[Waw] Czy to jest skrzyżowan ie?

Data: 2009-09-30 12:51:57
Autor: szerszen
[Waw] Czy to jest skrzyżowan ie?

Użytkownik "Krzysztof Stachlewski" <stach@fr.pl> napisał w wiadomości news:h9vbee$22g$1inews.gazeta.pl...

Czy to jest skrzyżowanie?

nie

Data: 2009-10-02 09:25:09
Autor: Artur\(m\)
[Waw] Czy to jest skrzyżowan ie?

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:h9vda0$jg1$1news.task.gda.pl...

> Czy to jest skrzyżowanie?

nie

Bardzo by mnie  cieszyÅ‚o gdybyÅ›...

po
"nie"

umieścił

...dlatego, że...
ponieważ mnie też to intryguje, a odpowiedzi są różne.

Artur(m)

Data: 2009-10-02 10:12:54
Autor: szerszen
[Waw] Czy to jest skrzyżowan ie?

Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości news:ha49nu$dvf$1inews.gazeta.pl...

..dlatego, że...

to co dochodzi z prawej strony, jest to "dojazd do", a nie ulica/droga_publiczna

ponieważ mnie też to intryguje, a odpowiedzi są różne.

jesli masz watpliwosci to obejrzyj zdjecia i odpowiedz sobie na pytanie, jesli byloby to normalne skrzyzowanie (odwolujace np zakazy, tak jak pytajacy to sugeruje), czyli dwoch drog publicznych, to kto ma pierwszenstwo i dlaczego, brak pewnych znakow, powinien dac ci odpowiedz na twoje watpliwosci

Data: 2009-10-02 11:10:45
Autor: Artur\(m\)

> [...]

pierwszenstwo
i dlaczego, brak pewnych znakow, powinien dac ci odpowiedz na twoje

Boję się, że wjeżdżając ze wsi do stolicy:) będę skonsternowany takim
problemem.
Bo dla mnie j e s t  to skrzyżowanie.
Jadąc normalną drogą trudno o rozwiązywanie takich problemów
na każdym osobno.

Artur(m)

Data: 2009-10-02 11:11:45
Autor: szerszen

Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości news:ha4ftu$84r$1inews.gazeta.pl...

Boję się, że wjeżdżając ze wsi do stolicy:) będę skonsternowany takim
problemem.

jakim problemem?
no chyba ze z oczami ;)

Bo dla mnie j e s t  to skrzyżowanie.

rozumiem ze u ciebie drogi na wszystkich skrzyzowaniach wyposazone sa w podjazdy i prowadzone sa na poziomie chodnikow?

Jadąc normalną drogą trudno o rozwiązywanie takich problemów
na każdym osobno.

wystarczy tylko patrzec, jak dla mnie to juz po piewrszej focie widac ze to nie jest zadne skrzyzowanie, a kazdy kto wyjezdza z prawej strony jest wlaczajacym sie do ruchu, jakby dla ciebie to bylo normalne skrzyzowanie musialbys wszystkim wyjezdzajacym z osiedla ustepowac pierszenstwa

Data: 2009-10-02 11:36:26
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości

> Boję się, że wjeżdżając ze wsi do stolicy:) będę skonsternowany takim
> problemem.

jakim problemem?
no chyba ze z oczami ;)

> Bo dla mnie j e s t  to skrzyżowanie.

rozumiem ze u ciebie drogi na wszystkich skrzyzowaniach wyposazone sa w
podjazdy i prowadzone sa na poziomie chodnikow?

SORY wszystkich za zasmiecanie:(
Na ustawieniach mojego (skÄ…dinÄ…d dobrego monitora)
dopiero teraz zauważyłem.

Jeszcze raz ...
Orzeszqu...
sory..

Artur(m)

Data: 2009-10-02 14:46:40
Autor: szerszen

Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości news:ha4he3$dsn$1inews.gazeta.pl...

Na ustawieniach mojego (skÄ…dinÄ…d dobrego monitora)
dopiero teraz zauważyłem.

:)

Data: 2009-10-02 12:11:12
Autor: neelix
> [...]

problemem.
Bo dla mnie j e s t  to skrzyżowanie.
Jadąc normalną drogą trudno o rozwiązywanie takich problemów

Niestety trudno. Niestety stolica bywa pod tym wzglÄ™dem dużo gorzej oznakowana lub wcale nie oznakowana. Jedziesz i musisz domyÅ›lać siÄ™ czy to skrzyżowanie czy dojazd bo tak  trudno i drogo, by postawić znak A-5 i A-7.
neelix

[Waw] Czy to jest skrzyżowan ie?