol ni w Polsce.

Data: 2013-05-14 15:51:17
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, May 14, 2013, 3:44:10 PM, you wrote:

Przede wszystkim sprowokowali faceta. Niepotrzebnie te wsadzali go
na wytrzewiak - facet nie by na tyle pijany i mogli go spokojnie
puci z kierowc, z ktrym jecha.
Wytrzewiaa  gdy wytrzewieje zarzuty

Chyba dla psa - za naduzycie wadzy.

i nauczk na nastpny raz e jak podjedaj staje Pan na baczno,

A niby jakie prawo to nakazuje? Facet wysiad z samochodu - to nie
powd do linczu. Nie kady zna na pami cae obowizujce prawo. I
nie prbuj nawet wyskakiwa z tym, e nieznajomo itd. - psy te
caego obowizujcego w Polsce prawa nie znaj. NIKT nie ma
najmniejszych szans zna cae prawo.
Pies te nie mia prawa trca i kopa pijaczka. Dziwne, e tego nie
zauwaasz.

jak gupi numer na zawiasie zrobi idzie pierdzie. Gdyby go pucili
do domu mg by spakowa strzelb,

I CKJ?

[...]

Mam due wtpliwoci, czy w tak bahych sprawach powinno si ujawnia
wizerunek.
Ujawnia si w USiA i jest wikszy rozpierdol ni w Polsce.

Ano wanie.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-05-14 17:30:52
Autor: RadoslawF
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Dnia 2013-05-14 15:51, Uytkownik RoMan Mandziejewicz napisa:

[...]

Jakiego psa ? wypowiadasz si z pozycji przestpcy ?

[...]

1. Nie zosta zlinczowany.
2. Nieznajomo przepisu nie zwalnia od obowizku jego przestrzegania.
3. Mia, jakby mu do rewizji nki odpowiednio ustawia rczkami
to bekota by o molestowaniu seksualnym. A tak bekoczesz o czym
innym.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-14 17:52:21
Autor: Przemysaw Adam miejek
W dniu 14.05.2013 17:30, RadoslawF pisze:
[...]
Jakiego psa ?

Zwierzcia, ktre zaatakowao gazem, kopaniem i inn przemoc nieco miesznego, ale zupenie niegronego obywatela. Zwierzcia, ktre zapewne szczute za modu przez toksyczne otoczenie, teraz wystawia zby i z luboci atakuje sabszego, a wrcz bezbronnego.

 wypowiadasz si z pozycji przestpcy ?

Nie, z pozycji wspczujcego zaatakowanemu wspobywatelowi.

2. Nieznajomo przepisu nie zwalnia od obowizku jego przestrzegania.

jasne. I za zamanie przepisu Prawa o Ruchu Drogowym tak bardzo istotnej wagi, jak niewysiadanie z pojazdu w czasie kontroli powinno grozi nie tylko skopanie i gazowanie, ale rozstrzelanie na miejscu.

Data: 2013-05-14 17:57:09
Autor: OcL
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
W dniu 2013-05-14 17:52, Przemysaw Adam miejek pisze:

/Ciach pierdoy/
Id moe chopie na rower, bo bredzisz jak potuczony.

Data: 2013-05-14 18:01:24
Autor: RoMan Mandziejewicz
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Hello OcL,

Tuesday, May 14, 2013, 5:57:09 PM, you wrote:

W dniu 2013-05-14 17:52, Przemysaw Adam miejek pisze:
/Ciach pierdoy/
Id moe chopie na rower, bo bredzisz jak potuczony.

Argumentacja pay.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-05-14 18:12:07
Autor: OcL
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Argumentacja pay.
Rozjanisz, bo ja w tym argonie to nie bardzo rozumiem?

Data: 2013-05-16 23:35:26
Autor: hisjusz
[...]

  Zo Barszcza. Roman ja Ci powiadam we si za sport, chod by babington.
Szacuneczek

Data: 2013-05-17 01:00:53
Autor: h.w.d.p.
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
W dniu 2013-05-16 23:35, hisjusz pisze:

babington.

a co to kurwa jest ?

Data: 2013-05-16 20:05:30
Autor: witek

http://pl.wiktionary.org/wiki/kurwa

Data: 2013-05-17 08:49:48
Autor: TujChusk
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Uytkownik "witek"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:kn3vhg$t3q$1@dont-email.me...

h.w.d.p. wrote:
W dniu 2013-05-16 23:35, hisjusz pisze:

babington.

a co to kurwa jest ?

http://pl.wiktionary.org/wiki/kurwa

Albo krcej: hwdp wanie dowiedzia si jaki mamusia zawd wykonuje i std pytanie ;)

Data: 2013-05-17 10:42:06
Autor: h.w.d.p.
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Albo krcej: hwdp wanie dowiedzia si jaki mamusia zawd wykonuje i
std pytanie ;)

a co mnie obchodzi zawod twojej mamusi

Data: 2013-05-16 23:34:07
Autor: hisjusz
W dniu 2013-05-14 17:57, OcL pisze:
W dniu 2013-05-14 17:52, Przemysaw Adam miejek pisze:

/Ciach pierdoy/
Id moe chopie na rower, bo bredzisz jak potuczony.
Mistrz! Pompki odrobione?

Data: 2013-05-15 00:15:25
Autor: K
W dniu 14-05-2013 17:52, Przemysaw Adam miejek pisze:
[...]

ciekawe co bys pierdolil jakby tucznik np pobil albo zabil kontrolujacego.

Data: 2013-05-16 23:38:38
Autor: hisjusz
W dniu 2013-05-15 00:15, K pisze:
[...]

Ja bym si zesra w majty jak  by taki wielki chuj mnie straszy.
Nie wane czy gruby czy nie. Co najmniej dwch sportwcw emerytw grubasw znaem a 20 letnich synkw znawcw Lechac i Warki to po nieprzespanej nocy by rozjebali w drobny mak.
Ile pompek zrobisz? Ile KM przebiegniesz bez postoju?

[...]

Zdziwnie;/
Fajnie si pierdzi przed PC, ale ju na macie jest ciko a co dopiero na ulicy!

Data: 2013-05-17 08:25:51
Autor: Adam Wysocki
In pl.misc.samochody RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

Chyba dla psa - za naduzycie wadzy.

Jakiego psa ? wypowiadasz si z pozycji przestpcy ?

Tego, ktry zachowa si jak pies. Na szacunek trzeba zasuy.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-05-17 14:52:39
Autor: RadoslawF
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Dnia 2013-05-17 10:25, Uytkownik Adam Wysocki napisa:

Chyba dla psa - za naduzycie wadzy.
Jakiego psa ? wypowiadasz si z pozycji przestpcy ?

Tego, ktry zachowa si jak pies. Na szacunek trzeba zasuy.

Jak pies to szczeka pokazany na filmie pijaczek. I jak pies
zaskomla odpowiednio potraktowany.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-14 18:26:16
Autor: Michoo
On 14.05.2013 15:51, RoMan Mandziejewicz wrote:

i nauczk na nastpny raz e jak podjedaj staje Pan na baczno,

A niby jakie prawo to nakazuje? Facet wysiad z samochodu - to nie
powd do linczu. Nie kady zna na pami cae obowizujce prawo.

Widzielimy ten sam film? Facet kozaczy wic postanowili go zrewidowa (dyskusyjne, ale jego zachowanie prawdopodobnie 'daje podstawy' bo a to napany a to z broni i z nerww wiruje). Facet nie wykonuje polece, grozi funkcjonariuszowi ("eby problemw nie mia"), ewidentnie prowokuje, nadal nie wykonuje polece, a gdy funkcjonariusz prbuje go ustawi atakuje po czym wyglda na to, e zbiera si, eby mu pierdoln.

Poniewa nie wykonywa polece i by agresywny zosta "uspokojony" gazem (krtkim psikniciem zauwa) i potraktowany tak jak cay czas zgrywa czyli jako potencjalnie niebezpieczny.

Nie szarpali si z nim, nie polali go obficie gazem, nie rzucali o ziemi, oglnie potraktowali zadziwiajco spokojnie (pewnie z powodu kamery) mimo, e zachowanie faceta wskazuje, ze chce rozrby.

Siedziaby w samochodzie i nie kozaczy to by si nim specjalnie nie zajli. Daby si przeszuka [*] nie byoby problemu. Zaatakowa funkcjonariusza to zosta odpowiednio potraktowany.

[*] Oj byo by jedenie po policji jakby nie przeszukali agresywnego faceta a ten uyby potem broni.

Pies

"Pies" to ma prawo ci ukara za nazywanie go psem, wic kozacz w trakcie kontroli a nie na grupach.

te nie mia prawa trca i kopa pijaczka.

Pijaczek nie chcia si ustawi do przeszukania. Facet mia mie nogi SZEROKO i si OPIERA o mask - chodzi o to, eby nie by w stanie nagle zaatakowa. Glina puka z tego co widz w jego buty, jakby prbowa to zrobi rkoma to by si naraa. Mia go na kolanach prosi?

Michoo

Data: 2013-05-14 20:14:20
Autor: m4rkiz
"Michoo" <michoo_news@vp.pl> wrote in message news:kmtp4r$olk$1mx1.internetia.pl...
Widzielimy ten sam film? Facet kozaczy

wychodzi z samochodu, operator kamery lub policjant go podpuszcza

wic postanowili go zrewidowa (dyskusyjne, ale jego zachowanie prawdopodobnie 'daje podstawy' bo a to napany a to z broni i z nerww wiruje).

moze

Facet nie wykonuje polece,

wykonuje i prosi o zaprzestanie pewnych dzialan

grozi funkcjonariuszowi ("eby problemw nie mia"),

grozi? wiesz co to grozenie?

[...]

zadaniem policjant bylo nie dopuscic do tej sytuacji a nie ja eskalowac
chyba ze mieli naprawde solidne podstawy sadzic ze ma cos za uszami i
potrzebowali zrobic mu osobista zeby go nakryc

Nie szarpali si z nim, nie polali go obficie gazem, nie rzucali o ziemi, oglnie potraktowali zadziwiajco spokojnie (pewnie z powodu kamery) mimo, e zachowanie faceta wskazuje, ze chce rozrby.

rozroby to chce policjant podpuszczajac go slowami
"to moze do kamery pan podejdzie, pokaze swoja twarz i powie ze pan
duzo moze" zamiast poinformowac go ze nie powinien wysiadac z pojazdu
bez zgody kontrolujacego policjanta

Siedziaby w samochodzie i nie kozaczy to by si nim specjalnie nie zajli.

wyszedl bo jak twierdzil (blednie) wydawalo mu sie ze ma takie prawo

Daby si przeszuka [*] nie byoby problemu.

problemy nakrecal tu imho policjant

Zaatakowa funkcjonariusza to zosta odpowiednio potraktowany.

dopiero od tego momentu zachowali sie w miare prawidlowo, ale mogli i
powinni wogole do tego nie dopuscic

[...]

sasiada mam policjanta, tak bym go nie nazwal

kogos kto decyduje sie pracowac za moje podatki w taki sposob
to i owszem (tyle ze tylko w kontekscie tego filmiku, a moze
byc szerszy i jednak mieli racje...)

Data: 2013-05-14 21:27:00
Autor: m4rkiz
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:kmu278$gnk$1dont-email.me...
[...]

wroc, biorac pod uwage co sie dzieje od 0:38 do 0:41 to wogole nie ma o
czym mowic...

Data: 2013-05-15 23:44:33
Autor: John Koalsky
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?

Uytkownik "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>

[...]

Poznaj swego ssiada :-)

Data: 2013-05-14 20:37:46
Autor: Przemysaw Adam miejek
W dniu 14.05.2013 18:26, Michoo pisze:
[...]

Nie wiem co kozaczy. Jest podpity spasiony misiek, ktry nie wyglda ani nie zachowuje si gronie, wrcz ledwie si rusza. Pod wpywem alkoholu wyazi z auta amic procedury porzdkowe (oh, straszne przestpstwo!) i rzuca kilka durnych wieniackich haseek o swojej wanoci. Nikogo nie obraa, nie atakuje.

wic postanowili go zrewidowa

Nic na ten temat nie ma w dialogach. S za to wredne odzywki, kopanie po nogach, popychanie i obsceniczne gesty w okolicach jego odbytu. Na co on si oburza i prosi, eby go nie popycha.

(dyskusyjne, ale jego zachowanie prawdopodobnie 'daje podstawy' bo a to
napany a to z broni i z nerww wiruje). Facet nie wykonuje polece,
grozi funkcjonariuszowi ("eby problemw nie mia"),

No straszna groba. To nawet ja z moj nerwic nie czubym si zagroony, a co dopiero funkcjonariusz na subie.

Gdyby mu jeszcze grozi, e mu wpierdoli, albo dopadnie go gdzie ciemn noc... A on mu grozi ,,problemami'' jak mona rozumie, uwaa si za Waniaka...

ewidentnie
prowokuje, nadal nie wykonuje polece, a gdy funkcjonariusz prbuje go
ustawi atakuje po czym wyglda na to, e zbiera si, eby mu pierdoln.

Jasne, tak si zbiera, e policmajster spokojnym ruchem z p minuty usiowa wyplta gaz z kieszeni dresiarskiej bluzy, a potem z satysfakcj popsika stojcego i usiujcego oswoi skaczcego mu midzy uszami kangura misiaczka.

Poniewa nie wykonywa polece i by agresywny

Jasne, bardzo agresywny... Tak te komentowaa Telewizja Wyksztaciuchw potem... Ciekawe  jak bycie skomentowali zachowanie kiboli, skoro ten potulny misiaczek nakrcony tylko troch na Jestem Wany jest ,,bardzo agresywny''.

zosta "uspokojony" gazem
(krtkim psikniciem zauwa)

jasne, gazem, ktry zacz dziaa dopiero pniej-pniej. On by spokojny cay czas.

i potraktowany tak jak cay czas zgrywa

Jasne, bo nogi maj by pod ktem takim, w jaki wkopie je z wciekoci Pan Policjant.

Siedziaby w samochodzie i nie kozaczy to by si nim specjalnie nie
zajli.

No i co z tego? By podpity, moe niezbyt rozgarnity... Zama zasad porzdkow, ktrej wiadomo zreszt w spoeczestwie jest skrajnie niska, bo nie do, e porzdkowa, to przed zmianami w PoRD byo cakiem odwrotnie i by wrcz nakaz wysiadania ZTCW.

te nie mia prawa trca i kopa pijaczka.
Pijaczek nie chcia si ustawi do przeszukania. Facet mia mie nogi
SZEROKO i si OPIERA o mask

Kolejny przepis porzdkowy, ktry poszkodowany pewnie mia zna, bo nieznajomo prawa nie jest wytumaczeniem, ale rany boskie, mona wytumaczy a nie kopa po kostkach bezbronnego.

Data: 2013-05-14 21:00:12
Autor: RoMan Mandziejewicz
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Hello Przemysaw,

Tuesday, May 14, 2013, 8:37:46 PM, you wrote:

[...]

Kolejny przepis porzdkowy, ktry poszkodowany pewnie mia zna, bo nieznajomo prawa nie jest wytumaczeniem, ale rany boskie, mona wytumaczy a nie kopa po kostkach bezbronnego.

Zapamitaj sobie raz na zawsze - nieznajomoci prawa si moe
tumaczy komediant gwny a nie zwyky pijaczek:

Data: 2013-05-15 13:25:33
Autor: Michoo
On 14.05.2013 20:37, Przemysaw Adam miejek wrote:
W dniu 14.05.2013 18:26, Michoo pisze:

wic postanowili go zrewidowa

Nic na ten temat nie ma w dialogach.

Kazali oprze si o radiowz? Kazali nogi szerzej?

  S za to wredne odzywki, kopanie po
nogach, popychanie i obsceniczne gesty w okolicach jego odbytu.

Gdzie ty widzisz "obsceniczne gesty w okolicach jego odbytu"?

Na co on
si oburza i prosi, eby go nie popycha.

Ja tam widziaem popchnicie majce wytrci go z rwnowagi tak eby si opar o mask a nie tylko trzyma na niej rce.

[...]

Ja widzc takiego faceta czu bym si zagroony - jest pijany, przekonany o wasnej wanoci, robi si agresywny i ma do masy, eby zrobi krzywd jeeli postanowi co "pokaza".

Gdyby mu jeszcze grozi, e mu wpierdoli, albo dopadnie go gdzie ciemn
noc... A on mu grozi ,,problemami'' jak mona rozumie, uwaa si za
Waniaka...

Pierwsze "nie wiesz kim ja jestem" - tak. Aczkolwiek powizanie tego z "moj dzielnic" ma imo sugerowa, e facet "jest wany" ale nie w sensie stanowiska czy prawa a wrcz przeciwnie. Drugie "uwaaj sobie dobrze" po odepchniciu policjanta brzmi _dla mnie_ jak groba uycia siy.

[...]

Facet nie wykonywa polece wic zastosowano rodki przymusu bezporedniego. Mieli czeka a si bardziej nakrci, czy co?

Poniewa nie wykonywa polece i by agresywny

Jasne, bardzo agresywny... Tak te komentowaa Telewizja Wyksztaciuchw
potem...

Nie ogldam telewizji.

Natomiast na podstawie tego nagrania w moim odczuciu facet by "ryzykowny" - nie wyglda na takiego, ktry jest jako szczeglnie "grony" czy "niebezpieczny", ale na takiego, ktry moe w kadej chwili "jebn" a dopiero potem zreflektowa co on waciwie robi.

Ciekawe jak bycie skomentowali zachowanie kiboli, skoro ten
potulny misiaczek nakrcony tylko troch na Jestem Wany jest ,,bardzo
agresywny''.

Nie jest "bardzo agresywny" ale skoro odpycha policjanta to jest _dostatecznie_ agresywny. Dosta tylko krtkie psiknicie gazem, eby zacz wykonywa polecenia(i jak widzimy nagle przesta by "wany" i zacz wsppracowa). Nawet si z nim nie szarpali (a przynajmniej tego nie wida). Na kiboli wystawia si policj z tarczami, pakami, leje si z armatek wodnych _prewencyjnie_ jak si zbliaj. Imo dwie zupenie inne sytuacje.

zosta "uspokojony" gazem
(krtkim psikniciem zauwa)

jasne, gazem, ktry zacz dziaa dopiero pniej-pniej. On by
spokojny cay czas.

Jeeli odepchnicie (a tak naprawd prba uderzenia, tylko mu co nie wysza - zobacz jak trzyma przez chwil rce zanim si zorientuje co waciwie robi) policjanta to dla ciebie "spokojnie cay czas" to ok. By spokojny.

i potraktowany tak jak cay czas zgrywa

Jasne, bo nogi maj by pod ktem takim, w jaki wkopie je z wciekoci
Pan Policjant.

Kopie je z wciekoci dopiero PO uyciu gazu.

[...]

Ignorujesz kompletnie, e on "po prostu nie wysiad" a zrobi to eby pokaza policjantom "ile to on moe". Jestem przekonany, e wysiad bo myla, e tak demonstracj moe zrobi bez konsekwencji. (A byo to pierwsze zamanie przepisw.)

te nie mia prawa trca i kopa pijaczka.
Pijaczek nie chcia si ustawi do przeszukania. Facet mia mie nogi
SZEROKO i si OPIERA o mask

Kolejny przepis porzdkowy,

Wydane polecenia do ktrych si nie zastosowa.

ktry poszkodowany pewnie mia zna, bo
nieznajomo prawa nie jest wytumaczeniem,

Nieznajomo prawa w takim zakresie jest te lekk gupot, niezalenie od tego, czy prawo jest sensowne. Jeeli przepisy mwi, e masz czeka z rkoma na kierownicy to jak si rzucisz wyciga dokumenty ze schowka to nie zdziw si gdy policjant si cokolwiek zdenerwuje i wyjmie bro.

ale rany boskie, mona
wytumaczy a nie kopa po kostkach bezbronnego.

Policjant najpierw przesuwa jego nog butem, kopie go PO tym jak facet si stawia, PO uyciu gazu. Czy to zachowanie profesjonalne - nie wiem. Ale mia go grzecznie prosi a "misiek" zdecyduje czy rozsuwa nogi, czy kopn gliniarza w jaja?

A tak w ogle - opisz jak powinno to zdarzenie wyglda prawidowo wg ciebie.

Michoo

Data: 2013-05-15 13:33:22
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-05-15 13:25, Michoo pisze:
A tak w ogle - opisz jak powinno to zdarzenie wyglda prawidowo wg
ciebie.

Lepiej nie, do ju czytania keyboard-warriorw w pieluchach i innych domorosych usenet-teoretykw ;)

--
Liwiusz

Data: 2013-05-15 15:31:32
Autor: RoMan Mandziejewicz
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Hello Michoo,

wic postanowili go zrewidowa
Nic na ten temat nie ma w dialogach.
Kazali oprze si o radiowz?

Skoro si ju opar, to po co go jeszcze trca?

Kazali nogi szerzej?

I z buta...

  S za to wredne odzywki, kopanie po
nogach, popychanie i obsceniczne gesty w okolicach jego odbytu.
Gdzie ty widzisz "obsceniczne gesty w okolicach jego odbytu"?

Facet, trzeba by lepym albo zalepionym, eby nie widzie
niewaciwoci zachowania i prowokowania pijaczka.

Na co on si oburza i prosi, eby go nie popycha.

Ja tam widziaem popchnicie majce wytrci go z rwnowagi tak eby si
opar o mask a nie tylko trzyma na niej rce.

I popatrz dalej - facet jest oparty a pies go dalej trca.

[...]

Nie jest "bardzo agresywny" ale skoro odpycha policjanta

Odpycha policjanta, ktry dawno przekroczy wszelkie granice
tolerancji.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-05-15 13:34:45
Autor: AZ
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
On 2013-05-15, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> wrote:

Facet, trzeba być ślepym albo zaślepionym, żeby nie widzieć
niewłaściwości zachowania i prowokowania pijaczka.

Jak widac niektorzy tutaj chcielby byc rzuceni na maske przez policjanta,
skopani po kostkach i przeszukani. Badz tolerancyjny, natury nie zmienisz :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-05-15 08:49:56
Autor: witek
On 2013-05-15, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> wrote:

[...]

to ze ktoś chce nie daje policjantowi prawa.

Data: 2013-05-15 15:57:37
Autor: Michoo
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
On 15.05.2013 15:31, RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello Michoo,

wic postanowili go zrewidowa
Nic na ten temat nie ma w dialogach.
Kazali oprze si o radiowz?

Skoro si ju opar,

Sabo si opar.

to po co go jeszcze trca?

Podejrzewam, e eby pokaza, e nie musi si z nim obchodzi w sposb delikatny.

[...]

Byo ono imo nieprofesjonalne co ju gdzie napisaem, ale nic wicej. Co na poziomie sprzedawczyni, ktra burka pod nosem a poproszona o reklamwk mwi "sobie wemie".

Policjant nie powinien si tak zachowywa ale w sumie pki odpowiada tylko chamstwem na chamskie zachowanie a nie zaczyna samemu to mi to nie robi.

Na co on si oburza i prosi, eby go nie popycha.

Ja tam widziaem popchnicie majce wytrci go z rwnowagi tak eby si
opar o mask a nie tylko trzyma na niej rce.

I popatrz dalej - facet jest oparty a pies go dalej trca.

No wanie tak sobie oparty co obrazuje idealnie to jak si odwin. "Bezpieczna" dla policjanta pozycja delikwenta to (z tego co pamitam wyjanienia jednego gostka) taka, e eby stan stabilnie musi zrobi minimum 2 kroki a jak sprbuje kopn to poleci - tu tego nie ma.

[...]

Nie jest "bardzo agresywny" ale skoro odpycha policjanta

Odpycha policjanta, ktry dawno przekroczy wszelkie granice
tolerancji.

Kwestia dyskusyjna.

Caa sytuacja jest skutkiem tego, e zarwno facet jak i policjanci postanowili pokaza "co mog" i aden nie chcia odpuci. A gliniarze byli "w prawie" bo nie wykonywa polece.

W sumie ju widz te komentarze "co za cioty" po tym jakby gliniarze odpucili.

Btw: Ci tutaj byli stosunkowo "mili" - prbowali dosta klucze od faceta ktry sobie siedzia -  i zobacz jak si skoczyo:
http://www.youtube.com/watch?v=Oh2HQckBuRM

Michoo

Data: 2013-05-15 16:58:24
Autor: RoMan Mandziejewicz
[...]

Jedyne, co w tym zdanie jest prawdziwe, to to, e "eby pokaza".
Przed kamer. Jaki to z niego tfardziel (nie poprawia), e z rodkami
przymusu, z dwojgiem pomocnikw spacyfikuje drobnego pijaczka, bo
pijaczek pyskuje. Jakby stan naprzeciw trzech skinw, to ju by taki
"odwany" nie by.

[...]

Kopanie po nogach ju spacyfikowanego pijaczka nie jest porwnywalne z
niegrzecznoci sprzedawczyni.

Policjant nie powinien si tak zachowywa ale w sumie pki odpowiada tylko chamstwem na chamskie zachowanie a nie zaczyna samemu to mi to nie
robi.

Policjant sprowokowa. A ja organicznie nie znosz prowokatorw.

[...]

Jakby si odwin, to z taka mas mini by psa znokautowa. On go
tylko odepchn wskazujc, e mu si nie podoba traktowanie. I opusci
rce, nie wykazujc dalszej agresji.

[...]

W sumie ju widz te komentarze "co za cioty" po tym jakby gliniarze odpucili.

A kto nakazuje publikacj? Tu piesek wielce dumny ze swojego popisu
na publikacj wyrazi zgod. A nie ma by z czego dumny.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-05-16 00:22:39
Autor: Michoo
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
On 15.05.2013 16:58, RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello Michoo,

Jedyne, co w tym zdanie jest prawdziwe, to to, e "eby pokaza".
Przed kamer.

Myl, e nie tylko przed kamer.

Jaki to z niego tfardziel (nie poprawia), e z rodkami
przymusu, z dwojgiem pomocnikw spacyfikuje drobnego pijaczka, bo
pijaczek pyskuje.

Ale skoro ty by opi psu mord (twoje sowa) za to e by ci poszturchiwa nawet jakby mia siedzie to czemu oni nie mog spacyfikowa pijaczka skoro ten ich prowokuje?

Przecie on wysiad z tego samochodu tylko po to, eby pokaza gliniarzom jak bardzo ma ich w dupie. I te teksty jaki to on nie jest wany.

Jakby stan naprzeciw trzech skinw, to ju by taki
"odwany" nie by.

Dwch to moe jeszcze... ale ktokolwiek zdrowy psychicznie byby "odwany" naprzeciw 3 skinw? Odwaga to nie brak instynktu samozachowawczego. A tym bardziej "odwaga".

[...]

Biorc pod uwag specyfik zawodu to w ramach rodkw przymusu bezporedniego mogliby mu prawdopodobnie przyjeba albo pogrozi broni bez konsekwencji. A conajmniej da troch wicej gazu. Potraktowali go (by moe z powodu kamery) stosunkowo agodnie.

[...]

Ale najpierw pijaczek prowokowa policjantw mylc, ze jest bezkarny. A potem eskalowao:

A wysid, bo mog
B ka wykonywa polecenia, bo mog
A bd burcza, bo mog
B ka si ustawi, bo mog
A bd sta jak ja chc, bo mog
B bd go poszturchiwa, bo mog
A odruchowo si odwin
B spacyfikuj i zawioz na izb, bo mog

[...]

Jakby trafi to tak. Zauwa, polecia rk cakiem blisko gowy.

On go
tylko odepchn wskazujc, e mu si nie podoba traktowanie. I opusci
rce, nie wykazujc dalszej agresji.

Najpierw trzyma nisko rce w sposb gotowy do chwytania/walki, rozlunia je po jakiej sekundzie. Po czym zaczyna co pyskowa (podchodzi drugi gliniarz i go delikatnie odsuwa) - niestety nie sycha na nagraniu co tam si produkuje.

[...]

W sumie ju widz te komentarze "co za cioty" po tym jakby gliniarze
odpucili.

A kto nakazuje publikacj?

Nikt, ale zdaje si, e to by krcony jaki program? Jakby trafio na wizj pewnie z komentarzem w rodzaju "policjant prbuje nie doprowadzi do konfliktu". To by si pojawiy pod filmikiem komentarze, e si penia pijaczka.

Tu piesek wielce dumny ze swojego popisu
na publikacj wyrazi zgod. A nie ma by z czego dumny.

Sdzc po wklejonym tu linku to wg niektrych ma - byo cakiem sporo gosw, e w wawie pokazali panu X, e mu nie wszystko wolno. Inna sprawa, e moe te zarobi upomnienie.

Michoo

Data: 2013-05-15 23:49:13
Autor: John Koalsky
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?

Uytkownik "Michoo" <michoo_news@vp.pl>

Ja widzc takiego faceta czu bym si zagroony - jest pijany, przekonany o wasnej wanoci, robi si agresywny i ma do masy, eby zrobi krzywd jeeli postanowi co "pokaza".

Ale Ty by mg sobie palcem w bucie pokiwa tylko

Data: 2013-05-15 11:19:23
Autor: Yakhub
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
W licie datowanym 14 maja 2013 (18:26:16) napisano:
[...]

Wykonuje.

Zwr  uwag,  e  w  ADNYM  momencie  nie  pado  ze  strony Policji
polecenie "Prosz wrci do samochodu", albo cokolwiek w tym rodzaju.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2013-05-15 00:13:25
Autor: K
[...]

mysle, ze w imieniu calej polski powinienes go przeprosic za cale zajscie.

Data: 2013-05-15 17:06:02
Autor: the_foe
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
2. Policja (?) naduya wadzy.

nie naduzyla, takie mamy prawo. Sadze, ze obecnosc TV sprawia, ze policjanci zachowywali sie regulaminowo do blu, po i zachowaniu mniemam, ze normalni to by go do parteru sprowadzili pa i jeszcze zaraportowali bg wie jaki zamach na ich nietykalnosc.
Mnie szokuje cay ten emploi tych policjantw, taki podwrkowy. Pijany w 3D gostek mg po prostu nie zaapa co oni reprezentuj. No, ale juz doszlismy do wniosku, w innym watku, ze zenujace zarobki w Policji Panstwowej powoduj, ze id tam ludzie przede wszytkim dla wadzy by sobie, jak ci panowie, poszalec i to zupelnie zgodnie z prawem.

--
@foe_pl

Data: 2013-05-16 08:35:58
Autor: Franc
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Dnia Wed, 15 May 2013 17:06:02 +0200, the_foe napisa(a):

No, ale juz doszlismy do wniosku, w innym watku, ze zenujace zarobki w Policji Panstwowej powoduj, ze id tam ludzie przede wszytkim dla wadzy by sobie, jak ci panowie, poszalec i to zupelnie zgodnie z prawem.

Z tymi niskimi zarobkami to bym nie przesadza, tak samo o tym, e byle kto
idzie do Policji.
Znajmony wanie skoczy rekrutacj i dosta prac w Policji. Same
rozmowy, testy i badania trway z p roku. Chtnych na pczki. Za byle
pierdo odrzucaj. --
Franc

Data: 2013-05-16 21:58:20
Autor: the_foe
W dniu 2013-05-16 08:35, Franc pisze:
Z tymi niskimi zarobkami to bym nie przesadza, tak samo o tym, e byle kto
idzie do Policji.

relatywnie nie sa zle, tyle ze w liczbach bezwzglednych mao kto w Polsce dobrze zarabia. Mediana zarobkw w Polsce jest w okolicach minimum socjalnego w Nimeczech.
Oczywiscie generalizowanie z definicji krzywdzi spor czesc dobrze pracujacych policjantw. IMO, jednak, ci panowie z filmiku sa bardzo reprezentatywni dla stanu etosu pracy policji w Polsce. Znikd nie wzio si u nas powiedzenie "policjant i zlodziej na jednym jada wozie". Typowa spuscizna panstwa postpolicyjnego.

--
@foe_pl

Data: 2013-05-14 16:56:50
Autor: Jarek Pudelko
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
W dniu 2013-05-14 16:44, Excite pisze:

To bardzo dobrze.

Zgadzam sie. Poza tym i tak kazdy wie kto to jest bo to jest jego dzielnica przeciez - wiec zadna tajemnica.

--
jarek

Data: 2013-05-14 17:34:15
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
W dniu 14.05.2013 12:43, tᴏ pisze:
Czy coś takiego jest w ogóle legalne? Czy TV może bezkarnie wyszydzać
kogo chce?

No cóż, Dzielni Polscy Policjanci dumnie walczący z ledwie się poruszającym spaślakiem mogą sobie odhaczyć kolejny sukces. Ale jak coś się dzieje naprawdę, to się chowają po krzakach.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-05-14 15:41:27
Autor: tᴏ
Przemysław Adam Śmiejek wrote:

No cóż, Dzielni Polscy Policjanci dumnie walczący z ledwie się
poruszającym spaślakiem mogą sobie odhaczyć kolejny sukces. Ale jak coś
się dzieje naprawdę, to się chowają po krzakach.

Po raz pierwszy od dawna muszę się z Tobą zgodzić. :)

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-14 17:54:16
Autor: Waz
[...]

hihhihi to dopiero początek
patrz co nas czeka, świeży materiał
http://www.liveleak.com/view?i=8ed_1368536550

IMO niestety żeby poradzić sobie, tak musi być...

Data: 2013-05-14 18:16:11
Autor: DoQ
[...]

Dokładnie. Policja zamiast ucinać ręce złodziejom kołpaków, zajmuje się jakimiś pijanymi, niewinnymi miśkami :/

Pozdr.

Data: 2013-05-14 19:39:11
Autor: WhiteD
Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał w wiadomości news:51921564$0$26707$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przecież facet sam się ośmieszył. Chyba że według ciebie TVN Turbo mu zapłacić za to żeby z siebie robił idiotę po pijaku.

mniemam, że było to tam emitowane. I co z tego, że zamazali twarz,
przecież koleś wygląda i mówi dość charakterystycznie, auto raczej
rzadkie, pora też późna. Kto go zna, to poskłada w całość.

To są wywiadowcy, oni nie zatrzymują za wykroczenia drogowe, już prędzej za narkotyki czy coś poważniejszego; w stylu była gdzieś jakaś awantura czy napad, sprawca się oddalił ale np świadkowie zapamiętali numer rejestracyjny jego samochodu, tudzież był to jakiś rzadko spotykany pojazd że bez numeru się go da zidentyfikować. Tajniacy mają też oczywistę liste aut kradzionych; natomiast za zbyt szybką jazdę nie zatrzymują. No chyba że ktoś naprawdę przesadził a drogówki nie ma w okolicy; ale to ostateczna ostateczność.
Nie wiemy kim jest pan w kajdankach, równie dobrze może to być zwykły szary obywatel co jechał sobie z imprezy z kumplem i trochę się chciał popisać; a nie wyszło. Ale też to może być jakiś lokalny lil gangsta, co to już pare spotkań z policjantami miał i dlatego wpadł na tak idiotyczny pomysł żeby się popisywać do kamery.

Czy coś takiego jest w ogóle legalne? Czy TV może bezkarnie wyszydzać
kogo chce?

A gdzie tu wyszydzanie? Zresztą amerykańskie programy o policjantach pokazują dużo bardziej ogniste kawałki, choćby te dokumentujące wyczyny najgłupszych przestępców Ameryki - rozumiem że według ciebie amerykańska TV w ten sposób tych biednych idiotów wyszydza... No w końcu jak ktoś napada na sklep i dopiero w trakcie napadu przypomina sobie żeby maskę założyć; a potem tv pokaże nagranie z kamery przemysłowej - to to jest wina złej tv która tego biedaka ośmiesza; w końcu przecież cała ameryka nie musi wiedzieć że koleś to idiota...

WhiteD

Data: 2013-05-14 20:32:51
Autor: m4rkiz
"WhiteD" <w@w.pl> wrote in message news:519276c1$0$26690$65785112news.neostrada.pl...
[...]

manipulujesz

mamy tu faceta ktory byl przekonany ze moze wysiasc z samochodu podczas kontroli
policjant zamiast go poinformowac ze sie myli podpuszczal go i eskalowal
sytuacje az doszlo do rekoczynow

zestawiasz to wykroczenie popelnione "w dobrej wierze" z materialem dowodowym
z przestepstwa, w dodatki z zupelnie innego kraju

Data: 2013-05-14 18:12:01
Autor: witek
m4rkiz wrote:
[...]

Masz wideo  jak powinien zachowac sie policjant w podobnej sytuacji.

http://www.youtube.com/watch?v=g9fwe_NEerE

Jak ktos nie zna angielskiego.

Facet ajko kierowca  byl na bani, ona wysiadała i zaczęła policjantowi po prostu przeszkadzac twierdzac ze jest w ciaży i musi isc do kibla i ze jest amerykanka na amerykanskiej ziemi.
Policjant poprosił ją by pozostała w samochodzie i jeśli nie bedzie wykonywać jego poleceń to zostanie aresztowana i ze to co robi jest po prostu obstrukcją i można za to odpowiedziec przed sądem.
Po nastepnych paru zdaniach po prostu założył jej kajdanki i wsadził do radiowozu.

Nasi policjanci po prostu zachowali sie jak szczeniaki, ktorym dano władzę do ręki, ale jeszcze nie dorośli do tego żeby nauczyć sie jej używać.

Dużo bym polskim policjantom nie zarzucił, ale zachowanie ich było  po prostu szczeniackie.

Data: 2013-05-14 16:40:17
Autor: kogutek444
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
W dniu roda, 15 maja 2013 01:12:01 UTC+2 uytkownik witek napisa:
m4rkiz wrote:

> [...]

> z przestepstwa, w dodatki z zupelnie innego kraju

Masz wideo  jak powinien zachowac sie policjant w podobnej sytuacji.

Facet ajko kierowca  byl na bani, ona wysiadaa i zacza policjantowi po prostu przeszkadzac twierdzac ze jest w ciay i musi isc do kibla i ze jest amerykanka na amerykanskiej ziemi.

Policjant poprosi j by pozostaa w samochodzie i jeli nie bedzie wykonywa jego polece to zostanie aresztowana i ze to co robi jest po prostu obstrukcj i mona za to odpowiedziec przed sdem.

Po nastepnych paru zdaniach po prostu zaoy jej kajdanki i wsadzi do radiowozu.

Nasi policjanci po prostu zachowali sie jak szczeniaki, ktorym dano wadz do rki, ale jeszcze nie doroli do tego eby nauczy sie jej uywa.

Duo bym polskim policjantom nie zarzuci, ale zachowanie ich byo  po prostu szczeniackie.

Jak by nie patrze na to zdarzenie to z obydwu stron byli ule. Z tym e jeden by podcity a drugi na pastwowej subie. Odgrywali si do samego koca cznie z zapakowania gocia do izby wytrzewie. Facetem mia si kto zaopiekowa, a i 6 promili nie mia eby wymaga fachowej opieki. Mam znajomego. Ma ssiada policjanta. Kiedy ssiad przerysowa mu samochd. Nastpnego dnia znajomy poszed upomnie si o swoje. Policjant podcity i agresywny. Zrobia si awantura. Sprawca zrobi jaki dziwny ruch i znajomy zwyczajnie da mu w ryja. Potem jeszcze poprawi bo tamten podskakiwa. Co zrobi policjant nastpnego dnia. Poszed i go podpierdoli e pobi policjanta. Znajomy mia wiadkw, innych ssiadw i pomimo tego ledwo si wybroni. W stanie wojennym by taki kawal. Po co milicjantom dugie biae paki. Bo jak idzie trzech milicjantw i jeden student eby mu wpierdolili. A jak idzie trzech studentw i jeden milicjant to eby mg niewidomego udawa. Od komuny w policji nic si nie zmienio. W dalszym cigu przyjmuj uli do suby. W Policji powinni by tacy ludzie jak napisae. Go podskoczy to kajdanki i do aresztu a potem sprawa do sdu. A nie jak na tym filmiku e pokazuj e s wadz. Wadza to Sejm a oni s strami prawa. Maj broni tych co sami si nie mog obroni. Za to im pacimy.

Data: 2013-05-14 18:31:11
Autor: witek
witek wrote:
m4rkiz wrote:
[...]

tak przy okazji wpadlo mi pod reke
jak mozna zatrzymac goscia bez kopania go.

To co mają w ręce policjanci  to tasery, nie broń.
obejrzyjcie do konca. zadnego odgrywania sie przy probie ucieczki nawet w kajdankach.

tak nawiasem mowiac sprobujcie kiedys uciec w kajdankach, to drugi raz wam to do glowy nie przyjdzie.

http://www.youtube.com/watch?v=6fSVejb1CYI

Data: 2013-05-15 13:48:32
Autor: Michoo
On 15.05.2013 01:31, witek wrote:
witek wrote:

Nasi policjanci po prostu zachowali sie jak szczeniaki, ktorym dano
władzę do ręki, ale jeszcze nie dorośli do tego żeby nauczyć sie jej
używać.

Jakby się dał przeszukać to prawdopodobnie na tym by się skończyło więc z punktu widzenia tego faceta w Polsce byłoby mu lepiej(o ile by przystopował). W US by go znacznie szybciej zatrzymali za utrudnianie.

Dużo bym polskim policjantom nie zarzucił, ale zachowanie ich było po
prostu szczeniackie.

Co do tego się zgadzam. Tylko nie ma prawa zabraniającego policjantowi być dupkiem z kompleksami. (A pensja nie nastawia zbyt optymistycznie na przyszłe kadry.)

Jakby nie patrzeć to "zemścili" się na facecie w sposób chyba w miarę zgodny z prawem. Nie musieli go zabierać na izbę ale skoro był 'agresywny' to mogli, no to skorzystali. Facet im wcześniej chciał pokazać co może to oni też pokazali. Nieprofesjonalne, ale czy coś więcej?

tak przy okazji wpadlo mi pod reke
jak mozna zatrzymac goscia bez kopania go.

Przecież najpierw kopnął ;)

To co mają w ręce policjanci to tasery, nie broń.

Broń, broń, tyle, że nie palna.

Jest bezpieczniejsza dla zdrowia i życia niż obezwładnianie za pomocą pałki, ale podobno boli (przez chwilę) tak jakbyś uderzył łokciem o kant. Tylko w całym ciele.

Michoo

Data: 2013-05-17 09:46:19
Autor: Maciek
W dniu 2013-05-15 13:48, Michoo pisze:
[...]
A o czym my tu rozmawiamy? Nikt chyba nie zarzucił przekroczenia prawa,
a jedynie nieprofesjonalne zachowanie. Po prostu jełop, który powinien
reprezentować prawo i budzić szacunek, pokazał, że jest dupkiem i może
budzić jedynie strach. W dodatku w sytuacji gdy jest w stadzie, bo jak
ktoś słusznie zauważył, zapewne nie byłby taki odważny bez wsparcia.

Maciek

Data: 2013-05-14 18:36:02
Autor: witek
witek wrote:
Masz wideo  jak powinien zachowac sie policjant w podobnej sytuacji.

http://www.youtube.com/watch?v=g9fwe_NEerE

obiecuje ze po raz ostatni i wiecej sie nie odezwe

tym razem policja angielska
prawie identyczna sytuacja

http://www.youtube.com/watch?v=G-oQQGThfuY

roznica  pomiedzy Polską i innymi krajami polega na tym,  ze tam nie przyjmują do policji ludzi, którzy muszą sie dowartościować kosztem innych.

Oczywiscie nikt nie jest święty i w Polsce znajdzie sie normalnych policjantów i za granicą znajdzie się debili.

Tylko proporcje są dokładnie odwrotne.

Data: 2013-05-14 16:44:20
Autor: kogutek444
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
W dniu roda, 15 maja 2013 01:36:02 UTC+2 uytkownik witek napisa:
witek wrote:

> [...]

> http://www.youtube.com/watch?v=g9fwe_NEerE

obiecuje ze po raz ostatni i wiecej sie nie odezwe

roznica  pomiedzy Polsk i innymi krajami polega na tym,  ze tam nie przyjmuj do policji ludzi, ktrzy musz sie dowartociowa kosztem innych.

Oczywiscie nikt nie jest wity i w Polsce znajdzie sie normalnych policjantw i za granic znajdzie si debili.

Tylko proporcje s dokadnie odwrotne.

W wieli innych krajach taki zmotoryzowany patrol by si nie wychyli jak kto byby agresywny. Wezwali by Policjantw Robokopw. Ich wystarczy zobaczy i si od razu grzecznieje i trzewieje.

Data: 2013-05-15 07:55:01
Autor: Mirek Ptak
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Dnia 2013-05-15 01:36,  *witek* napisa, a mnie co podkusio, eby odpisa:
http://www.youtube.com/watch?v=G-oQQGThfuY

roznica  pomiedzy Polsk i innymi krajami polega na tym,  ze tam nie
przyjmuj do policji ludzi, ktrzy musz sie dowartociowa kosztem innych.

Sporo lat yj, sporo syszaem, ale to by jeden z lepszych kawakw :)
http://www.youtube.com/watch?v=nMlc0-LSMgA
pierwszy z brzegu przykad.

Pozdrawiam - Mirek
FUT:p.m.s
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2013-05-15 11:39:08
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 15.05.2013 01:36, witek pisze:

roznica  pomiedzy Polską i innymi krajami polega na tym,  ze tam nie
przyjmują do policji ludzi, którzy muszą sie dowartościować kosztem innych.

I tylko zabijają niewinnych ludzi na lotniskach...

Oczywiscie nikt nie jest święty i w Polsce znajdzie sie normalnych
policjantów i za granicą znajdzie się debili.

Aleś Amerykę odkrył...

Tylko proporcje są dokładnie odwrotne.

Och, masz zatem jakieś wiarygodne dane statystyczne?

Data: 2013-05-15 08:24:01
Autor: witek
Andrzej Lawa wrote:
[...]

Albo strzelają do motocyklistów

Przypadki można znależć po obu stronach.
CHodzilo mi o pokazanie jak to mialo wygladac, a nie jak nie miało.

[...]

Wystarczy mi kontakt z policjantami w roznych czesciach swiata.
Zachowanie policji jest pochodną kultury w danje cześci globu.

I tak nic nie przebije policjantów  japonskich.
Ten naród z definicji jest usłużny.

Data: 2013-05-15 17:08:49
Autor: the_foe
W dniu 2013-05-14 19:39, WhiteD pisze:

Przecież facet sam się ośmieszył. Chyba że według ciebie TVN Turbo mu
zapłacić za to żeby z siebie robił idiotę po pijaku.

Widziałes kiedyś show Jerrego Springera? Za takie cos się ludziom płaci w USA. ;)

--
@foe_pl

Data: 2013-05-16 11:04:49
Autor: WhiteD
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:kn08dv$2oi$2news.dialog.net.pl...
Przecież facet sam się ośmieszył. Chyba że według ciebie TVN Turbo mu
zapłacić za to żeby z siebie robił idiotę po pijaku.

Widziałes kiedyś show Jerrego Springera? Za takie cos się ludziom płaci
  ^^^^^^^^^^^^
w USA. ;)

Niestety nie, najpierw musiałabym zmienić płeć. To pewnie byłby temat dla Springera...

Naprawde musisz być idiotą skoro po 2-3 wymianach zdań nie odnotowałeś że ja sem dziewczynka a nie chłopczyk...

WhiteD

Data: 2013-05-16 19:29:26
Autor: the_foe
W dniu 2013-05-16 11:04, WhiteD pisze:
[...]

odnotowałem, po prostu nie zwróciłem uwagi komu odpowiadam. Chętnie bym przeprosił, ale chamom i chamkom taki przywilej wzajemnego poszanowania, nie przysługuje.

--
@foe_pl

Data: 2013-05-15 23:53:18
Autor: John Kołalsky
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?

Użytkownik "WhiteD" <w@w.pl>

[...]

Dokładnie to powinni zrobić. Jak by go nie oceniać, osobą publiczną nie jest a rolę gra, więc wynagrodzenie należy się.

Data: 2013-05-14 21:29:57
Autor: Takija
Czy to jest

Użytkownik "t?" napisał w wiadomości

Gość był pijany i zachowywał się głupio, to fakt, ale czy to wystarczy,

Brawo policja. Tak trzeba działać. Może do podpitego bydła dotrze, że nie
jest najważniejsze w Polsce.
Policjant zachował się profesjonalnie.

Data: 2013-05-14 22:10:20
Autor: Wojtas
[...]

Niech zgadnę - też jesteś taką grubą pierdołą, misiem z "dzielni"? Wazelina dla policji.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2013-05-15 00:36:49
Autor: ToMasz
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Czy coś takiego jest w ogóle legalne? Czy TV może bezkarnie wyszydzać
kogo chce?

policja: Dlaczego Pan wysiada? ( mieli jakoś milej zapytać?)
gostek ich olał totalnie
policja: Prosze tu podejśc do samochodu i...  ( znowu nie ten ton? czy może prośby mają być jakoś bardziej rozbudowane)
Gostek co prawda podchodzi, ale jakby chciał z nimi w pokera grać, i nie zdawał sobie sprawy z tego co robi

(...)

Gostek: Panie władzo, przepraszam, za dużo wypiłem.....
Bez komentarza.

LEgalne i smutne, ze szkoła, rodzina, tak wychowują ludzi. Na starość będą go leczyć ukraińcy i chinczycy, bo bardziej kulturalni polacy wyjadą.....

ToMasz

Data: 2013-05-15 00:01:45
Autor: m4rkiz
"ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote in message news:5192bc80$0$26699$65785112news.neostrada.pl...
Czy coś takiego jest w ogóle legalne? Czy TV może bezkarnie wyszydzać
kogo chce?
policja: Dlaczego Pan wysiada? ( mieli jakoś milej zapytać?)
gostek ich olał totalnie

nie olal tylko odpowiedzial 'bo moge'
mylil sie
policjant zaczyna go podpuszczac zeby zaszalal przed kamera zamiast
poinformowac go ze nie powinien opuszczac pojazdu bez pozwolenia

[...]

i? wypil pare piw, nie prowadzil wiec nie musial byc w 'dobrym stanie',
mial sie rzucic na maske w przelocie klekajac przed policjantem?

Data: 2013-05-15 10:01:16
Autor: K
W dniu 15-05-2013 01:01, m4rkiz pisze:
[...]

w ktorym momencie policja go podpuszcza do takiego zachowania? czy mowisz o tym, ze samo zatrzymanie do kontroli sprowokowalo tucznika do takiego zachowania?

i? wypil pare piw, nie prowadzil wiec nie musial byc w 'dobrym stanie',
mial sie rzucic na maske w przelocie klekajac przed policjantem?

tucznik mogl wypic nawet tydzien wczesniej, wode z kaluzy. mial nie wysiadac z samochodu, jak juz wysiadl i zaczal pajacowac mial wykonac polecenie. tyle w temacie.

Data: 2013-05-15 11:25:11
Autor: Yakhub
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
W liście datowanym 15 maja 2013 (10:01:16) napisano:

[...]

Cytuję:
"To może do kamery pan podejdzie i pokaże, jak pan dużo może?"

Na co facet podchodzi do kamery, i mówi, że on dużo może.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2013-05-15 20:40:09
Autor: K
W dniu 15-05-2013 11:25, Yakhub pisze:
[...]

faktycznie, przepraszam. zostal perfidnie sprowokowany, jak piecioletnie dziecko.

Data: 2013-05-15 14:41:18
Autor: witek
K wrote:
[...]

Pijanego łatwo sprowokować.
Niezależnie od tego czy sie da czy sie nie da, policja nie powinna tego robić.

Dokładnie taka sama relacja panuje pomiedzy dziecmi i rodzicami.

Dziecko ma prawo tupać nóżką, kłaść się na chodniku i ryczeć, że on chce zabawkę. Rolą rodziców jest nie dać się wrobić w grę dziecka na zasadach dziecka.
Pokazywanie dziecku wowczas swojej siły jest dokładnie tak samo szczeniackie.  Onacza dokładnie tylko tyle, że rodzic nie potrafi sobie poradzić z małolatem na swoich zasadach i musi użyć siły.

Data: 2013-05-15 23:01:08
Autor: ToMasz
[...]

Tylko że niektórzy rodzice potrafią rozmawiać, niektórzy nie. Czasami jest tak, że jedno z rodziców potrafi, drugie nie. Co wtedy? Starasz się, wychowujesz, a efekt taki średni jakby...
Pokazywanie dziecku wowczas swojej siły jest dokładnie tak samo
szczeniackie.  Onacza dokładnie tylko tyle, że rodzic nie potrafi sobie
poradzić z małolatem na swoich zasadach i musi użyć siły.
Trudno polemizować z tak postawioną tezą. Lecz wygląda to dokładnie tak jak w super niani. 2 dni - dziecko jak w zegarku. zawsze się zastanawiałem jak by taka niania rozwiązała problemy z którymi ja mam styczność. Bo niestety palcem moge pokazać takie dzieci które w twarz Ci powiedzą "nie mam pańskiego płaszcza i co mi pan zrobi, jestem dzieckiem nie można minie uderzyć" Nie znasz sprawy i napewno pomyślałeś że spoko - dasz radę, ale słowa nic nie zmienią bo w uszach słuchawki, kupione zaaaaa....  własne pieniądze. Tego w TV nie pokarzą.

To samo spotkało gostka na filmie. Fakt, było by miło gdyby policjanci powiedzieli " zrób tak a tak bo W PRZECIWNYM przypadku my....." ale jak koledzy pisali - nie mają obowiązku. użyli siły bo mogli. od tysięcy lat do niedawna nasi przodkowie też tak robili wobec swoich dzieci - działało prawie idealnie. W każdym razie lepiej niż teraz.

ToMasz

Data: 2013-05-15 16:41:02
Autor: witek
ToMasz wrote:

[...]

O ile rodzicami chce być wiekszość, o tyle policjantami nie muszą być ci co się nie nadają. Wystarczy podnieść zarobki.

Skoro ktoś nie potrafi rozmawiać to powinien sobie znaleźć pracę w policji za biurkiem, a nie na ulicy. Ewnetualnie iść do kopalni.

[...]

To jest kwestia metod wychowawczych.
I powiedziałbym, że w wiekszości przypadków wina leży po stronie rodziców a dokładnie tego, że nie potrafią wychowywać tego typu dzieci.
Są dzieci, które wychowuje się łatwo, są dzieci, które wychowuje się trudno. W obu jednak przypadkach da się je poskromić bez użycia siły. Problem tylko w tym, że rodzice, albo nie wiedzą jak albo się do tego nie nadają.
O ile rodziców zmienić się nie da, o tyle policjantów tak.

Znam nauczycieli o ktorych nawet największe rozrabiaki nigdy nie podskoczyły i nawet im to do głowy nie przyszło.
Tyle, że takich coraz mniej niestety. Z tym się trzeba urodzić.
Nawiasem mówiąć  70% nauczycieli nadaje sie do zwolnienia i nigdy w tym zawodzie pracować nie powinno. Z policjantami statystyki wyglądają chyba lepiej w moim odczuciu. Wiec nie jest tak źle co nie znaczy, że nie może być lepiej.

[...]

Chodzi o sposób w jaki użyli siły. Nie zaś sam fakt użycia.
Podesłałem dwa filmiki wcześniej w jaki sposób można użyć siły, mniej wiecej w taki sam sposob jak nasi dzieli policjanci, a jednak przyznasz, że wygląda to dużo profesjonalniej niż na polskim podwórku.

Data: 2013-05-16 10:42:45
Autor: J.F
Użytkownik "witek"  napisał w wiadomości
[...]

No ale przepraszam - ktore zachowania nie sprowadzaja sie do uzycia sily ?
Tylko innej, psychicznej.
Tak czy inaczej, dziecko musi zrozumiec ze te gry przegra :-)

J.

Data: 2013-05-16 11:05:49
Autor: Yakhub
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
W liście datowanym 15 maja 2013 (20:40:09) napisano:
[...]

Czy perfidnie? Nie. Po prostu głupio i bez sensu.

W ŻADNYM momencie policjanci nie kazali mu siedzieć w samochodzie.

Myślę,  że każdy z nas miał do czynienia z pijanymi ludźmi (albo nawet
sam  był pijany), i wie, jak niewiele trzeba, żeby taka osoba zmieniła
nastrój.

Do pewnego momentu przypuszczam, że wystarczyłoby powiedzieć:
"Tak,  tak,  wiemy,  dużo  pan  może,  ale  na  razie proszę wrócić do
samochodu, tam kolega się panem zaopiekuje.".

Odpowiednio   poprowadzona   rozmowa  mogłaby  spowodować,  że  misiek
rzuciłby   się   policjantom   na  szyję,  wycałował ich i wypłakał im
historię  swojego  życia.  A potem przez rok opowiadałby na imprezach,
jakich to fajnych policjantów spotkał.

A   tak  -  interwencja,  która  mogłaby  się  zakończyć  na  śmiechu,
zakończyła   się   rewizją,   kopaniem,  psikaniem  gazem,   skuwaniem
kajdankami i odwiezieniem na izbę.

Owszem, policjanci mieli do tego wszystkiego prawo, ale czy na pewno o
to chodzi?

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2013-05-16 09:01:36
Autor: witek
Yakhub wrote:
Owszem, policjanci mieli do tego wszystkiego prawo, ale czy na pewno o
to chodzi?

dokładnie.

Data: 2013-05-16 11:35:01
Autor: J.F
Użytkownik "Yakhub"  napisał w wiadomości
[...]

A jak odpowie "ale dlaczego do samochodu, ja nie chce do samochodu" ?
Albo w samochodzie sobie przypomni ze przeciez chce gdzies pojechac ....

J.

Data: 2013-05-16 12:38:56
Autor: Yakhub
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
W liście datowanym 16 maja 2013 (11:35:01) napisano:
[...]

"Bo w aucie jest wygodny fotel i będzie pan mógł siedzieć jak król".

Naprawdę, nigdy nie przekonywałeś do czegoś pijaka?

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2013-05-15 01:49:09
Autor: RoMan Mandziejewicz
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Hello ToMasz,

Wednesday, May 15, 2013, 12:36:49 AM, you wrote:

Czy co takiego jest w ogle legalne? Czy TV moe bezkarnie wyszydza
kogo chce?
policja: Dlaczego Pan wysiada? ( mieli jako milej zapyta?)
gostek ich ola totalnie
policja: Prosze tu podejc do samochodu i...  ( znowu nie ten ton? czy
moe proby maj by jako bardziej rozbudowane)
Gostek co prawda podchodzi, ale jakby chcia z nimi w pokera gra, i nie
zdawa sobie sprawy z tego co robi
(...)

To sobie skrci o trcanie i kopanie oraz proby pijaczka, eby nie
trca. To ja te sobie reszt skrc.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-05-15 09:12:57
Autor: Maciek
W dniu 2013-05-15 00:36, ToMasz pisze:
[...]
Ładnie wyciąłeś. Szkoda, że akurat wypadło to płynne przejście Jaśnie
Pana Policjanta z "pan" na "ty". Tuż po tym jak zamiast zamknąć gębę,
albo ewentualnie sucho poinformować o łamanych przepisach i grożących
konsekwencjach zaczęło się podpuszczanie. No ale to było show, więc
można było mieć w dupie mundur (którego przecież żaden akurat nie nosił)
i zachowywać się jak żul. Tu skończył się profesjonalizm.

Jak według mnie powinna wyglądać taka interwencja?
- koleś wysiada
- policjanci informują go, że zgodnie z przepisami powinien pozostać w
samochodzie
- koleś nie słucha
- ponawiają _prośbę_ o zajęcie miejsca w samochodzie, informując, co
może go czekać
- koleś nie słucha
- grzecznie go obezwładniają i skuwają

Maciek

Data: 2013-05-15 10:49:05
Autor: RadoslawF
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Dnia 2013-05-15 09:12, Uytkownik Maciek napisa:

[...]
adnie wycie. Szkoda, e akurat wypado to pynne przejcie Janie
Pana Policjanta z "pan" na "ty". Tu po tym jak zamiast zamkn gb,
albo ewentualnie sucho poinformowa o amanych przepisach i grocych
konsekwencjach zaczo si podpuszczanie. No ale to byo show, wic
mona byo mie w dupie mundur (ktrego przecie aden akurat nie nosi)
i zachowywa si jak ul. Tu skoczy si profesjonalizm.

Chcesz si powoa na jakie przepisy nakazujce policjantowi
poinformowa pijaczka o amanych przepisach i konsekwencjach ?

Jak wedug mnie powinna wyglda taka interwencja?
- kole wysiada
- policjanci informuj go, e zgodnie z przepisami powinien pozosta w
samochodzie
- kole nie sucha
- ponawiaj _prob_ o zajcie miejsca w samochodzie, informujc, co
moe go czeka
- kole nie sucha
- grzecznie go obezwadniaj i skuwaj

Nie maj obowizku informowania co go czeka.
Nie chcieli go nawet zakuwa tylko sprawdzi czy jakiej
lewizny nie ma przy sobie. Niestety janie pan zapijaczony
idiota nie mia na to kaprysu wic potraktowali go jak wida
na filmie.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-16 17:36:25
Autor: m4rkiz
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:kmvi64$ni1$1node1.news.atman.pl...
Chcesz si powoa na jakie przepisy nakazujce policjantowi
poinformowa pijaczka o amanych przepisach i konsekwencjach ?

troche nie lapie twojego toku rozumowania

koles wysiada z samochodu, owszem jest to cos czego nie powinien
robic podczas kontroli

policjant powinien go twoim zdaniem od razu spalowac czy kazac mu
wrocic do auta?

jezeli palowac to nie mam wiecej pytan

zauwaz ze nie kaze mu zatrzymac sie czy wrocic na miejsce tylko isc
cwaniakowac przed kamera co ow z radoscia robi

Nie maj obowizku informowania co go czeka.

ale maja obowiazek wydania mu konkretnych polecen do ktorych
on ma obowiazek sie zastosowac, co tez czyni

Data: 2013-05-16 20:11:59
Autor: RadoslawF
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Dnia 2013-05-16 18:36, Uytkownik m4rkiz napisa:

[...]

Na pewno ten sam materia ogldalimy ?
Na tym co ja widziaem nie spaowa.

jezeli palowac to nie mam wiecej pytan

A spaowa ?

zauwaz ze nie kaze mu zatrzymac sie czy wrocic na miejsce tylko isc
cwaniakowac przed kamera co ow z radoscia robi

Nie kaza mu i przed kamer, kamiesz.

Nie maj obowizku informowania co go czeka.

ale maja obowiazek wydania mu konkretnych polecen do ktorych
on ma obowiazek sie zastosowac, co tez czyni

No popatrz a ja widziaem jak si do konkretnych polece
nie stosowa tylko udowadnia jakim jest pijanym idiot
z koneksjami.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-17 16:43:52
Autor: m4rkiz
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:kn37hg$flg$1node1.news.atman.pl...
zauwaz ze nie kaze mu zatrzymac sie czy wrocic na miejsce tylko isc
cwaniakowac przed kamera co ow z radoscia robi
Nie kaza mu i przed kamer, kamiesz.

filmik zdjety, tym niemniej - policjant kazal mu powiedziec do
kamery jaki jest wazny - czy podobnie, nie bylo to polecenie powrotu
do auta

[...]

polcenie policjanta brzmialo - prosze powiedziec do kamery jaki
jest pan wazny

wykonal, nastepnie mial sie oprzec na masce, wykonal, potem policjant
chcial od pijanego faceta z konkretna nadwaga szpagatu

Data: 2013-05-17 19:47:17
Autor: RadoslawF
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Dnia 2013-05-17 17:43, Uytkownik m4rkiz napisa:

[...]

Czyli i tam mu nie kaza, ty kamae a pijany idiota poszeda
tam w ramach wasnego pomysu.

[...]

:-)

wykonal, nastepnie mial sie oprzec na masce, wykonal, potem policjant
chcial od pijanego faceta z konkretna nadwaga szpagatu

Dziwnym trafem opucie kilka innych prawdziwych polece takich
jak np. powrt do samochodu. A te ktre nie opucie te nie bardzo
wykona. Potrzebowa pomocy.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-15 09:49:03
Autor: Przemysław Gubernat
[...]

Podobną sytuację miał znajomy tuż po zmianie przepisów odnośnie kontroli
drogowej. Zatrzymali i wysiadł z samochodu zanim policjant podszedł do
samochodu, policjanci wycelowali w niego kałachy, szybko zrozumiał swój błąd.

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
|   Owner and Sys/Net Admin of _API Internet_ P. Gubernat   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

Data: 2013-05-15 23:59:27
Autor: John Kołalsky
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?

Użytkownik "Przemysław Gubernat" <repcio@WYKASUJ-To.r3pc10.pl.na.newsach>

[...]

Ale co ... też mamy to uznać za normalne ?

Data: 2013-05-15 18:20:57
Autor: witek
John Kołalsky wrote:

[...]

Myślę, że powoli stanie się normalne jeśli paru policjantów zginie w czasie takiej kontroli.

Data: 2013-05-16 10:39:28
Autor: J.F
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Użytkownik "John Kołalsky"  napisał
[...]

Czemu nie ? Policjanci tez maja prawo czuc sie zagrozeni.

Tylko ... po paru niemilych incydentach nie jezdza z kalachami, albo je maja gleboko schowane.
I bardzo dobrze, skoro nie umieja strzelac, to niech bron lezy w magazynie :-)

J.

Data: 2013-05-16 11:13:06
Autor: WhiteD
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:51949b41$0$1222$65785112news.neostrada.pl...
Tylko ... po paru niemilych incydentach nie jezdza z kalachami, albo je maja gleboko schowane.

Polska Policja w ogóle nie posiada kałachów; chyba że dla twojego kolegi każda broń to "kałach"... Drogówka miewa tylko pistolety, tasery, pałki czy gaz, no i kajdanki; kałachów na wyposażeniu nie mają. Nawet głupiej strzelby nie mają...
Choć imho powinni mieć na wyposażeniu jakieś RPG i rozwalać auta miszczów kierownicy...

I bardzo dobrze, skoro nie umieja strzelac, to niech bron lezy w magazynie :-)

Niech twój kolega już więcej nie jeździ, bo skoro nie umie jeździć tak żeby go nie zatrzymywano do kontroli, to lepiej niech to jego auto stoi sobie w garażu. Bezpieczniej będzie.

WhiteD

Data: 2013-05-16 11:22:08
Autor: Yakhub
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
W liście datowanym 16 maja 2013 (11:13:06) napisano:
[...]

Poważnie?  Zdawało  mi  się,  że strzelby są na wyposażeniu radiowozu.
Kiedyś  nawet widziałem ją, w takim fajnym uchwycie koło drążka zmiany
biegów. Coś się zmieniło, czy to zależy od wydziału?

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2013-05-16 20:13:19
Autor: WhiteD
Użytkownik "Yakhub" <yakhub@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1218061574.20130516112208gazeta.pl...
[...]

A po co drogówce strzelby? Strzelby miewa czasem prewencja zmotoryzowana; ale też nie zawsze.

WhiteD

Data: 2013-05-16 20:52:55
Autor: J.F.
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Dnia Thu, 16 May 2013 20:13:19 +0200, WhiteD napisa(a):
Uytkownik "Yakhub" <yakhub@gazeta.pl> napisa w wiadomoci
Powanie?  Zdawao  mi  si,  e strzelby s na wyposaeniu radiowozu.
Kiedy  nawet widziaem j, w takim fajnym uchwycie koo drka zmiany
biegw. Co si zmienio, czy to zaley od wydziau?

A po co drogwce strzelby? Strzelby miewa czasem prewencja zmotoryzowana; ale te nie zawsze.

Do zatrzymywania pojazdow. J.

Data: 2013-05-18 01:05:38
Autor: John Koalsky
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?

Uytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

[...]

to spadochron

Data: 2013-05-21 10:14:11
Autor: Przemysaw Adam miejek
W dniu 18.05.2013 01:05, John Koalsky pisze:
A po co drogwce strzelby? Strzelby miewa czasem prewencja
zmotoryzowana; ale
te nie zawsze.

Do zatrzymywania pojazdow.

to spadochron

Nie, strzelba. Policjant strzela sobie w praw stop, stopa go boli, nie ma siy naciska na gaz i samochd ostatecznie zwalnia i si zatrzymuje.

Data: 2013-05-16 22:32:01
Autor: RoMan Mandziejewicz
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Hello WhiteD,

Thursday, May 16, 2013, 8:13:19 PM, you wrote:

Polska Policja w ogle nie posiada kaachw; chyba e dla twojego
kolegi kada bro to "kaach"... Drogwka miewa tylko pistolety,
tasery, paki czy gaz, no i kajdanki; kaachw na wyposaeniu nie
maj. Nawet gupiej strzelby nie maj...
Powanie?  Zdawao  mi  si,  e strzelby s na wyposaeniu radiowozu.
Kiedy  nawet widziaem j, w takim fajnym uchwycie koo drka zmiany
biegw. Co si zmienio, czy to zaley od wydziau?
A po co drogwce strzelby?

eby mona byo przestrzeli chodnic brenek. W koa mona rutem
wali.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-05-17 14:20:30
Autor: WhiteD
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Uytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisa w wiadomoci news:875368686.20130516223201pik-net.pl.invalid...
[...]

No mona, ale ja bym drogwki o taki talent strzelecki nie podejrzewaa... prdzej si sami zastrzel :P

WhiteD

Data: 2013-05-16 11:29:44
Autor: J.F
Użytkownik "WhiteD"  napisał w wiadomości grup
[...]

Ja sie tam bronia nie interesuje na tyle zeby twierdzic czy maja AKM, AKMS czy jeszcze co innego, ale to wszystko i tak od Kalasznikowa pochodzi.

Drogówka miewa tylko pistolety, tasery, pałki czy gaz, no i kajdanki; kałachów na wyposażeniu nie mają. Nawet głupiej strzelby nie mają...

A kiedys mieli, najpierw kalachy, potem strzelby.
I mysle ze nadal maja, tylko nie na codzien.

[...]

O rutynowych nie slyszales ?
Nawet jesli bedzie nie rutynowa, to lepiej zeby ci samochodu RPG nie rozwalili ... celujac do kogos innego :-)

P.S. i bagnety maja na wyposazeniu
http://www.youtube.com/watch?v=OYyCDa7hPXY

Ciekawe co to za bron ... kije od szczotek bojowych ? :-)

J.

Data: 2013-05-16 20:32:59
Autor: WhiteD
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5194a709$0$1268$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Poprawka - faktycznie mamy jakieś kałasze, ale raczej już na etapie dogorywania. Aktualnie wszyscy jarają się H&K... Ale drogówka to raczej na strzelnicy, bo na kontrole to im tego nikt nie da. Raczej spotkasz w GSR czy AT...

Drogówka miewa tylko pistolety, tasery, pałki czy gaz, no i kajdanki; kałachów na wyposażeniu nie mają. Nawet głupiej strzelby nie mają...

A kiedys mieli, najpierw kalachy, potem strzelby.

Ale nie jako drogówka, dziecko drogie toć drogówka jest od kontroli drogowej a nie szturmowania...

I mysle ze nadal maja, tylko nie na codzien.

A to w drogówce mają jakieś inne codzień?

O rutynowych nie slyszales ?

Niestety nie, jeszcze nie planowałam zmieniać płci.

P.S. i bagnety maja na wyposazeniu
http://www.youtube.com/watch?v=OYyCDa7hPXY

Jak każda inna kompania reprezentacyjna reprezentacyjna. Nigdy nie oglądałeś żadnej imprezy z maszerowaniem i takie tam? Tam wszyscy mają flagi, karabiny z bagnetami i ładnie maszerują.

Ciekawe co to za bron ... kije od szczotek bojowych ? :-)

SKS.

WhiteD

Data: 2013-05-16 22:16:04
Autor: J.F.
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Dnia Thu, 16 May 2013 20:32:59 +0200, WhiteD napisa(a):
Uytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci
[...]
Poprawka - faktycznie mamy jakie kaasze, ale raczej ju na etapie dogorywania. Aktualnie wszyscy jaraj si H&K... Ale drogwka to raczej na strzelnicy, bo na kontrole to im tego nikt nie da. Raczej spotkasz w GSR czy AT...

Drogwka miewa tylko pistolety, tasery, paki czy gaz, no i kajdanki; kaachw na wyposaeniu nie maj. Nawet gupiej strzelby nie maj...
A kiedys mieli, najpierw kalachy, potem strzelby.

Ale nie jako drogwka, dziecko drogie to drogwka jest od kontroli drogowej a nie szturmowania...

Roznych sie kontroluje na drodze.
Skradzione mercedesy, skradzione tiry, transporty narkotykow ...
ja im tam w legitymacje nie zagladalem - prewencja drogowa, czy
drogowka z AT .. dosc ze strzelac nie umieli i im zabawki zabrali :-)

I mysle ze nadal maja, tylko nie na codzien.
A to w drogwce maj jakie inne codzie?

Komendant rozkaze, to beda mieli zadania specjalne :-)

P.S. i bagnety maja na wyposazeniu
http://www.youtube.com/watch?v=OYyCDa7hPXY
Jak kada inna kompania reprezentacyjna reprezentacyjna. Nigdy nie ogldae adnej imprezy z maszerowaniem i takie tam? Tam wszyscy maj flagi, karabiny z bagnetami i adnie maszeruj.

No ale policjant z bagnetem ? Czy rozporzadzenie na to pozwala :-P

J.

Data: 2013-05-17 14:19:47
Autor: WhiteD
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Uytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci news:rs2o8h90ptiz.svc16vgbxbng$.dlg40tude.net...
Ale nie jako drogwka, dziecko drogie to drogwka jest od kontroli drogowej a
nie szturmowania...

Roznych sie kontroluje na drodze.

Yep, ale drogwka to taka drogowa prewencja, od pierd s i nic wicej. A e bywaj dziwne sytuacje; no bywaj.

Skradzione mercedesy, skradzione tiry, transporty narkotykow ...
ja im tam w legitymacje nie zagladalem - prewencja drogowa, czy
drogowka z AT .. dosc ze strzelac nie umieli i im zabawki zabrali :-)

Od tego s kryminalni z sekcji drogowej, od transportw narkotykowych to ci od narkotykw. Jedni i drudzy wspieraj si facetami z AT/GSR. Oglnie, wbrew temu co si wszystkim wydaje to policja to nie jest twr jednolity aka monolit.
Drogwka z prewencj to s krtko mwic od pierd, dzielnie ich w tym wspieraj dzielnicowi. Wywiadowcy zajmuj si troche ciszymi rzeczami ale oglnie to nadal w jakim stopniu sekcja prewencji jest. Ptaj si na mecze pikarskie, szwdaj po ulicach w poszukiwaniu elementu czy podejrzanych pojazdw; prowadz te obserwacje, czy pozorowane transakcje. Niestety czasem im odwala i zaczynaj si uwaa za bg wie kogo; ale potem przychodzi jaki komisarz i sprowadza ich na ziemie.
Sekcje kryminalne - w zalenoci od komendy, podzia moe by rny; np. Warszawa ma wydzia zabjstw (dlatego nikt mnie nie zmusi by tam mieszka :P); drogowa (wypadki z rannymi i miertelne, kradziee, transporty rzeczy oglnie nielegalnych), zaginicia, ds. mienia i ta moja czyli wszystko od uszkodze ciaa, gwaty, przez samotne zwoki po zabjstwa. Osobno s gospodarczy, narkotykowi... Wszystkie te sekcje korzystaj z prewencji z drogwk (bo kto musi sta i pilnowa gapiw :P); a od brudnej roboty to jest GSR/AT (w zaleznoci od nazwy).
Drogwka faktycznie nie musi by wybitna w strzelaniu, oni maj jedzi. Oni i tak w zasadzie maj spore szanse nigdy nawet nie wycign broni :P. Dlatego nas jako nie zdziwio gdy si okazao e to policjant zastrzeli koleg... dziwnym trafem drogwka ma awsze najgorsze wyniki na strzelaniu... Ale oni maj umie jedzi, strzelanie niech zostawi komu innemu. Prewencja zreszt podobnie, cho oni jednak zwykle bardziej si staraj na strzelnicy; i ciko si im wyjania e powinni si jednak skupi na hand2hand i zabawach z pak; bo to im si jednak bardziej przyda w pracy, bo strzela to u nas wolno dopiero po odbyciu dugiej rozmowy towarzyskiej, fafdziesitu ostrzeeniach - w tym czasie to wikszo sprawcw podda si z godu i pragnienia. Podejrzewam e ustawodawca to wanie musia mie na myli - godem i pragnieniem ich. Niestety nie wzi pod uwag tych co si mog zastrzeli / zabi inn metod; ale no c.

I mysle ze nadal maja, tylko nie na codzien.
A to w drogwce maj jakie inne codzie?

Komendant rozkaze, to beda mieli zadania specjalne :-)

Ta... dzisiaj stoimy na jednej nodz panowie, bo mamy akcje wspierajc bociany...

[...]

Biorc pod uwag klas karabinu SKS to tym bagnetem to pewnie mona najwyej kiebaski usmay... To SKS-em w walce to najbardziej opaca si wali kolb w czerep.

WhiteD

Data: 2013-05-16 19:31:21
Autor: John Kołalsky
[...]

Jak pies boi się złodzieja to spieprza do budy a nie szczeka

Data: 2013-05-16 20:45:59
Autor: WhiteD
Użytkownik "John Kołalsky" <john@kowal.invalid> napisał w wiadomości news:kn35mu$dlv$1mx1.internetia.pl...
[...]

Pies który się boi potrafi też naprawdę solidnie ugryść... Miałam jednego takiego, włamywacz vs pies zdecydowanie nie obronny; a i tak było ze 20 szwów... Spanikowany pińczerek 1 włamywacz 0...
A policjanci to bywają częściej jednak hmm owczarkami; więc i zęby większe :P.

WhiteD

Data: 2013-05-17 09:49:44
Autor: Maciek
W dniu 2013-05-16 20:45, WhiteD pisze:
A policjanci to bywają częściej jednak hmm owczarkami; więc i zęby większe :P.
I tych należałoby skierować tam, gdzie ich miejsce, czyli do doglądania
owiec :->

Maciek

Data: 2013-05-17 13:58:18
Autor: WhiteD
Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomości news:kn4nf0$u1g$2node1.news.atman.pl...
A policjanci to bywają częściej jednak hmm owczarkami; więc i zęby większe :P.
I tych należałoby skierować tam, gdzie ich miejsce, czyli do doglądania
owiec :->

Hmm ale to już robią... Ja zawsze mówie że policjanci to psy pasterskie - całe życie biegają i ratują te durne owce przed tym żeby się nawzajem nie pozabijały, z urwisk nie pospadały czy w rzekach nie potopiły; a i tak zawsze jakiś czarny baran się trafi i będzie narzekać :P.

WhiteD

Data: 2013-05-18 00:10:54
Autor: Maciek
W dniu 2013-05-17 13:58, WhiteD pisze:
[...]
Może dlatego, że nie każdy baran lubi być przez byle kundla chędożony.

Maciek

Data: 2013-05-18 19:09:39
Autor: TujChusk
Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kn69tn$jh2$1@node1.news.atman.pl...

Może dlatego, że nie każdy baran lubi być przez byle kundla chędożony.

Z tym, że byle baran ma gówno do gadania. A obelżywe wyrażanie się o policji świadczy właśnie o byciu "byle baranem".

Data: 2013-05-18 21:14:58
Autor: RoMan Mandziejewicz
Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
Hello TujChusk,

Saturday, May 18, 2013, 7:09:39 PM, you wrote:

Moe dlatego, e nie kady baran lubi by przez byle kundla chdoony.
Z tym, e byle baran ma gwno do gadania. A obelywe wyraanie si o policji
wiadczy wanie o byciu "byle baranem".

Za to obelywy nick nawizujcy do premiera jest jak najbardziej w
porzdku.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-05-20 11:48:40
Autor: Maciek
W dniu 2013-05-18 19:09, TujChusk pisze:
Z tym, że byle baran ma gówno do gadania. A obelżywe wyrażanie się o policji świadczy właśnie o byciu "byle baranem".
To nie ja zacząłem te zwierzęce metafory, więc czep się kogo innego
panie "z nie obelżywym nickiem" :->

Maciek

Data: 2013-05-15 11:07:50
Autor: Andrzej Zbierzchowski
[...]

Wiele rzeczy słusznych jest nielegalnych a będzie jeszcze więcej.

Data: 2013-05-20 20:33:15
Autor: Diabełson®
[...]

Gówno nas to obchodzi CIEMNOto

--
http://tnij.org/sympatyczne
Jak masz coś do mnie pisz na zwrotnego maila, adres bangla.

Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?