[Waw] Czy to jest skrzyżowan ie?

Data: 2009-09-30 12:50:16
Autor: jojogub
[Waw] Czy to jest skrzyżowan ie?

Użytkownik "Krzysztof Stachlewski" <stach@fr.pl> napisał w wiadomości news:h9vbee$22g$1inews.gazeta.pl...
Straż Miejska zostawia mi już drugi raz kartkę za szybą.
Drugi raz dostaję "upomnienie" po krótkiej rozmowie na temat
przepisów i wymianie poglądów.
Wszystko dlatego, że ja uważam iż to coś co jest
na zdjęciach to skrzyżowanie, które zakaz zatrzymywania
odwołuje, a Straż Miejska najwyraźniej wprost przeciwnie.

Tak więc poproszę o opinie.
Czy to jest skrzyżowanie?
http://stachlewski.info/site_media/skrzyz/

imho to można by to uznać za blokowanie wjazdu/wyjazdu z posesji, itp. ale nie wiem czy są jakieś mandaty za to.

Jaras

[Waw] Czy to jest skrzyżowan ie?