Czy to jest wymuszenie?

Data: 2014-04-20 10:57:49
Autor: Stokrotka
Czy to jest wymuszenie?
Na balkonie wylęgły się pisklaki gołębia.
Gołębie zgodnie z obowiązującym rozpożądzeniem są pod częściową ohroną
(Dz.U. 2011 Nr 237, poz 1419 załącznik nr 2 w tym rozpożądzeniu pozycja 12 )
I zgodnie z tym rozpożądzeniem nie wolno niszczyć jaj postaci młodocianyh itp.
Od tego  nie ma wyjątku (okresowego itp), są wyjątki ale nie dotyczą jaj i pisklakuw (to jest jak rozumiem form młodocianyh).
Za naruszenie tego pszepisu grozi kara pozbawienia wolności do lat 3, a w praktyce pewnie gżywna. Wynika to z ustawy, kturej tekst jednolity opublikowano w październiku 2013.

Sąsiadka agresywnie domaga się  bym "zlikwidowała" gołębie, czym zmusza mnie do naruszenia prawa.
Nie reaguję, ale nie wiem czy nie powinnam donieść do prokuratury pruby wymuszenia na mnie postępowania niezgodnego z prawem.
Na balkonie jest spszątane raz na kilka tygodni, nie mniej niż raz na 2 miesiące zależnie od pogody  i stanu balkonu.

Czy takie postępowanie sąsiadki jest wymuszeniem?
(Tym bardziej że sąsiadka jest agresywna nie tylko w tej dziedzinie i mam podejżenie, że jest na usłudze mafi czyścicieli kamienic.)

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

Data: 2014-04-20 12:16:42
Autor: fifak
Czy to jest wymuszenie?
W dniu 2014-04-20 10:57, Stokrotka pisze:
Na balkonie wylęgły się pisklaki gołębia.

tak zastanów się czy kochasz te szczury miejskie?

bo prawo prawem ale ...

Data: 2014-04-20 12:20:13
Autor: Sonn
Czy to jest wymuszenie?
W dniu 2014-04-20 12:16, fifak pisze:
W dniu 2014-04-20 10:57, Stokrotka pisze:
Na balkonie wylęgły się pisklaki gołębia.

tak zastanów się czy kochasz te szczury miejskie?

bo prawo prawem ale ...

Musisz karmić tą niedorozwiniętą umysłowo 40-letnią niedojdę życiowa?

--
Sonn

Data: 2014-04-20 13:25:51
Autor: Stokrotka
Czy to jest wymuszenie?

Na balkonie wylęgły się pisklaki gołębia.

tak zastanów się czy kochasz te szczury miejskie?
bo prawo prawem ale ...

Pewnie lubię, i mam mniej robali w okolicy (mole, komary, pająki).
Kiedyś nie znosiłam: zaczęło się gdy dokarmiałam gawrony w zimie, to jest moim celem były wruble, ale te już dawno zostały zlikwidowane, i obecnie widzę jednego na tydzień.
Dokarmiane gawrony dzieliły się z gołębiami odganianymi prze ze mnie bo flejtuszą.
Było to wiele lat temu (10-20?). Nie wiem kiedy je polubiłam,
one są takie, że z czasem nie da się nie polubić.
Są całkiem inne niż gawrony: gawrony są inteligentne, sprawne, potrafią podziękować za cały sezon, upomnieć się, potrafią odrużniać ludzi: gdy szłam krakały nade mną, potrafią się popisywać sprawnością: jednym odbiciem od gruntu i mahnięciem skszydeł może pszelecieć kilkanaście cm nad ziemią około 20 m. itp.

Gołębie są całkiem inne. O ile gawron jest bliższy klaunowi, albo psu (typu Alf),
gołębie pszypominają ludzi.
Małymi opiekuję się para, na zmianę. Potrafią pszekazać wiadomość człowiekowi (nie w sensie pocztowym) jak i być posłuszne.
Gdy małe zjadł - porwał jakiś ptak drapieżny (? raczej nie sokuł , i raczej nie rybitwa - czarne ptaszysko ze szponami i dużym dziobem, dwa razy większe od gołębia) gołębie pszyniosły mi na parapet skurkę kromki.
Wiedziałam, że idzie o rodzaj pszekupstwa, ale nie wiedziałam o co idzie.
Szło o okno: by było otwarte, bo wtedy drapieżnik bał się podejść.
Gdy skolei ja zasiałam coś na parapecie w skszynce nie muszę kszyczeć się "Sio!", wystarczy, że jak psu powiem : "nie rusz."

Data: 2014-04-20 20:20:33
Autor: adam
Czy to jest wymuszenie?
W dniu 2014-04-20 13:25, Stokrotka pisze:

gołębie pszypominają ludzi.

lódzi !!!
300 razy w zeszycie dla utrwalenia!

Data: 2014-04-26 18:55:37
Autor: NetiaAbonent
Czy to jest wymuszenie?

Użytkownik "adam" <adamw2@wp.pl>

gołębie pszypominają ludzi.

lódzi !!!
300 razy w zeszycie dla utrwalenia!

Gołe mbie

PO. Chyba nie chodzi o pisanie nieortograficzne

Data: 2014-04-21 10:59:52
Autor: RadoslawF
Czy to jest wymuszenie?
Dnia 2014-04-20 10:57, Użytkownik Stokrotka napisał:

Sąsiadka agresywnie domaga się  bym "zlikwidowała" gołębie, czym zmusza
mnie do naruszenia prawa.

Spora część grupowiczów agresywnie domaga się abyś nie pisała
więcej bredni na grupach.

Nie reaguję, ale nie wiem czy nie powinnam donieść do prokuratury pruby
wymuszenia na mnie postępowania niezgodnego z prawem.

Zareaguj - czyli przestań pisać te głupoty lub zgłoś do prokuratury
próby, przepraszam "pruby" wymuszenia.

Pozdrawiam

Data: 2014-04-21 13:19:44
Autor: Stokrotka
Czy to jest wymuszenie?
.... zgłoś do prokuratury próby.....wymuszenia.

Wczoraj ktoś zerwał moje ogłoszenie, pewnie ta sąsiadka.
A tablica ogłoszeń ma wyraźne ślady nadpalenia,
ale widać niepalna skoro, ślad jest wysoki na 20-30cm a wąski na 2-3cm.
A może był wcześniej tylko ja się nie interesowałm tablicą?
(bo żadnego smrodu wczoraj nie było)?

Data: 2014-04-21 18:49:42
Autor: RadoslawF
Czy to jest wymuszenie?
Dnia 2014-04-21 13:19, Użytkownik Stokrotka napisał:
[...]

Nie zmieniaj tematu, zgłoś do prokuratury, niech i oni się
pośmieją.

Pozdrawiam

Data: 2014-04-22 09:47:32
Autor: Stokrotka
Czy to jest wymuszenie?

[...]

Nie zmieniam tematu, zapomniałam tylko napisać, że ogłoszenie zawierało tylko i wyłącznie 2 cytaty z prawa: rozpożądzenie ministra o tym że gołębie są pod częściową ohroną, i wyliczenie czego nie wolno robić z gatunkami pod częściową ohroną i ohroną całkowitą,
oraz cytat z ustawy co za to grozi.
Zaś fragment o podpaleniu ma związek z wątkiem w sprawie dotyczącym czyścicieli kamienic.

Data: 2014-04-22 15:44:18
Autor: m
[OT]prokuratura a ortografia - Re: Czy to jest wymuszenie?
W dniu 21.04.2014 18:49, RadoslawF pisze:
[...]

Swoją drogą, jeżeli prokuratura dostanie pismo w "nowoczesnej ortografii", to czy ma obowiązek zareagować?

W sensie - jakie musi być odstęopstwo od normy (językowej, bądź innej) żeby urząd mógł powiedzieć "nie zdołaliśmy przeczytać, proszę wysłać normalnie"?

Bo ja jakbym dostał pismo podobnie pisane jak posty S, musiałbym najpierw sobie to przepisać/przetłumaczyć z Polskiego-Nowoczesnego na Polski-Polski i dopiero byłbym w stanie zrozumieć treść pisaną. Czy jakbym był prokuratorem miałbym obowiązek to robić?

p. m.

Data: 2014-04-22 16:45:11
Autor: Stokrotka
[OT]prokuratura a ortografia - Re: Czy to jest wymuszenie?

Swoją drogą, jeżeli prokuratura dostanie pismo w "nowoczesnej ortografii", to czy ma obowiązek zareagować?

Do prokuratury ostatnio wysyłam pisma w ortografi tradycyjnej.

Data: 2014-04-22 17:13:43
Autor: m
W dniu 22.04.2014 16:45, Stokrotka pisze:

Swoją drogą, jeżeli prokuratura dostanie pismo w "nowoczesnej
ortografii", to czy ma obowiązek zareagować?

Do prokuratury ostatnio wysyłam pisma w ortografi tradycyjnej.

Ojej, skąd taka niekonsekwencja?

p. m.

Data: 2014-04-22 18:23:41
Autor: Stokrotka
[...]

Jaka niekonsekwencja? Zawsze tak było.
Jak się pisze, to ortografia jest mało ważna, najważniejszy jest skutek.

Data: 2014-04-22 18:41:20
Autor: m
W dniu 22.04.2014 18:23, Stokrotka pisze:

[...]

No czy przypadkiem nie stawiasz się w sytuacji człowieka ociężałego umysłowo który "nażuca" bezmyślnie prokuratorowi nielogiczny nawyk?

p. m.

Data: 2014-04-22 18:53:29
Autor: Stokrotka
[...]

NIe, ja nie nażucam .Słowo nażucać ma w swoim znaczeniu odrobinę oporu ze strony odbiorcy.
Używając ortografi tradycyjnej nie spodziewam się opru z drugiej strony pszeciw ortografi tradycyjnej, ponieważ prokurator to człowiek pełnoletni, mający ugruntowane nawyki staro.ortograficzne.

Data: 2014-04-22 20:12:47
Autor: Sonn
W dniu 2014-04-22 18:53, Stokrotka pisze:

ponieważ prokurator to człowiek
pełnoletni, mający ugruntowane nawyki staro.ortograficzne.

Podobnie jak ugruntowany jest twój debilizm i nieudacznictwo?

--
Sonn

Data: 2014-04-21 19:17:51
Autor: boukun
Czy to jest wymuszenie?
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:lj2mm8$q7v$1node1.news.atman.pl...
[...]

To się chyba wymienia na rosyjski, Paprobuj, katoryj....

boukun

Data: 2014-04-22 08:19:19
Autor: Danusia
Czy to jest wymuszenie?

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:53538c13$0$2358$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pod częściową ochroną, ale zdrowe gołębie. Gołębie chore, nosiciele zarazków bakterii wirusów i grzybów pod ochroną nie są. Dokarmianie ich jest wykroczeniem karanym mandatem do 200 zł.
Ostatnie badania populacji gołębi w Krakowie wykazały że co trzeci jest chory na gruźlicę, a wiekszość przenosi wiecej chorób niż szczury, dlatego raport miał tytuł "Latające szczury".
Popieram sąsiadkę.

pozdr -- -

Data: 2014-04-22 09:43:12
Autor: Stokrotka
Czy to jest wymuszenie?
Pod częściową ochroną, ale zdrowe gołębie.
Nie ma czegoś takiego jak podział gatunku na osobniki zdrowe i niezdrowe.
Gołębie są pod częściową ohroną wszystkie sztuki.
 (
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ŚRODOWISKA, z dnia 12 października 2011 r.,w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt,Dz.U. 2011 Nr 237, poz 1419, obowiązujący, (...)
Załącznik nr 2, GATUNKI DZIKO WYSTĘPUJĄCYCH ZWIERZĄT OBJĘTYCH OCHRONĄ CZĘŚCIOWĄ
(...)
12 gołąb skalny forma miejska Columba livia f. urbana
(...)
)

W tekście ministra czytamy:
 § 7. W stosunku do zwierząt należących do gatunków dziko występujących, o których mowa w § 2-4 i 6, wprowadza się następujące zakazy:
1) umyślnego zabijania;
(...)
5) umyślnego niszczenia ich jaj, postaci młodocianych i form rozwojowych;
(...)
6) niszczenia ich siedlisk i ostoi;
7) niszczenia ich gniazd;
(...)

O ile pewne  punkty, w wyjątkowej sytuacji, gdy wymagają tego względy bezpieczeństwa lub sanitarne można obejść sezonowo (to znaczy nie dotyczą),
o tyle dla np. punktu 5 (umyślnego niszczenia ich jaj, postaci młodocianych i form rozwojowych;)
NIE MA WYJĄTKU. Obowiązuja stale i bezwzględnie. Na szczęście, bo by nas robale zjadły.

Dokarmianie ich jest  wykroczeniem karanym mandatem do 200 zł.
Tylko w lato, i prawnicy sami się spierają czy jakiś tam wyrok niższej instancji jest zgodny z prawem.

[...]
Proponuję założyć partię  niszczycieli gołębi z godłem "psia kupa", dostać się do parlamentu, i zmienić prawo.
Niedługo wybory (jesienią?), droga wolna.

A co do Krakowa i fauny, gołębi i kup po psie .
Wszyscy wiedzą, że w Krakowie jest źle, że pszetępczość zorganizowana jest większa niż gdzie indziej (ustawki, zbujstwa) , i że walka z fauną koreluje się z siłą mafi.
Psy i gołębie są atakowane na wstępie pszez mafię, bo utrudniają mafi życie.
Gołębie i psy pilnują, czego mafia nie znosi, bo mafia za punkt najwyższy honoru stawia sobie możliwość wejścia zawsze i wszędzie po trupie.

Data: 2014-04-23 08:33:39
Autor: Danusia
Czy to jest wymuszenie?

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:53561e9d$0$2246$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No to jeszcze przytocz te fragmenty które mówią czy można zastrzelić lisa chorego na wściekliznę? czy dzika też? a może są inne zwierzęta które gdy są chore należy je eliminować? Zobacz też te części które dotyczą zwalczania szczurów i innych zwierząt nosicieli chorób zakaźnych! Zobacz też ustawę o prawie łowieckim.

-- -

Data: 2014-04-23 09:48:58
Autor: Stokrotka
Czy to jest wymuszenie?

[...]

Najpierw poczytaj potem pisz bzdury. Jest napisane na wstępie :
"o których mowa w § 2-4 i 6...", a szczur nie jest pod ohroną ścisłą ani częściową, być może załapuje się na laboratoryjne, ale to osobny temat. Inne zwieżaki obowiązuje okres ohronny, po to by myśliwy nie musiał odrużniać postaci młodocianej od dorosłej, okres ohronny jest wyliczany na zasadzie prawdopodobieństwa, jak się myśliwy dostosuje to prawdopodobnie nie zrobi błędu.
Poza tym nie każdemu wolno zabić dzika lub lisa, należy mieć odpowiednie zezwolenia itp.
Gołębie podlegają pod zacytowane pszezemnie rozpożadzenie ministra i ustawę.

Data: 2014-04-24 08:17:29
Autor: Danusia
Czy to jest wymuszenie?

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości

[...]
Nie rozumiesz podstawowych rzeczy wiec dyskusja jest bez sensu.
Gratulacje z okazji wyklucia młodych.
Zapewnie wiesz że gołąb zawsze wraca na balkon na którym się wykluł.
Oznacza to że przez najbliższe trzy lata będziesz ten balkon miała zawsze
zasrany dokładnie zarówno przez te co się tu wykluły jak i ich partnerów
(partnerki).
Szczególny dowód na Twój sposób myślenia będziesz miała po powrocie np z
wczasów (dowiesz sie ile kg mogą zrobić gołębie przez dwa tygodnie). Gdy
będziesz to sprzątać nie zapomnij o ubraniu ochronnym i masce na buzi, bo w
odchodach gołębi jest więcej zarazków niż w odchodach szczurów. Jest też
grzyb, którym jeżeli sie zarazisz to umrzesz w ciągu 6-9 miesięcy.

-- -

Data: 2014-04-24 11:12:34
Autor: Stokrotka
Czy to jest wymuszenie?

Nie rozumiesz podstawowych rzeczy...
Że nie jesteś pępkiem świata i twoje widzimisię, to nie prawo?

wiec dyskusja jest bez sensu.
Tak, nie ma sensu, bo prawo jest po mojej stronie.
Jest jasno napisane , jest oczywiste i nie ma o czym dyskutować.

Data: 2014-04-24 11:12:41
Autor: sunny
Czy to jest wymuszenie?

"Danusia" <dan5@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ljaa9s$leo$1news.task.gda.pl...

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości

[...]
Nie rozumiesz podstawowych rzeczy wiec dyskusja jest bez sensu.

Danusiu kochana, ty też! Czemu dyskutujesz z tą kretynka i wyciągasz ją z KFa? Przecież nawet jak się przez przypadek nawet spojrzy na jej wypociny, to już tylko z powodu "ortografii"  robi się niedobrze. A jakby jeszcze wnikać w treść, to rzyganko gotowe. To osobnik chory psychicznie, ma jakieś omamy, manię prześladowczą, nadwagę (w okolicach słonia) i chyba partner ją bije. Bo inaczej tego stopnia zidiocenia wytłumaczyć sobie nie mogę.

Data: 2014-04-25 00:59:30
Autor: Sonn
Czy to jest wymuszenie?
W dniu 2014-04-24 11:12, sunny pisze:

[...]

Dodam, że jest 40-letnią niedojdą życiową na garnuszku rodziców, nie potrafiącą przez całe życie znaleźć stałej pracy i do której "szczelali" w sądzie pracy z powodu jej pieniaczych zapędów i "znafstwa" prawa.

--
Sonn

Data: 2014-04-25 10:35:30
Autor: Kapibara
Czy to jest wymuszenie?
Dnia Fri, 25 Apr 2014 00:59:30 +0200, Sonn napisał(a):

[...]

Ja to sobie czasem myślę, że to po prostu jakiś facet, który stworzył
postać "stokrotki". Nie chce mi się wierzyć, że ktoś mógłby być tak głupi.
;)

Data: 2014-04-25 21:48:49
Autor: Sonn
Czy to jest wymuszenie?
W dniu 2014-04-25 10:35, Kapibara pisze:
[...]

No cóż. Zycie bywa zaskakujące....
  ;)

--
Sonn

Data: 2014-04-28 14:06:00
Autor: Marek Wisniewski
Czy to jest wymuszenie?
W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 21:48:49 UTC+2 użytkownik Sonn napisał:
> [...]

> Ja to sobie czasem myślę, że to po prostu jakiś facet, który stworzył

> postać "stokrotki". Nie chce mi się wierzyć, że ktoś mógłby być tak głupi.

Uwazas, ze stokrotka nie moze istniec, bo cos tak glupiego jest niemozliwe....no chyba, ze jakis facet to stworzyl...

Zauwaz, ze Ciebie tez stworzyl jakis facet...
No i tez jestes tak glupia...
Ciekawe, gdzie sa te dzieci stworzone przez madre kobiety  ?

Data: 2014-04-29 21:22:04
Autor: Sonn
Czy to jest wymuszenie?
W dniu 2014-04-28 23:06, Marek Wisniewski pisze:
[...]

?

Zauwaz, ze Ciebie tez stworzyl jakis facet...

Bez wątpienia

No i tez jestes tak glupia...

A skąd wniosek, że ja to "ona?

Ciekawe, gdzie sa te dzieci stworzone przez madre kobiety  ?

Sądząc po twoim poście, to na pewno nie u ciebie w rodzinie

--
Sonn

Data: 2014-04-26 12:45:20
Autor: leming.show
Czy to jest wymuszenie?
W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 10:57:49 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:
Na balkonie wylęgły się pisklaki gołębia.

WTF. Czytam i oczy przecieram, tam musi byc niezly  burdel.

Golebie na balkonie, a dlaczego nie w sypialni?
A moze nie wchodzisz na balkon aby nie stresowac pisklakow?

Data: 2014-04-28 18:35:59
Autor: Stokrotka
Czy to jest wymuszenie?

Na balkonie wylęgły się pisklaki gołębia.

A moze nie wchodzisz na balkon aby nie stresowac pisklakow?
A żebyś wiedział, że staram się nie stresować gołębi.
Wyhodzę na balkon, bo czasem muszę: ustawić antenę, zasiać coś w skszynce, podlać,
ale staram się łazić mało, bo po co stresować ptaki i tak wyklęte pszez twrdogłową część społeczeństwa jak ty?

Data: 2014-04-29 01:02:08
Autor: animka
Czy to jest wymuszenie?
W dniu 2014-04-28 18:35, Stokrotka pisze:

[...]

Nie poślizgnęłaś się jeszcze na gównach tych ptaków? Zarazę masz na balkonie i w mieszkaniu nawet przez machanie skrzydełkami gołębia.

I jeszcze coś a propos kleszcza obrzeżka gołębiego (Argas reflexus):
http://swiatbiologii.com/Obrzezek-golebi-Argas-reflexus.html
Jest to bardzo groźny kleszcz, który bytuje w gniazdach gołębi, kawek
oraz ptactwa domowego. Pobiera krew ptaków, ale gdy nie może jej zdobyć
przechodzi wtedy do mieszkań przez szpary czy otwarte okna. Nocą napada
wtedy na ludzi."

--
animka

Data: 2014-04-29 15:42:59
Autor: Stokrotka
Czy to jest wymuszenie?
Nie poślizgnęłaś się jeszcze na gównach tych ptaków?
Nie, szybko wysyhają.
One zresztą dużo srają tam, gdzie jedzą, a ja nie dokarmiam.

Data: 2014-04-30 01:04:22
Autor: animka
Czy to jest wymuszenie?
W dniu 2014-04-29 15:42, Stokrotka pisze:
Nie poślizgnęłaś się jeszcze na gównach tych ptaków?
Nie, szybko wysyhają.
One zresztą dużo srają tam, gdzie jedzą, a ja nie dokarmiam.

Teraz uważaj ja swoje zdrowie, a gniazdka wynieś do jakiegoś parku i goń to ścierwo z balkonu. Myj codziennie.
Zdziwiłam się, że gołębie jajka już się wykluwają. Myślałam, że szykują się dopiero do składania.

--
animka

Data: 2014-04-30 08:49:48
Autor: Danusia
Czy to jest wymuszenie?

Użytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:ljpbbb$d8g$1node1.news.atman.pl...
[...]
Zdziwiłam się, że gołębie jajka już się wykluwają. Myślałam, że szykują się dopiero do składania.

Gołąb to jedyny ptak mieszkający w Polsce który parzy się przez cały rok w warunkach dokarmiania przez ludzi. Wystarczy popatrzeć jest minus10 stopni C, co robi najedzony samiec i samica gołębia? Mróz im w tym nie przeszkadza. Gdy jest ciepła zima (jak w tym roku) populacja dokarmianych gołębi gwałtownie rośnie.

pozdr -- -

Data: 2014-04-30 09:49:25
Autor: Stokrotka
Czy to jest wymuszenie?

[...]

Zabronione jest niszczenie gniazd.
A co do wykluwania, to te wyklute już nie tylko się wykluły, ale i potrafią latać, a gołąb długo nie umie latać, mimo, że wygląda jak noramlny gołąb, a nie potrafi.

Teraz jest drugi, albo tszeci lęg tego roku.
Ale śmiertelność jest bardzo duża.
Młode są systematycznie zjadane pszez drapieżniki: ptaki drapieżne, i koty gdy gołąb wypadnie z gniazda.

Data: 2014-04-30 20:40:30
Autor: animka
Czy to jest wymuszenie?
W dniu 2014-04-30 09:49, Stokrotka pisze:

[...]

To jest TwĂłj balkon.
Sama pisałaś, że prawo Cię skrzywdziło i nie lituj się nad zarazą, chroń swoje sdrowie.

--
animka

Data: 2014-05-01 10:46:14
Autor: Stokrotka
Czy to jest wymuszenie?
[...]

To nie jest mĂłj balkon.
Mnie nie skszywdziło prawo. Mnie skszywdzili ludzie, bo nie pszestszegali prawa.
Dlaczego więc ja mam kszywdzić gołębie i nie pszestszegać prawa,
wiedząc, że konsekwencją niepszestszegania prawa kogoś kszywdzę?
A co do zdrowia, to na pewno  wołomińskie są duĹźo zdrowsze od pszeciętnego warszawskiego gołębia.
A ten twuj pseudo kleszcz jest tak duży, że trudno go nie zauważyć.

Data: 2014-05-01 12:56:03
Autor: animka
Czy to jest wymuszenie?
W dniu 2014-05-01 10:46, Stokrotka pisze:
A co do zdrowia, to na pewno  wołomińskie są duĹźo zdrowsze od pszeciętnego
warszawskiego gołębia.

Wołomińskie to wypasione. Przez mafię wołomińską ;-)

--
animka

Data: 2014-05-01 15:56:47
Autor: Stokrotka
Czy to jest wymuszenie?

A co do zdrowia, to na pewno  wołomińskie są duĹźo zdrowsze od pszeciętnego
warszawskiego gołębia.

Wołomińskie to wypasione. Przez mafię wołomińską ;-)

Zwyczajnie mniej strute spalinami.