Czy to jest normalny netbook? I GDZIE kupować?

Data: 2009-07-29 21:48:19
Autor: Kot Prezydenta
Czy to jest normalny netbook? I GDZIE kupować?

Użytkownik "Strachu S." <satoot@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h4pqj1$pui$1inews.gazeta.pl...

Ponieważ się na tym nie znam, proszę o pomoc:
Zakup w jednym miejscu komputera może się różnić, nieść konsewkwencje inne
niż zakup w odmiennym miejscu?

a zakup marchewki w jednym sklepie może nieśc konsekwencje inne  niż w drugim ? tak, w jednym jest świerza w innym nie

Np. czy komputer kupowany w sklapie 'stacjonarnym' (Komputronik, Proline,
Vobis, inne) różni się od komputera zakupionego na Allegro?

Wszystkim ? niczym ? nie ma reguły

Czy zakup, miejsce, coś determinuje, daje inne warunki, inne korzyści?

oczywiście, np dostaniesz smycz do telefonu albo inny gratis, przeczytaj szczegóły oferty, warunki gwarancji, warunki dostawy porównaj i już będziesz wiedział

Dlaczego lepiej kupić na aukcji albo właśnie w sklepie stacjonarnym (różnica
w cenie to mniej niż 100 zł, 1250 vs 1330pln, więc pomijam)?

Jeśli pomiajasz to kup w stacjonarnym, chyba że przez stacjonarny uznajesz sklep który ma znaną nazwę i sprzedaje przez net.
jest on tak samo stacjonarny jak wielu sprzedawców na allegro którzy mają normalne sklepy i handluja od 15 lat (czyli dłużej niż proline, pomijając skąd się proline wzieło)

I drugie pytanie:
Chcę kupić netbooka, wybór padł na ASUS EEE PC 1000H.
Czy ten tutaj jest "normalnym" ASUSEM 100H:
http://proline.pl/sklep.php?prodid=ASUS+EEE+1000H+BL ?
Czy mu czegoś nie brakuje, nie został czegoś pozbawiony, okrojony, cos
przeoczyłem?

A skąd przypuszczenie że został okrojony ?

Jest taki sam jak te z Allegro?
Wraz z 2GB RAM będzie kosztował 1328 złotych, na Allegro z 2GB kosztują
1259pln.
Na co zwrócic uwagę przy zakupie?

Asusy są zapakowane w oryginalne pudełka, warto więc sprawdzić czy plomba asusa nie została naruszona - jeśli tak to znaczy że był otwierany a po co ? tego się nie dowiesz

Pierwszy raz będę kupował taki sprzęt, jak go sprawdzić?
Kazać uruchomić, oglądać matrycę czy nie ma białych punktów?
Co zrobić, żeby się nie naciąć, o czym pamiętać?

Sprawdzić matrycę, sprawdzić czy bateria jest ładowana po podpięciu ładowarki, obejrzeć czy nie ma uszkodzeń mechanicznych

Data: 2009-07-29 22:12:29
Autor: Końrad(o)
Użytkownik "Kot Prezydenta" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h4q927$qvm$1inews.gazeta.pl...

Asusy są zapakowane w oryginalne pudełka, warto więc sprawdzić czy plomba asusa nie została naruszona - jeśli tak to znaczy że był otwierany a po co ? tego się nie dowiesz

tu, w opisywanym przypadku nie będzie plomby, bo serwwis będzie dokładał ram, zgodnie z zamówieniem.
tak mi się wydaje.

Data: 2009-07-30 09:26:15
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
On Wed, 29 Jul 2009 22:12:29 +0200, Końrad(o) <najswiezy@op.pl> wrote:

tu, w opisywanym przypadku nie będzie plomby, bo serwwis będzie dokładał ram, zgodnie z zamówieniem.
tak mi się wydaje.

Na 1000H nie ma plomby na klapce do pamięci i dysku. Te plomby mają
ZTCP 701.

Zdrówko

Data: 2009-07-31 12:28:33
Autor: Końrad(o)
Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomości news:4mi275lgcrl0qatvec677ho82baov6p85o4ax.com...

Na 1000H nie ma plomby na klapce do pamięci i dysku. Te plomby mają
ZTCP 701.

a czy może orientujesz się, czym się różnią jeden od drugiego:

Asus Eee PC 1000H WHI086X
Asus Eee PC 1000H PIN013X XPH
Asus Eee PC 1000H PIN013X
Asus Eee PC 1000H BLK110X
Asus Eee PC 1000H GRN011X

Data: 2009-07-31 14:17:45
Autor: Mikolaj Tutak
Końrad(o) wrote:
[...]

KOLORAMI OBUDOWY (bialy, rózowy, czarny, zielony). Jeden niby ma Windowsy XP wyszczegolnione, ale i tak wszytkie powinny miec ten system.

      Mikołaj

Data: 2009-07-30 06:29:00
Autor: Strachu S.
Czy to jest normalny netbook? I GDZIE kupować?
Kot Prezydenta:

a zakup marchewki w jednym sklepie może nieśc konsekwencje inne  niż w drugim ? tak, w jednym jest świerza w innym nie

Marchew jeszcze czasem odróżnię.
Na komputrach mniej się znam, stąd moja prośba tutaj na grupie do ludzi takich jak Ty:
Mądrzejszych i bardziej ode mnie doświadczonych - i dziekuję tym samym za twój post i poradę (jak i wszystkim którzy zechcą pomóc).

Wszystkim ? niczym ? nie ma reguły

No właśnie:
Ja mogę nie odróżnić, nie wiedzieć, że zmiana w oznaczeniach z 900 na 945 albo 950, lub z "b/g" na "b/g/n" niesie ze sobą poważne konsekwencje i świadczy o istotnych zmianach, albo że poważnie zmienia właściwości komputera.

Strachu S.

--

Czy to jest normalny netbook? I GDZIE kupować?