Czy to jest prawidłowa procedura przy zgłaszaniu szkody z OC sprawcy ?

Data: 2010-10-03 12:23:31
Autor: PJ
Czy to jest prawidłowa procedura przy zgłaszaniu szkody z OC sprawcy ?
//Czy to jest właściwa procedura w takich przypadkach ?

zadzwoń do TU, dowolnego :-)

//Mnie to w sumie wszystko jedno, bo tracę jedynie zniżkę na OC,a to
sprawa ubezpieczyciela, ile wypłaci, ale wydaje mi się to co najmniej
dziwne. Chyba ,że się mylę i ktoś może chcieć mnie na coś naciągnąć ?

Ciebie czy TU ?

oszustwa ubezpieczeniowe to niezły torcik, ile wyciągniesz na walku z
10-cio letnim autem ? po takie drobiazgi nikt się nie schyli,
weryfikacji podlegają przypadki od sumy X ...

P.

Czy to jest prawidłowa procedura przy zgłaszaniu szkody z OC sprawcy ?