"Czy to jest ścieżka?"

Data: 2012-06-11 13:20:04
Autor: Wujek
"Czy to jest ścieżka?"
Najgorsze to takie ścieżki, które są na mapie, a w rzeczywistości ich nie ma!

Pozdrawiam, M.

Tani, szybki i solidny serwis rowerowy / serwis komputerowy / maverick(et)amorki.pl

Użytkownik "BoDro" <bolek@lolek.pl> napisał w wiadomości news:op.wec90nupwf9xfqoem-komputer...
http://zielonagora.gazeta.pl/zielonagora/1,35182,11714089,Rowerzysta_przed_sadem__I_jest_dylemat__Czy_to_jest.html

-- Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E
bodro_malpa_wp.pl

Data: 2012-06-12 10:12:38
Autor: Piotr Rościszewski
Wujek <wujek_dobra_rada@o2.pl> napisał(a):
Najgorsze to takie ścieżki, które są na mapie, a w rzeczywistości ich nie ma!

Chyba pomyliłeś temat, pisząc o złych mapach :-)
Prosta recepta: zmienić zaopatrzenie i kupować mapy, które mają mniej błędów.

Data: 2012-06-12 12:29:41
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Tue, 12 Jun 2012 10:12:38 +0000 (UTC), Piotr Rościszewski napisał(a):

Najgorsze to takie ścieżki, które są na mapie, a w rzeczywistości ich nie ma!

Chyba pomyliłeś temat, pisząc o złych mapach :-)
Prosta recepta: zmienić zaopatrzenie i kupować mapy, które mają mniej błędów.

Świetna rada, o ile a) Takie mapy są
b) Wiesz jakiej są jakości.

W tym roku na wakacje wybieram się na pogranicze pojezierza Iławskiego,
Doliny Kwidzyńskiej i Żuław Wiślanych (tyle wg Kondrackiego).

We Wrocławiu map tych okolic to sobie mogę szukać. W sieci znalazłem jedną
pozycję - Nad Dolną Wisłą - mapa turystyczna z 2007 roku. Nie mam pojęcia
co ona jest warta, ale kupiłem. Jako alternatywę mam kilkudziesięcioletnie
sztabówki i atlasy samochodowe.

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki