Czy to jest tajemnica?

Data: 2015-08-26 07:18:14
Autor: Jacek
Czy to jest tajemnica?
Czy tajemnic膮 jest kt贸re banki udziela艂y
kredyt贸w we frankach i innych walutach
obcych?
Je艣li tak, to mo偶e chocia偶 gdzie艣 jest
informacja kt贸re banki tak do艂owa艂y
po uchwale dotycz膮cej frankowicz贸w?
By艂aby to chocia偶 informacja po艣rednia.

Jakie艣 adresy?

Jacek

Data: 2015-08-26 10:15:40
Autor: 666
Czy to jest tajemnica?
GPW?
KRS?
Sprawozdania finansowe?
Sprawozdania zarz膮d贸w?

-- -- -
Jakie艣 adresy?

Data: 2015-08-26 10:24:50
Autor: elmer radi radisson
Czy to jest tajemnica?
On 2015-08-26 07:18, Jacek wrote:

[...]

Bylo w mediach - tu masz wymienione banki

http://www.polskieradio.pl/42/1701/Artykul/1485718,Na-gieldzie-ostre-spadki-bankow-przez-ustawe-frankowa-Przecena-akcji-kosztowala-klientow-OFE-2-mld-zl

--

memento lorem ipsum

Data: 2015-08-26 16:37:03
Autor: RobertS
Czy to jest tajemnica?
On 2015-08-26 07:18, Jacek wrote:

Czy tajemnic膮 jest kt贸re banki udziela艂y
kredyt贸w we frankach i innych walutach
obcych?

te, kt贸re w walutach nie udziela艂y te偶 spad艂y...zapa艣膰 dotyczy ca艂ego sektora

RobertS

Data: 2015-08-26 16:00:36
Autor: Budzik
Czy to jest tajemnica?
U縴tkownik RobertS bob75@xpostx.pl ...

zapa舵 dotyczy ca砮go sektora

Zapasc?
ROTFL...

Data: 2015-08-27 08:48:00
Autor: Jacek
Czy to jest tajemnica?

U偶ytkownik "elmer radi radisson" <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisa艂

[...]

Bardzo dzi臋kuj臋.

Czy istnieje jaki艣 spos贸b 偶eby zabezpieczy膰 swoje oszcz臋dno

Data: 2015-08-27 08:50:43
Autor: Jacek
Czy to jest tajemnica?

U偶ytkownik "Jacek" <Jacek@Jacenty.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:55deb298$0$27517$65785112news.neostrada.pl...

Przepraszam, za wcze艣nie polecia艂o. :(

[...]

 Czy istnieje jaki艣 spos贸b 偶eby zabezpieczy膰 swoje oszcz臋dno艣ci poza systemem
bankowym? Z艂oto te偶 chyba nie jest rozwiazaniem. Ponadto powstaje problem
jego przechowywania.

Jakie艣 pomys艂y?

Jacek

Data: 2015-08-27 11:06:21
Autor: Maciek
Czy to jest tajemnica?
W dniu 2015-08-27 o 08:50, Jacek pisze:
Z艂oto te偶 chyba nie jest rozwiazaniem. Ponadto powstaje problem
jego przechowywania.
Jakie艣 pomys艂y?
Prosta sprawa. Bierzesz poci膮g zakopujesz go pod Wa艂brzychem i na
kilkadziesi膮t lat masz spok贸j ;-)

Maciek

Data: 2015-08-27 12:00:05
Autor: Jacek
Czy to jest tajemnica?
U偶ytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisa艂

[...]

Strasznie 艣mieszne. Boki zrywa膰. Sam to wymy艣li艂e艣?

Data: 2015-08-27 14:18:35
Autor: Liwiusz
Czy to jest tajemnica?
W dniu 2015-08-27 o 12:00, Jacek pisze:
[...]

Wyjmij kija.

--
Liwiusz

Data: 2015-08-28 23:47:11
Autor: jakson
Czy to jest tajemnica?
Prosta sprawa. Bierzesz poci膮g zakopujesz go pod Wa艂brzychem i na
kilkadziesi膮t lat masz spok贸j ;-)

Strasznie 艣mieszne. Boki zrywa膰. Sam to wymy艣li艂e艣?

Wyjmij kija.

Raczej nie zrozumia艂.

Data: 2015-08-27 12:27:52
Autor: z
Czy to jest tajemnica?
W dniu 2015-08-27 o 08:50, Jacek pisze:

Jakie pomys硑?

Nie ma co oszcz阣za bo gwarancji nie ma, mimo 縠 mami nas funduszami, zabezpieczeniami... blebleble
Trzeba wydawa, nap阣za gospodark.:-)
Albo zmienia. Zachodni inwestorzy masowo wykupuj na s硊py polsk ziemi. Nie gardz nawet ma硑mi area砤mi bez komasacji.
Oni chyba najlepiej wiedz gdzie utopi kas :-)

Data: 2015-08-27 17:10:08
Autor: Jacek
Czy to jest tajemnica?
U縴tkownik "z" <z@z.pl> napisa

Nie ma co oszcz阣za bo gwarancji nie ma, mimo 縠 mami nas funduszami, zabezpieczeniami... blebleble
Trzeba wydawa, nap阣za gospodark.:-)

W砤秐ie przechodz na emerytur, wi阠 nap阣zanie gospodarki
mnie nie interesuje. Chc jak najbezpieczniej przechowa
pieni眃ze i w razie potrzeby stopniowo wykorzystywa.

Jacek

Data: 2015-08-27 10:28:42
Autor: witek
Czy to jest tajemnica?
Jacek wrote:
U縴tkownik "z" <z@z.pl> napisa

[...]

otworz konto w banku.

Data: 2015-08-27 19:12:40
Autor: Jacek
Czy to jest tajemnica?
U縴tkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisa

[...]

Musz przyzna, 縠 pomimo posiadania ogromnej wyobra糿i,
tak genialnej rady na tej grupie si nie spodziewa砮m.

Data: 2015-08-27 23:14:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czy to jest tajemnica?

"Jacek" 55df44ff$0$27522$65785112@news.neostrada.pl

otworz konto w banku.

Musz przyzna, 縠 pomimo posiadania ogromnej wyobra糿i,
tak genialnej rady na tej grupie si nie spodziewa砮m.

Otw髍z konta dzi阫i mej stronie i spe硁ij (; pewne ;)
warunki, a dostaniesz ode mnie wisienki. :)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-08-29 15:12:53
Autor: 666
Czy to jest tajemnica?
Zawsze przy takiej okazji przypomina mi si film szkoleniowy o bankach "Butch Cassidy i Sundance Kid" ;-)

-- -- -
otworz konto w banku.

Data: 2015-08-30 12:39:03
Autor: Jacek
Czy to jest tajemnica?

U偶ytkownik "elmer radi radisson" <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:mrjt4j$uer$1portraits.wsisiz.edu.pl...
On 2015-08-26 07:18, Jacek wrote:

[...]

Tam nie ma listy bank贸w, kt贸re udziela艂y lub listy tych, kt贸re nie
udziela艂y kredyt贸w w CHF i ewentualnie innych walutach obcych.
Tam s膮 podane spadki, a jak m.in. napisa艂 RobertS, poci膮gn臋艂o to
w d贸艂 ca艂y sektor.
Jednak koszty b臋d膮 ponosi艂y w przysz艂o艣ci g艂贸wnie te, kt贸re udziela艂y.
Widz臋 jednak, 偶e z jakiej艣 dziwnej przyczyny, informacja, kt贸re banki
udziela艂y jest pieczo艂owicie skrywana, na tej grupie te偶.

Mo偶e kto艣 si臋 odwa偶y i poda stron臋 z tak膮 list膮?

Jacek

Data: 2015-08-30 11:37:48
Autor: Budzik
Czy to jest tajemnica?
U縴tkownik Jacek Jacek@Jacenty.pl ...

Widz jednak, 縠 z jakiej dziwnej przyczyny, informacja, kt髍e banki
udziela硑 jest pieczo硂wicie skrywana, na tej grupie te.

Nic sam nie znalaz砮s?
Bo informacji w sieci jest jednak sporo.
Wiem ze 砤twiej jest tworzyc jakies teorie spiskowe ale moze jednak troche najpierw poszukaj?

Data: 2015-08-30 13:51:17
Autor: Jacek
Czy to jest tajemnica?
U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa

[...]

Gdybym znalaz to bym tutaj nie pyta. To 縜dna przyjemno舵
czyta "r罂ne" odpowiedzi.
Podobno ING Bank nie udziela, ale czy to prawda, nie wiem.

Jacek

Data: 2015-09-01 16:13:15
Autor: J.F.
Czy to jest tajemnica?
U偶ytkownik "Jacek"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:55e2dd47$0$8374$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Normalna sprawa - z jednej strony tajemnica bankowa i przedsiebiorstwa, z drugiej - rozne rzeczy w raportach sa.
Z trzeciej - prawdopodobnie duzo bankow takich kredytow udzielalo, tylko niekoniecznie dla ludnosci.

W kazdym badz razie nie jest to jakas straszna tajemnica, tylko nikomu nie chcialo sie zestawienia zrobic.

J.

Data: 2015-09-01 13:05:18
Autor: Kris
Czy to jest tajemnica?
W dniu wtorek, 1 wrze秐ia 2015 16:13:43 UTC+2 u縴tkownik J.F. napisa:

Normalna sprawa - z jednej strony tajemnica bankowa i przedsiebiorstwa, z drugiej - rozne rzeczy w raportach sa.
Z trzeciej - prawdopodobnie duzo bankow takich kredytow udzielalo, tylko niekoniecznie dla ludnosci.
Z czwartej- to bez znaczenia w kwestia bezpiecze駍twa ew depozyt體 a w tym sensie autor pyta

Data: 2015-09-02 07:07:30
Autor: Jacek
Czy to jest tajemnica?
U縴tkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisa

> [...]
> tylko niekoniecznie dla ludnosci.

Z czwartej- to bez znaczenia w kwestia bezpiecze駍twa ew depozyt體

Dlaczego bez znaczenia?

Jacek

Data: 2015-09-02 13:05:24
Autor: J.F.
Czy to jest tajemnica?
U縴tkownik "Kris"  napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:54885e35-e309-4862-9dc7-c11bcd34c211@googlegroups.com...
[...]

No ... w zaleznosci od tego, co w koncu uchwala, to bank moze nawet zbankrutowac.

A wtedy ... BFG obejmuje tylko prywatne depozyty i do pewnej kwoty ...

J.

Data: 2015-09-02 04:58:59
Autor: Kris
Czy to jest tajemnica?
W dniu 秗oda, 2 wrze秐ia 2015 13:05:48 UTC+2 u縴tkownik J.F. napisa:
No ... w zaleznosci od tego, co w koncu uchwala, to bank moze nawet zbankrutowac.
Nawet banki i ZBP w swojej propagandowej gadce a takiej czarnej wizji nie rozsiewaj.
A prawda jest taka 縠 co najwy縠j im troch rekordowe w ostatnich latach zyski spadn. A i nie zapominajmy 縠 us硊gi bankowe mamy chyba jedne z najdro縮zych w Europie wi阠 maja z czego odj辨.

A wtedy ... BFG obejmuje tylko prywatne depozyty i do pewnej kwoty ...
Ot to. Przeci阾nemu kowalskiemu przekroczenie limitu tej kwoty raczej nie grozi a nawet jak kto ma wi阠ej oszcz阣no禼i to 縜den problem porozdziela na kilka instytucji finansowych.

Fakt faktem ze to jak napisa砮 "co uchwala" to najmniejszy problem dla bank體- prawdziwe problemy mog si zacz辨 za 2-3 lata jak banki zaczn przegrywa sprawy w s眃zie odno秐ie instrument體 spekulacyjnych zwanych "kredytami walutowymi" I raczej tego sa 秝iadome.

Data: 2015-09-02 14:16:28
Autor: Jacek
Czy to jest tajemnica?
[...]

Porozdziela na klika instytucji finansowych?
Oszcz阣no禼i ulokowane w jakich instutycjach finansowych nie sumuj si
z punktu widzenia limitu 100 tys. Euro?

Jacek

Data: 2015-09-02 06:01:12
Autor: Kris
Czy to jest tajemnica?
W dniu 秗oda, 2 wrze秐ia 2015 14:17:02 UTC+2 u縴tkownik Jacek napisa:
https://www.bfg.pl/faq-najczesciej-zadawane-pytania#8._Czy_limit_gwarancji_odnosi_si__do_jednego_rachunku__czy_te__do_wszystkich_rachunk_w_deponenta_zgromadzonych_w_danym_banku___

Data: 2015-09-04 10:40:32
Autor: J.F.
Czy to jest tajemnica?
U縴tkownik "Kris"  napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:8a00d269-e4c9-465b-9e84-af73f720f603@googlegroups.com...
[...]

Zyski mialy prawo wyplacic akcjonariuszom.
A jak Sejm uchwali, ze to zbrodnicza dzialalnosc byla i uniewazni wszystkie umowy, pozwalajac zwrocic pozyczona kwote PLN bez odsetek, to nie wiem czy zyskow wystarczy :-)

A i nie zapominajmy 縠 us硊gi bankowe mamy chyba jedne z najdro縮zych w Europie wi阠 maja z czego odj辨.

Hm, ja tam nie wiem czy przez ostatnie 3 lata zaplacilem bankom razem choc z 10 zl, wiec chyba mamy tanie uslugi :-)

[...]

Ale powiedzmy ze mu sie nie chce rozdzielac, czy zapomnial, czy ma rachunek firmowy ... i grozba bankructwa przestaje byc taka obojetna :-)

J.

Data: 2015-09-01 22:55:55
Autor: elmer radi radisson
Czy to jest tajemnica?
On 2015-08-30 12:39, Jacek wrote:

[...]

Wlasnie podane tam banki sa podawane jako przyklady udzielajacych najwiekszej ilosci kredytow w CHF.

"Najbardziej straci艂y akcje Getin Noble Banku (-18,92 procent), Banku Millenium (- 13,50 procent), BPH (-8,08 procent) oraz mBanku (-7,79 procent)."

vs

"Wed艂ug szacunk贸w analityk贸w Raiffeisen Centrobanku, kredyty mieszkaniowe we franku szwajcarskim stanowi膮 39 proc. portfela kredytowego Banku Millennium i 29 proc. w Getin Noble Banku (..)
W mBanku, kt贸ry r贸wnie偶 znalaz艂 si臋 pod presj膮, kredyty frankowe stanowi膮 26 proc. portfela."

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Ktore-banki-powinny-bac-sie-drogiego-franka-7231978.html

+ tabelka tutaj
http://wiadomosci.stockwatch.pl/4-banki-z-najwieksza-ekspozycja-na-kredyty-we-franku-szwajcarskim,akcje,125742

A BPH pewnie dostal wowczas po tylku ze wzgledu na planowane
przejecie ich przez PZU i problem ich portfela kredytow CHF

http://biznes.trojmiasto.pl/PZU-coraz-blizej-przejecia-BPH-Problemem-kredyty-we-frankach-n91396.html

--

memento lorem ipsum

Data: 2015-09-01 03:28:36